Hitterecordquote:1. Laagste temperatuur (Nederland):
2. Hoogste temperatuur (Nederland):
3. Gemiddelde temperatuur (de Bilt):
4. Hoeveelheid neerslag (mm de Bilt):
5. Hoeveelheid zon (de Bilt):
6. Aantal warme dagen (de Bilt):
7. Aantal zomerse dagen (de Bilt):
8: Aantal tropische dagen (de Bilt):
Bonusvraag:
Is er deze zomer in De Bilt sprake van een hittegolf? Ja/nee:
Komt er deze zomer een code rood? Ja/nee:
Schandalig dat ik er niet bij staquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:39 schreef 12Beaufort het volgende:
Voorspel hier de zomer van 2026
@:butz0rs / @:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:Houtenbeen / @:INViCTuS / @:MissHobje / @:Nattekat / @:SpeedyGJ / @:Starhopper / @:12Beaufort / @:Stephan5 / @:Scjvb / @:OA / @:onlogisch / @:Mikeytt / @:dick_laurent / @:Pisces29 / @:Geschiedkundige / @:Arizona / @:LTVDK / @:QWARQTAARTJE / @:de_boswachter
Ik zie me zelf wel staan, warmte stijgt naar mijn hoofdquote:Op maandag 25 mei 2026 22:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is niemand gementiond, dus je valt nergens buiten.
OP mention werkt nooitquote:Op maandag 25 mei 2026 23:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zie me zelf wel staan, warmte stijgt naar mijn hoofd![]()
Maar hoezo niet, zeker geëdit?
Bagger zooiquote:
En daar komt hij nu meequote:
In de Bilt idd.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:55 schreef dick_laurent het volgende:
1. Laagste temperatuur (Nederland): 4,9
2. Hoogste temperatuur (Nederland): 39,2
3. Gemiddelde temperatuur (de Bilt): 18,2
4. Hoeveelheid neerslag (mm de Bilt): 220 mm
5. Hoeveelheid zon (de Bilt): 734
6. Aantal warme dagen (de Bilt): 74
7. Aantal zomerse dagen (de Bilt): 30
8: Aantal tropische dagen (de Bilt): 7
Bonusvraag:
Is er deze zomer een hittegolf? Ja/nee: > landelijk in de Bilt? In dat geval zeg ik Nee > Lokale hittegolf? > Ja
Komt er deze zomer een code rood? Ja/nee: Nee
Oleeeeeequote:
Ik zag het topic toevallig voorbij komen.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 19:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oleeeeeemooi zo laten en gewoon niks meer aan doen
![]()
De maanduitslag komt morgen![]()
Alle gekheid op een stokje, ik zal hiermee aan de gang zodra ik een pagina af heb op de website, oja en tussendoor nog even de bondgenoten kijken met @:Dropje2012![]()
Zal mijn best doen om deze vanavond nog te plaatsen
(Oja, ook deze uitslagen zou ik prima mee kunnen nemen op de website trouwens, staat genoteerd!)
Meerdere vragen zijn altijd leuk inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2026 20:06 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Ik zag het topic toevallig voorbij komen.Toen ik op zoek was naar het topic over het koudegetal. Die gaat in november van start, maar zal het even anders indelen met meerdere vragen. Maar dat moet ik nog ff bedenken...
Doe Maar hetzelfde dan, als het wintertopicquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Meerdere vragen zijn altijd leuk inderdaadhoe wil je die score van de bonus berekenen, gewoon -1 per juiste antwoord en +1 voor verkeerde antwoord?
Edit: Ah in het winterseizoen hadden we 0,5 per antwoord.
Trolstation De Bilt was één van de natste plekken van Nederland man, er zijn heel wat meetstations waar er nog minder is gevallen dan mijn voorspellingquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 09:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Misser van dit seizoen:
Deze gaat naar: @Nattekat, ik moest even 2x checken of ik de neerslag niet verkeerd hadhelaas kost dit jou heel veel punten.
