Jouw reactie staat haaks op het hele rechtbankverslagquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit staat haaks op het stuk uit de OP:
[..]
Dit verhaal klopt van geen kanten, vast weer zo'n AI verzinsel zoals met Hannah Vrede.
Het is helaas onoverkomelijk dat mensen zo kunnen zijn. De dood schikt hen toch niet af.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:41 schreef Friggles het volgende:
[..]
Ik in principe ook. Maar er zijn wat uitzonderingen.
Dan maar voorkomen dat er meer slachtoffers worden gemaakt.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:45 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het is helaas onoverkomelijk dat mensen zo kunnen zijn. De dood schikt hen toch niet af.
Gewoon opsluitenquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:46 schreef Friggles het volgende:
[..]
Dan maar voorkomen dat er meer slachtoffers worden gemaakt.
Dat mishandelde verwaarloosde meisje uit een eerdere zaak heeft zelfs mensen op straat gevraagd om hulp.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:41 schreef Fleischmeister het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat het kind eerst volledig moest instorten voordat de school ingreep, ik neem aan dat als een kind stelselmatig ondervoed en mishandeld wordt dit gedurende een langere tijd zichtbaar is als je een kind elke dag ziet.
Wat betreft deze mensen: opsluiten in een tochtige kerker en de sleutel weggooien. Als ze willen eten kunnen ze zich tegoed doen aan hun eigen braaksel.
Het artikel is daar niet heel duidelijk in, maar ik vermoed dat ze begin februari in kunstmatige coma is gebracht, maar dat inmiddels niet meer is.quote:
Hannah Vrede, een van de grote fok mysteriesquote:Op donderdag 14 mei 2026 13:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit staat haaks op het stuk uit de OP:
[..]
Dit verhaal klopt van geen kanten, vast weer zo'n AI verzinsel zoals met Hannah Vrede.
Wat heeft dit nu met wokisme te maken?quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:04 schreef Kottnauer het volgende:
Het artikel spreekt enerzijds over “twee moeders” en anders over “en moeder en een vriendin” — wat is het nou?
Zien we hier weer een van de bizarre uitwassen van het wokisme?
Voor zover je de titel moeder nog mag dragen als je zo’n misbaksel bent.quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat heeft dit nu met wokisme te maken?
Beide vrouwen hebben een kind, de een een jongen en de ander een meisje, die beiden zijn mishandeld.
Ze zijn allebei dus inderdaad moeders.
Nee, zo iemand is geen moeder..quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor zover je de titel moeder nog mag dragen als je zo’n misbaksel bent.
Ik reageer enkel op degene die over woke begint.quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor zover je de titel moeder nog mag dragen als je zo’n misbaksel bent.
Ik ken ze niet, maar dit komt helaas wel vaker voor ja.quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:59 schreef bloempje-moi het volgende:
Dit doet mij denken aan Ruby Franke en Jodi Hildebrandt, waarbij de laatste zoveel invloed had op Franke dat zij samen haar kinderen opsloten en mishandelden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |