Nee die zijn sexy, TS wil een topic over beschamend...quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:37 schreef Wrapster het volgende:
En dat is een fetisj omdat? Dit had prima hier gekund: SEX / Aparte dingen die je sexy vindt. #2
Hier heb ik ook een zwak voor.quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:59 schreef incel het volgende:
Ik vind het lekker als meisjes mij kriebelen
Ik vind dat van TS niet echt een fetisj maar soit.quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:39 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nee die zijn sexy, TS wil een topic over beschamend...![]()
Ik heb geen beschamende fetisj, want ik schaam mij niet voor mijn fetisjen.
Is dat nog steeds bezig? Hoeveel jaar is dit nu al?quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:50 schreef Marius95 het volgende:
Dat mijn vriendin huisregels heeft opgesteld voor mij waar ik mij aan moet houden en straf krijg als ze niet tevreden is. Er worden veel dingen door haar bepaald, waaronder mijn bedtijd.
Ja, lang al he? Zo'n 7 1/2 jaar nu. We kunnen ons ei gewoon hierin kwijt en je went er gewoon aan.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is dat nog steeds bezig? Hoeveel jaar is dit nu al?
Kick je hier op?quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:56 schreef TAmaru het volgende:
Ik kick ook op vrouwen die er niet goed uitzien. Onaantrekkelijke dikke meiden of zelfs MILFs of GILFs met enorme buiken en een vies, onverzorgd lichaam. Oh heerlijk vind ik dat!
quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kick je hier op?
Bekijk deze YouTube-video
Niet echt mijn type, maar ik zou haar wel doen ja. En ervan genieten.quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kick je hier op?
quote:Op woensdag 20 mei 2026 16:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kick je hier op?
In die volgorde ook?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 07:22 schreef Arjan456 het volgende:
* Mezelf aftrekken in het openbaar voor voorbijgangers
* in ballen getrapt worden
* in gezicht gespuugt worden
Zeldzaam hoor, geen enkele man die dit interessant vindt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 02:26 schreef KingArthur45 het volgende:
Ik merk dat ik steeds meer val op vrouwen die heel open-minded zijn en graag nieuwe dingen ontdekken. Hoe spannender of ongebruikelijker het is, hoe aantrekkelijker ik het vaak vind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |