abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 mei 2026 @ 15:35:28 #226
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220833053
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 15:13 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

De opvang is mokervol en toch mogen mensen nog gewoon blijven komen.
"Mogen blijven komen" is niet hoe het gaat. Ze melden zich daar aan. Soms met busladingen georganiseerd vervoer aan toe. Staan er ineens drie bussen met Moldaviërs. Het is niet dat ze eerst via een ander poortje een OK-stempeltje krijgen of waar ze nog geweerd kunnen worden.

Toen ik nog met nieuwkomers werkte waren er altijd golven of generaties aan vluchtverhalen. Dus dan kwam iemand aan van "Joh, ik stapte in Hongarije in zomaar een vrachtwagen en die kwam stomtoevallig hier aan!" en dat werkte en dan had je ineens maanden aan mensen met dat of een vergelijkbaar verhaal. Of dan was er ergens een etnische brandhaard, meldden zich gemengde koppels met succes, dus dan toen was elk koppel uit die regio ineens gemengd. Als je 3 minuten een spreker van beide talen had laten luisteren, dan prikte je er doorheen maar zelfs dat kon de IND niet dichttimmeren.

Een eerdere golf tienertoerterroristen waren allemaal Syrisch, ook al stonden ze op hun social media in Tunesië op de kiek met hun familie, spraken ze geen woord Levantijns Arabisch en renden ze met andere vlaggen rond om voetbal te vieren tijdens het WK, of hadden ze op film hoe ze op de Middellandse Zee hun identiteitspapieren in het water tiefden met bootladingen tegelijk.

De tijden dat (echte) vluchtelingen hier na een barre tocht aanklopten met hun echte verhaal zijn allang voorbij in de zin dat ze er nog tussen zitten maar niet meer gezien worden tussen de rest. Hun verhaal is net zo veel waard als de lulverhalen van de rest.
pi_220835496
twitter
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_220835500
twitter
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 19 mei 2026 @ 11:07:23 #229
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220838412
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 19 mei 2026 @ 11:09:16 #230
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220838444
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 19 mei 2026 @ 11:19:35 #231
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220838548
Wees nog blij dat het alleen nog maar de "tokkies/hooligans" zijn.

Dat is de eerste kleine golf.

Als de onvrede in het land nog wat jaartjes doorgaat dan kun je de borst natmaken als de gewone burger daar ook gaat staan.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 11:24:38 #232
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220838597
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 11:19 schreef Zoddie het volgende:
Wees nog blij dat het alleen nog maar de "tokkies/hooligans" zijn.

Dat is de eerste kleine golf.

Als de onvrede in het land nog wat jaartjes doorgaat dan kun je de borst natmaken als de gewone burger daar ook gaat staan.
Nee. Dan is de groep tokkies en hooligans gegroeid. Zó werkt het.

Toen ze - lang geleden - nog PvdA stemden, waren het allemaal verschillige mensen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220842229
twitter


Goed bezig. Een stuk zinvoller dan vuurwerk gooien.
pi_220842651
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Bron?
Grindr.

Maar hier wat extra info:

quote:
Voorbeelden van rechters die meerdere zaken behandelen
Uit openbare uitspraken (rechtspraak.nl en gerelateerde bronnen):mr. M.J.H.M. Verhoeven (Rechtbank Oost-Brabant): Komt voor in meerdere kort gedingen over AZC's en opvanglocaties, bijvoorbeeld in zaken rond Nuenen en andere locaties in 2024-2025. Hij behandelt regelmatig voorzieningen in bestuurs- en civiele zaken over asielopvang.

mr. J.W. Wagenaar (Rechtbank Midden-Nederland): Deed uitspraken in ontruimingszaken van het COA uit AZC's (bijv. 2025).

semantius.nl

Andere namen die regelmatig opduiken in AZC-gerelateerde kort gedingen: mr. T.J. Thurlings-Rassa, mr. E.A. Messer, en diverse voorzieningenrechters van de Rechtbank Den Haag (vaak betrokken bij landelijke opvangkwesties zoals Ter Apel of spreidingslocaties).

quote:
In kort gedingen (spoedzaken over AZC's) zie je vaak dezelfde pool van rechters omdat er beperkte voorzieningenrechters per rechtbank zijn.

HonkHonk.

[ Bericht 29% gewijzigd door Frutsel op 25-05-2026 20:05:16 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220845181
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Jezus, wat ben jij dom. En jij hebt stemrecht? Dan snap ik ineens de staat waarin dit land verkeert. Ga terug naar school en vraag om een paar lesjes staatsinrichting. Met name over de trias politica.
Oh alweer zo boos op de ochtend, wat ik deed was natuurlijk een hypothetische insinuatie, dat jij hier niet doorheen kan lezen zegt weer heel veel over jou sociale niveau. Daarom ben je waarschijnlijk ook zo boos continue op Trump, je leest niet door zijn teksten heen wat hij nu daadwerkelijk zegt.

