"Mogen blijven komen" is niet hoe het gaat. Ze melden zich daar aan. Soms met busladingen georganiseerd vervoer aan toe. Staan er ineens drie bussen met Moldaviërs. Het is niet dat ze eerst via een ander poortje een OK-stempeltje krijgen of waar ze nog geweerd kunnen worden.quote:Op maandag 18 mei 2026 15:13 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
De opvang is mokervol en toch mogen mensen nog gewoon blijven komen.
Nee. Dan is de groep tokkies en hooligans gegroeid. Zó werkt het.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:19 schreef Zoddie het volgende:
Wees nog blij dat het alleen nog maar de "tokkies/hooligans" zijn.
Dat is de eerste kleine golf.
Als de onvrede in het land nog wat jaartjes doorgaat dan kun je de borst natmaken als de gewone burger daar ook gaat staan.
Grindr.quote:
quote:Voorbeelden van rechters die meerdere zaken behandelen
Uit openbare uitspraken (rechtspraak.nl en gerelateerde bronnen):mr. M.J.H.M. Verhoeven (Rechtbank Oost-Brabant): Komt voor in meerdere kort gedingen over AZC's en opvanglocaties, bijvoorbeeld in zaken rond Nuenen en andere locaties in 2024-2025. Hij behandelt regelmatig voorzieningen in bestuurs- en civiele zaken over asielopvang.
mr. J.W. Wagenaar (Rechtbank Midden-Nederland): Deed uitspraken in ontruimingszaken van het COA uit AZC's (bijv. 2025).
semantius.nl
Andere namen die regelmatig opduiken in AZC-gerelateerde kort gedingen: mr. T.J. Thurlings-Rassa, mr. E.A. Messer, en diverse voorzieningenrechters van de Rechtbank Den Haag (vaak betrokken bij landelijke opvangkwesties zoals Ter Apel of spreidingslocaties).
HonkHonk.quote:In kort gedingen (spoedzaken over AZC's) zie je vaak dezelfde pool van rechters omdat er beperkte voorzieningenrechters per rechtbank zijn.
Oh alweer zo boos op de ochtend, wat ik deed was natuurlijk een hypothetische insinuatie, dat jij hier niet doorheen kan lezen zegt weer heel veel over jou sociale niveau. Daarom ben je waarschijnlijk ook zo boos continue op Trump, je leest niet door zijn teksten heen wat hij nu daadwerkelijk zegt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 08:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij dom. En jij hebt stemrecht? Dan snap ik ineens de staat waarin dit land verkeert. Ga terug naar school en vraag om een paar lesjes staatsinrichting. Met name over de trias politica.
Sprak hij, handenwrijvend en watertandend.quote:
Wat mij betreft liever niet, maar het blijven negeren van een groeiende groep mensen die het zat zijn zal sowieso niet deëscalerend werkenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sprak hij, handenwrijvend en watertandend.
Een kleine prijs voor weldoenerij en het verbeteren van de wereld.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:09 schreef Spring_Sale het volgende:
In de arriva-treinen tussen zwolle en emmen is er vaak overlast in de avonduren. Zo vanaf 19:00 uur. Ik heb het gezien. Strontvervelende volwassen buitenlandse mannen. Drinken. Stoer doen. Roken in de trein. Veelvuldig moet handhaving via een tussenstation de trein betreden. En politiek Links zwijgt.
Ik zou liever op het gras dan op een stoel slapen denk ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:19 schreef Tengano het volgende:
[ x ]
Ik denk dat veel jongeren die al veel te lang bij hun ouders wonen het er wel voor over zouden hebben om een nachtje in het gras of op een stoel te slapen als ze daarna een huis en een uitkering konden krijgen.
Tegen genocide zijn zijn geen Nederlandse waarden?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:17 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer met Nederland en haar waarden hebben dan alle pro Palestina demonstraten en moslims bij elkaar.
Maar de Hitler groeten die ze vaak doen staan toch helemaal niet voor een ideologie die racistisch is? :squote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jouw probleem is dat je krampachtig wilt ontkennen dat de wortel van al die protesten van 'bezorgde burgers' gewoon ouderwets onverdund racisme is. Dat zie je al aan de organisaties die zich daar profileren, zoals 'Identitair Verzet'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |