abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 mei 2026 @ 16:46:20 #1
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220802663
Vandaag is het 15 mei. Normaalgesproken is het al vollop lente, maar helaas mocht dat niet zo zijn. Wat ik wel weet is dat het 10 jaar geleden prachtig weer was, m'n vader besloot om een bootje te varen terwijl er F1 was. Hij miste toen nog zelden races, maar dit was al heel lang gepland en lastig te verplaatsen. Goed, jammer dan.

Een weekje daarvoor kwam er nogal interessant nieuws naar buiten. Een jonge gast die nog maar net z'n rijbewijs had mocht op eens het stoeltje van een Rus overnemen bij een niet onaardig team in de Formule 1. Geruchten gaan dat ie daarna ook nog achter zijn vrouw aan ging, maar roddels mogen elders wel. Goed, terug naar 15 mei. Een kale man die zichzelf sinds die dag een orakel mag noemen bracht het mooi: "Die Rosberg die moet, die mag ook het risico nemen. Die Hamilton die moet. Dus dat wordt een clash, huppatee. En dan krijg je hem gewoon cadeau". Dit gaat natuurlijk over die geweldige dag op de dag af 10 jaar geleden.

Bekijk deze YouTube-video

En wat gebeurde? Misschien wel de meest fantastische crash die ik ooit gezien heb in al die jaren dat ik F1 kijk _O_
Bekijk deze YouTube-video

Gevolgd door een zeer emotionele Olav Mol 66 rondjes later
Bekijk deze YouTube-video

10 jaar straatfeest *O*
En inmiddels 4 kampioenschappen en 71 overwinningen verder.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 17:41:47 #2
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220803175
Het zou een nationale feestdag moeten zijn _O_

Man, wat een race.
pi_220819625
Jaaa, toch wel cool dit, hoor! O+

@Nattekat , weet jij ook weer hoe het werkt met syncen van GP Radio? Of was dat iemand anders hier op FOK! ?

Maar in de eerste plaats...
Is het er nog, bestaat GP Radio nog, hedentendage? :X

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 17-05-2026 09:19:35 (Typo ) ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 08:13:32 #4
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220819639
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:09 schreef Sally het volgende:
Jaaa, toch wel cool sit, hoor! O+

@:Nattekat , weet jij ook weer hoe het werkt met syncen van GP Radio? Of was dat iemand anders hier op FOK! ?

Maar in de eerste plaats...
Is het er nog, bestaat GP Radio nog, hedentendage? :X
Radio op pauze zetten op een zeer herkenbaar moment en dan als het op de stream zichtbaar is meteen weer verder. En zeker.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220819661
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:09 schreef Sally het volgende:
Jaaa, toch wel cool sit, hoor! O+

@:Nattekat , weet jij ook weer hoe het werkt met syncen van GP Radio? Of was dat iemand anders hier op FOK! ?

Maar in de eerste plaats...
Is het er nog, bestaat GP Radio nog, hedentendage? :X
Als ongeveer 10 minuten voor de F1 grand prix de grand prixx radio aan zet, dan leggen ze zelfs uit.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220819778
Mooie dag was dat ja _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220820066
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Als ongeveer 10 minuten voor de F1 grand prix de grand prixx radio aan zet, dan leggen ze zelfs uit.
Is een app tegenwoordig geloof ik? Of een website.

Kan niet radio op tv aanzetten tegelijk met Google TV met m'n F1TV (Pro, slechts).

Ook aan @Nattekat ?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_220820077
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:21 schreef Sally het volgende:

[..]
Is een app tegenwoordig geloof ik? Of een website.

Kan niet radio op tv aanzetten tegelijk met Google TV met m'n F1TV (Pro, slechts).

Ook aan @:Nattekat ?
Ik doe het via de website. Ik kan moeilijk mijn eigen radio op pauze zetten. (Ik heb een internetradio).
Je kan het ook via de app doen.

Volgens mij kan je beide tegelijk hebben op je tv.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 09:28:42 #9
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220820134
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik doe het via de website. Ik kan moeilijk mijn eigen radio op pauze zetten. (Ik heb een internetradio).
Je kan het ook via de app doen.

Volgens mij kan je beide tegelijk hebben op je tv.
@hole1988 heeft daar ook een website voor :Y)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220820657
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
@:hole1988 heeft daar ook een website voor :Y)
Thnx, dat was m ja!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 15:37:47 #11
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220824797
Ik was die dag op Supercar Sunday :)

De circuit speaker riep tijdens die race ook om dat Max aan de leiding lag.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220850532
Memorabel inderdaad _O_

En hoe normaal het eigenlijk is geworden hem te zien winnen de jaren daarna. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')