Desalniettemin geef ik hierboven voorbeelden dat het wel roulatie is van dezelfde rechters. Dat je zo naïef bent dat je denkt dat alles in de wereld gaat zoals je op je basisschool is aangeleerd is ook vrij lachwekkend.

Heb je überhaupt wel eens ergens een functie vervult bij een grote organisatie? Alles draait om netwerken en vriendjespolitiek, agenda en andere. Zo is dat zoals hierboven aangegeven ook in de rechtsstaat zo.

Alsof bijvoorbeeld Von der Leyen het toestaat dat rechters haar plannen tegenhouden, dan zorgt ze gewoon stiekem er voor met haar netwerk dat de zaak overgaat met een rechter die wel pro EU uitspraak doet. Zo simpel is het. Kan je wel zeggen dat het niet zo is, maar ze verklaren zelfs verkiezingen ongeldig als de pro EU cuck niet heeft gewonnen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220850592
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_220860060
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_220863764
twitter
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_220863817
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:17 schreef StaceySinger het volgende:
[ x ]
Dan wordt het dus oorlog.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  vrijdag 22 mei 2026 @ 21:34:54 #240
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220863830
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:30 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Dan wordt het dus oorlog.
Sprak hij, handenwrijvend en watertandend.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_220863869
quote:
18s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Sprak hij, handenwrijvend en watertandend.
Wat mij betreft liever niet, maar het blijven negeren van een groeiende groep mensen die het zat zijn zal sowieso niet deëscalerend werken :{
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:13:09 #242
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220864012
Bijzonder dat de rechterlijke macht het ook beschouwt als opvangcrisis. En zelfs het ontbreken van een omgevingsvergunning door de vingers ziet (die is zelfs nog niet aangevraagd).

Maar je zult zien dat deze zogenaamde opvangcrisis zich niet doorvertaalt in maatregelen die ongunstig zijn voor de vreemdeling.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:14:00 #243
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220864023
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 21:17 schreef StaceySinger het volgende:
[ x ]
Huh??? wat is dan het maatschappelijk belang van asielzoekers cq gelukzoekers :?
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:19:35 #244
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220864053
twitter

Ik denk dat veel jongeren die al veel te lang bij hun ouders wonen het er wel voor over zouden hebben om een nachtje in het gras of op een stoel te slapen als ze daarna een huis en een uitkering konden krijgen.
pi_220887146
In de arriva-treinen tussen zwolle en emmen is er vaak overlast in de avonduren. Zo vanaf 19:00 uur. Ik heb het gezien. Strontvervelende volwassen buitenlandse mannen. Drinken. Stoer doen. Roken in de trein. Veelvuldig moet handhaving via een tussenstation de trein betreden. En politiek Links zwijgt.
pi_220887175
Kunnen we ze niet afschrikken met allerlei attributen en voodoo, daar zijn ze doodsbang voor.

Op Schiphol varkenskoppen op spiesen plaatsen.
Onderweg overal magere Hein neerzetten in de weilanden. Overal zwarte katten loslaten en ook zwarte honden laten lopen die alleen maar grommen.
Overal harde muziek over seks en de duivel afspelen afgewisseld met Boudewijn de Groot.
Vakman pur sang
pi_220887267
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:09 schreef Spring_Sale het volgende:
In de arriva-treinen tussen zwolle en emmen is er vaak overlast in de avonduren. Zo vanaf 19:00 uur. Ik heb het gezien. Strontvervelende volwassen buitenlandse mannen. Drinken. Stoer doen. Roken in de trein. Veelvuldig moet handhaving via een tussenstation de trein betreden. En politiek Links zwijgt.
Een kleine prijs voor weldoenerij en het verbeteren van de wereld.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  maandag 25 mei 2026 @ 19:38:07 #248
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220887333
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 22:19 schreef Tengano het volgende:
[ x ]
Ik denk dat veel jongeren die al veel te lang bij hun ouders wonen het er wel voor over zouden hebben om een nachtje in het gras of op een stoel te slapen als ze daarna een huis en een uitkering konden krijgen.
Ik zou liever op het gras dan op een stoel slapen denk ik.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220887347
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:17 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik denk dat ze meer met Nederland en haar waarden hebben dan alle pro Palestina demonstraten en moslims bij elkaar.
Tegen genocide zijn zijn geen Nederlandse waarden?
pi_220887376
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Jouw probleem is dat je krampachtig wilt ontkennen dat de wortel van al die protesten van 'bezorgde burgers' gewoon ouderwets onverdund racisme is. Dat zie je al aan de organisaties die zich daar profileren, zoals 'Identitair Verzet'.
Maar de Hitler groeten die ze vaak doen staan toch helemaal niet voor een ideologie die racistisch is? :s
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')