abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220796914
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:33 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Verkeerde même:
Ik zei kruid. Niet specerij.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220797750
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:28 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Wat een onzin zeg. Diepvriesspinazie bevat nooit zout, peper en nootmuskaat. Alleen spinazie a la creme heeft toevoegingen.

Ingrediënten
Ingrediënten: Spinazie 100%
Ja dûh, je gebruikt kale spinazie als je pastasaus, dus ging ik ervan uit dat je de a la crème gebruikte.

Hoezo gebruik je niet de a la crème als je de spinazie als saus laat fungeren?! Je bent toch geen geit?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220797759
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 22:33 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dus je kan een meme misbruiken? En nu?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220804856
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 19:43 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]

Ziet er fokking smerig uit, maar is tantoelekker _O_

Pasta + kabeljauw + spinazie _O_ verder alleen zout qua kruiden.
Bohhhhhhh :9~ genieten. Ik ga dit opnemen in mijn toekomstige kookboek
Waarom zit het in zo'n kant-en-klaar-maaltijdbakje?
pi_220804888
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:29 schreef Shii het volgende:

[..]
Waarom zit het in zo'n kant-en-klaar-maaltijdbakje?
Zodat het in de airfryer kan.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220804918
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:34 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Zodat het in de airfryer kan.
Maar waarom zit het daar nog steeds in als het klaar is?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220804962
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar waarom zit het daar nog steeds in als het klaar is?
Omdat ik daar uit ga eten. Ik ga toch niet na het gebruiken van zo'n bakje nog een bord verspillen?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 14:06:13 #33
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220808763
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:06 schreef marc0871 het volgende:
Waar is de kabeljauw :?

Oh, en dit heb ik vanavond in elkaar geflanst

[ afbeelding ]

In een ketjapsausje gemarineerde kip,
Uitje,
Puntpaprika,
Prei,
Knoflook
In een pittige, zoetzure saus,
Op een bedje van basmatirijst.
Lekker maat
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  zaterdag 16 mei 2026 @ 14:06:49 #34
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220808781
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:46 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Omdat ik daar uit ga eten. Ik ga toch niet na het gebruiken van zo'n bakje nog een bord verspillen?
Ok tokkie
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220809466
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:29 schreef Shii het volgende:
Waarom zit het in zo'n kant-en-klaar-maaltijdbakje?

Omdat het kant en klare meuk is.
pi_220809711
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:03 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Omdat het kant en klare meuk is.
Heb je deze nou geshopt? Want die variant bestaat niet volgens mij. En het zou niet verkopen wegens de onsmakelijke presentatie.



[ Bericht 10% gewijzigd door Bart2002 op 16-05-2026 15:23:39 ]
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220809837
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:17 schreef Bart2002 het volgende:
Heb je deze nou geshopt? Want die variant bestaat niet volgens mij. En het zou niet verkopen wegens de onsmakelijke presentatie.
Ja, is net zo fake als het hele oevre van mikey.
pi_220809925
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:27 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Ja, is net zo fake als het hele oevre van mikey.
Ah zo. Daar ga ik in mee. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220811733
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:03 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Omdat het kant en klare meuk is.
Deze ook? _O_ bolognesesaus met spinazie en moza :9
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220811773
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:41 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Deze ook? _O_ bolognesesaus met spinazie en moza :9
[ afbeelding ]
Het zou kunnen hoor dat het ontzettend lekker en gezond is. Maar werk aan je presentatie. Voor de kijkers thuis ziet het er wederom uit als hondenkots zeg maar.

Is dat trouwens hetzelfde alu bakje? Dat is dan weer een plusje.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220811917
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:45 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
Het zou kunnen hoor dat het ontzettend lekker en gezond is. Maar werk aan je presentatie. Voor de kijkers thuis ziet het er wederom uit als hondenkots zeg maar.

Is dat trouwens hetzelfde alu bakje? Dat is dan weer een plusje.
Welnee, ik eet met mijn mond en niet met mijn ogen :9

Ik kijk momenteel of alle macro's goed zijn. Ongeveer de perfecte ratio vet/koolhydraat/eiwit die m'n trainer heeft voorgeschreven _O_
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')