Jammer dan voor jouquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trolstation De Bilt was één van de natste plekken van Nederland man, er zijn heel wat meetstations waar er nog minder is gevallen dan mijn voorspelling
Jij twijfelde aan m'n kundequote:
Troost je.. Haarlem e.o zijn dan weer een stuk natter dan De Bilt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trolstation De Bilt was één van de natste plekken van Nederland man, er zijn heel wat meetstations waar er nog minder is gevallen dan mijn voorspelling
Het was vroeg vanmorgen haha, oeps het had idd van Nederland moeten zijn. Ik ben helaas even druk dus kan dit niet even snel aanpassen, zodra het me lukt zal ik het doorvoerenquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 09:57 schreef 12Beaufort het volgende:
Foutje gezien @:SpeedyGJ de Max en minimum temperatuur ging niet over De Bilt maar over Nederland. De rest was wel in De Bilt![]()
Hoogste temperatuur: 39,4 °C in Ell, op 26 juni
Laagste temperatuur: 5,0 °C in Twenthe, op 21 juli
Rustig aanquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 12:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het was vroeg vanmorgen haha, oeps het had idd van Nederland moeten zijn. Ik ben helaas even druk dus kan dit niet even snel aanpassen, zodra het me lukt zal ik het doorvoeren
Lets goooquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 14:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Aangepaste uitslag!
Intro:
Het zomerseizoen is alweer even voorbij en dus tijd voor de uitslag!
Ik ga vanuit dat ik niks hoef te vertellen hoe de zomer is gegaan toch? Dat kun je overal terug lezen gelukkig![]()
![]()
De nummer 1 heeft een hele goeie maand gehad met ruim onder de 20 punten.
Nummer 2 heeft net onder de 20 punten!
De bonusvragen waren er natuurlijk ook:
Kwam het tot een hitteolf? Jazeker, op 25 juni werd namelijk de eerste hittegolf berekend.
Kwam het tot een code rood? Jazeker, op 26 juni werd deze afgekondigd vanwege extreme hitte.
Users die ja hebben ingevuld krijgen -0,5 per goed geantwoorde vraag, totaal kun je dus -1 punten krijgen.
Podiumplek:
Op de 1ste plek met 13,58 punten is geworden: @:Frutsel
Op de 2de plek met 19,93 punten is geworden: @:GarlandBriggs
Op de 3de plek met 22,13 punten is geworden: @:LTVDKGefeliciteerd met deze overwinning
Uitslag:
[ afbeelding ]
Gedeelde plek:
Geen gedeelde plek.
Misser van dit seizoen:
Deze gaat naar: @:Nattekat, ik moest even 2x checken of ik de neerslag niet verkeerd hadhelaas kost dit jou heel veel punten.
Beste prestatie:
Temp max: @:Dick_Laurent met 0,2 graden verschil.
Temp min: @:12beaufort met 0,0 graden verschil.
Temp gem: @:Starhopper met 0,2 graden verschil.
Neerslag: @:Geschiedkundige met 0,8mm verschil.
Zon uren: @:Frutsel met 2,5 uren verschil.
20+ Graden: @:INViCTuS / @:Stephan5 / @:Starhopper met 1 dag verschil.
25+ Graden: @:Starhopper met 1 dagen verschil.
30+ Graden: @:Starhopper met 0 dagen verschil.
Dat was het seizoensvoorspelling zomer, bedankt voor het meedoen en tot de volgende
@:Frutsel / @:GarlandBriggs / @:LTVDK / @:Dick_Laurent / @:12Beaufort / @:INViCTuS / @:SpeedyGJ / @:Mikeytt / @:Stephan5 / @:MissHobje / @:Geschiedkundige / @:Houtenbeen / @:Mitt / @:Starhopper / @:Nattekat
Als nog petje af voor deze prestatie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 15:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Net was het nog 'petje af'
dat is nu als sneeuw voor de zon met onweer bij de regen verdwenen
Voor jou wel voor de ander, nah klein petje dan!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |