Je hebt het tegen een Fokker die Wilders al jarenlang het grootste gevaar van Nederland vindt.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Omdat dit onzin is. Het protest tegen de komst van een lading ( mannelijke ) migranten heeft weinig tot niks met racisme te maken. En dan heb ik het over het overgrote deel van de mensen die bezwaar hebben tegen de komst van het azc. Maar jij wellicht alleen over de notoire relschoppers die nu ook een deuntje mee zijn gaan blazen ? Daar zal allicht wel raar volk tussen zitten. Die heb je tegenwoordig blijkbaar nodig om de aandacht van de politiek te trekken, anders blijven ze star de andere kant uitkijken.
Het begint wel vervelend te worden, zodra er problemen zijn tussen de zogenaamde blanken en de mensen met een donkerder huidskleur worden de blanken meteen als racist weggezet.
Het gaat hier om volkeren uit een ander werelddeel die zich hier binnendringen en daardoor problemen veroorzaken. Laat de racismekaart dus maar in je zak zitten.
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:28 schreef Momo het volgende:
Politie staat recht tegenover de bevolking!!@@! Wat moet de politie dan doen, deze hooligans vluchtelingen laten slaan/neersteken/doden? Gewoon de boel in de fik laten zetten?
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 14:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Want God verhoede dat mensen die worden aangevallen zich zouden verdedigen he? Zeker als het enge 'buut'nlaonders' zijn die zich (moeten) verdedigen tegen roomblanke, Arische Neanderthalers (wat een contradictie is, maar goed) die van plan zijn hen te vermoorden.
Ik mag hopen dat deze moordenaars uit Loosdrecht levenslang krijgenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:50 schreef KareldeStoute het volgende:
Je vriendjes staken de boel in de fik en wilden de brandweer verhinderen om te blussen. Dat was gewoon een poging tot moord of doodslag…
LOL dat is mij bekend en ik neem deze user dan ook helemaal niet serieus hoor, ik gebruik hem gewoon om mijn mening nog maar eens vaker te kunnen posten.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:38 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een Fokker die Wilders al jarenlang het grootste gevaar van Nederland vindt.
Creatief hoe je dit goed probeert te pratenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Pardon mijn vriendjes ? Zullen we de zich slecht dragende azc bezoekers - en daar zijn er best wel wat van - dan maar tot jouw vriendjes uitroepen ? Fraai gezelschap van dieven en aanranders/verkrachters en zelfs incidenteel moordenaars verkeer je dan in.![]()
Wat de betreft de zogenaamde poging tot moord en doodslag : onzin zelfs als het gebouw ook in de fik was gegaan dan was er uit ontsnappen echt prima gelukt hoor.
En wat denk je dat er zou gebeuren als je hier wél vrouwen tussen zou zien ? Die zouden er echt niet ongeschonden vanaf komen. Niet voor niks dat ze deze mannen apart in een azc zetten. Dat heeft niet alleen met de aantallen maar ook met andere problemen te maken.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:45 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Louter jongemannen op gevechtsleeftijd. En dit wordt gegaslight als 'kwetsbare vluchtelingen' die 'hulp nodig hebben'.
Dat is een vraag van een heel laag niveau, van hetzelfde lage niveau als de vraag, waarom ga je niet als kluizenaar leven in een onvruchtbaar land, als je niet bestand bent tegen de gemotoriseerde chaos.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:54 schreef Tengano het volgende:
Ik weet niet wie het was, maar deze user maakte wel een briljant punt. Als deze mannen gevlucht zijn voor geweld, waarom zou je dan je vrouw en kinderen alleen in dat geweld achterlaten als het daar zo gevaarlijk is?
Welke vader of partner zou dat doen?
It really doesn't make any sense.
Gewoon 4 jaar later je vrouw en kinderen op hun gemak invliegen vanuit het "oorlogsgebied"quote:Op vrijdag 15 mei 2026 16:54 schreef Tengano het volgende:
Ik weet niet wie het was, maar deze user maakte wel een briljant punt. Als deze mannen gevlucht zijn voor geweld, waarom zou je dan je vrouw en kinderen alleen in dat geweld achterlaten als het daar zo gevaarlijk is?
Welke vader of partner zou dat doen?
It really doesn't make any sense.
New, het is die vrouw die me braakneigingen geeftquote:Op vrijdag 15 mei 2026 18:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Diep triest inderdaad
Net zoals zijn hele repertoire aan posts
Ja dat kan ook, ben ook geen lid van haar fanclubquote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
New, het is die vrouw die me braakneigingen geeft
Nou ja als ik het zeg met al mijn kennis, inzicht, contacten en levenservaring dan is het zo ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ben 100 procent overtuigd dus moet 100 procent van Nederland dit ook vinden, anders klopt het niet!
Laten we dan ophouden met de 3e wereld binnen te laten die met de verkeerde intenties hier komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat de politie ze vooral uit elkaar wil houden omdat het hier geen Sparta, Port-au-Prince of Gaza is en het niet de bedoeling is dat mensen elkaar al dan niet in groepsverband naar de strot vliegen. Dat is hun taakstelling.
Dat het racistische engnekken aantrekt staat wel vast, maar doen alsof iedereen die protesteert een racist is, is ook een van de redenen waarom dit hele ''debat'' zo uit de hand aan het lopen is.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jouw probleem is dat je krampachtig wilt ontkennen dat de wortel van al die protesten van 'bezorgde burgers' gewoon ouderwets onverdund racisme is. Dat zie je al aan de organisaties die zich daar profileren, zoals 'Identitair Verzet'.
Niet iedereen die protesteert. Echter het deel dat daarmee doorgaat als er vuur gestookt wordt en de brandweer tegen wordt gehouden….quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat het racistische engnekken aantrekt staat wel vast, maar doen alsof iedereen die protesteert een racist is, is ook een van de redenen waarom dit hele ''debat'' zo uit de hand aan het lopen is.
Precies en dat zijn nu de voortrekkers dan die ''beweging''quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:16 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Niet iedereen die protesteert. Echter het deel dat daarmee doorgaat als er vuur gestookt wordt en de brandweer tegen wordt gehouden….
En ook de voormannen en -vrouwen uit die beweging nemen er op geen enkele manier serieus afstand van. Dat is wat mij betreft wel een serieus probleem…quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Precies en dat zijn nu de voortrekkers dan die ''beweging''
Nou dan heb je het goed voor elkaar.
Protest tegen de beslissing (bijv plaatsing van een fabriek) van een gemeente vindt dan ook meestal plaats in het gemeentehuis bij raadsvergaderingen. Dit is puur relschopperij.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat het racistische engnekken aantrekt staat wel vast, maar doen alsof iedereen die protesteert een racist is, is ook een van de redenen waarom dit hele ''debat'' zo uit de hand aan het lopen is.
Omdat ze het maar wat geweldig vinden. Dat maakt deze mensen zo gevaarlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:18 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
En ook de voormannen en -vrouwen uit die beweging nemen er op geen enkele manier serieus afstand van. Dat is wat mij betreft wel een serieus probleem…
Mooiste vond ik nog wel dat ze tot 8 uur de tijd hadden gekregen om daar te ''demonstreren'' om vervolgens lekker recalcitrant te blijven staan en de politie staan uitdagen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Protest tegen de beslissing (bijv plaatsing van een fabriek) van een gemeente vindt dan ook meestal plaats in het gemeentehuis bij raadsvergaderingen. Dit is puur relschopperij.
ok dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En jij gelooft echt dat die zogenaamde vluchtelingen anders worden geslagen neergestoken of dood gemaakt ? Ik ben bang dat t eerder andersom zou zijn. Die praatjesmakers zouden er vermoedelijk bekaaid van af komen als ze in gevecht gaan met dat migrantenvolk.
Het zou me niks verbazen als dit ook mede reden is voor de politie om ze uit elkaar te houden. Na een dergelijke vechtpartij zal de zin in opvang van migranten hier - die toch al laag geworden is - nog meer dalen.
Wtf doe je bij rellen als je binnen hoort te zitten blokken?!quote:Verdachte brandstichting Loosdrecht blijft vast, jongeren vrij vanwege eindexamen
De 28-jarige man uit Huizen die wordt verdacht van brandstichting tijdens de rellen in Loosdrecht op dinsdagavond, blijft in de cel. De rechter-commissaris van de rechtbank heeft vandaag bepaald dat zijn voorarrest met veertien dagen wordt verlengd.
Twee minderjarigen uit Kortenhoef en Amersfoort komen voorlopig op vrije voeten. Hun voorarrest is geschorst onder voorwaarden, liet een rechtbankwoordvoerder weten, omdat ze in hun eindexamenperiode zitten.
De Kortenhoever zat vast voor een poging tot zware mishandeling van een journalist en geweld tegen de politie. De Amersfoorter zou stenen en fakkels hebben gegooid tijdens de rellen rond een noodopvang voor asielzoekers.
In de afgelopen weken zijn in Loosdrecht ruim 25 aanhoudingen verricht, onder meer voor belediging, vernieling, brandstichting en openbaar geweld.
En daarin tijdens het vorige kabinet bevestigd is.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:38 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een Fokker die Wilders al jarenlang het grootste gevaar van Nederland vindt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |