abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220790178
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat kunnen onze politici eigenlijk wel?
Zelfs in de zee zwemmen, kan die dwaas niet.
pi_220790280
quote:
6s.gif Op donderdag 14 mei 2026 11:50 schreef Zorro het volgende:

[..]
En wat houdt ons tegen om hier dezelfde regels aan te houden?
Decadentie vanuit de overheid ;)
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220790296
Nederland wordt aan alle kanten door andere lidstaten in de spreekwoordelijke achterkant genomen.

En ruggengraatloos Nederland met de asielmaffia voorop, zag dat het goed was :)
pi_220790299
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:37 schreef RamboDirk het volgende:
Op dit tempo is Europa over pakweg 50 jaar een Zuid Afrika 2.0
Met allerlei culturele spanningen en mini-oorlogen, uitgestrekte ghettos, gated communities, uitgeklede voorzieningen. Een ieder die niet vanuit bevoorrechte sociaal milieu komt leeft van dag tot dag.

Mooi vooruitzicht :)
Het verval gaat veel sneller dan je denkt. Als je een enigzins leefbare en rustige oude dag wilt genieten is het nu al zaak om het uitvlaggen in gang te gaan zetten :Y

Vanaf 4min20sec tot 8min30sec
Bekijk deze YouTube-video
pi_220790343
Overigens mogen we die rechters ook wel eens nader onderzoeken. Hun interpretatie van bepaalde regels begint dubieus te worden.
pi_220790367
quote:
8s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:03 schreef Alpha0 het volgende:
We worden weer eens heerlijk bij de neus genomen door de D66 rechters, het enige wat zou moeten tellen is of Griekenland veilig is. Ja, dan terug naar Griekenaland.
Zelfs Belgie is niet veilig genoeg volgens onze rechters :')

De rot zit diep in de instituties, welke politici aan de knoppen zit maakt geen reet uit.
pi_220790375
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:08 schreef William_Papadin het volgende:
Overigens mogen we die rechters ook wel eens nader onderzoeken. Hun interpretatie van bepaalde regels begint dubieus te worden.
Sterker nog, mijn sterke vermoeden is dat er nogal wat psychopaten zich ondertussen binnen de rechterlijke macht bevinden ;(
  donderdag 14 mei 2026 @ 13:15:35 #33
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220790408
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:10 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

De rot zit diep in de instituties, welke politici aan de knoppen zit maakt geen reet uit.
Maar vreemd genoeg is de argumentatie dat de keten is vastgelopen andersom geen reden om te concluderen dat wij hier niet in staat zijn humane omstandigheden te bieden.
Life is what you make it.
pi_220790439
quote:
2s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:15 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Maar vreemd genoeg is de argumentatie dat de keten is vastgelopen andersom geen reden om te concluderen dat wij hier niet in staat zijn humane omstandigheden te bieden.
Wij kunnen al langer geen humane omstandigheden meer bieden, denk alleen al aan gezinsvorming van de autochtonen, die onmogelijk is geworden voor velen. Die politiek correcte illusie kan je laten varen :{
pi_220791185
Vang ze maar, verplicht, op in gemeenten die overweldigend cda, pvda/gl (of “pro”) en D66 stemmen.

In plaats van de rest van het land die dit niet wil.
  donderdag 14 mei 2026 @ 17:23:16 #36
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220792408
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:19 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Wij kunnen al langer geen humane omstandigheden meer bieden, denk alleen al aan gezinsvorming van de autochtonen, die onmogelijk is geworden voor velen. Die politiek correcte illusie kan je laten varen :{
Ik denk dat je mijn post nog een keer door moet lezen.
Ik vind het raar dat argumentatie die de Nederlandse rechter toepast op uitzetting naar België, niet ook toegepast kan worden op in Nederland gedane asielaanvragen.
Life is what you make it.
  donderdag 14 mei 2026 @ 18:28:30 #37
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220792931
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:08 schreef RotatoR het volgende:
Lijkt me verstandig dat de AIVD eens onderzoek doet naar deze plotselinge toename. Zou me niets verbazen als er activistisch-linkse groepen zijn die Palestijnen naar Nederland smokkelen.
Dit zal vast en zeker. Er zijn immers wel meer van zulke actiegroepen die zich schuldig maken aan het stimuleren van de migratie naar Westerse landen. Dit soort criminele activiteiten met als gevolg het ondermijnen van de eigen cultuur, kan niet hard genoeg bestraft worden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220793794
twitter
Deze totaaldebiel zit dus gewoon in het Nederlandse parlement.

Volgens mij is oproepen tot geweld strafbaar :') (?).

Hij spreekt hier niet ín het parlement als in een debat zelf, dus volgens mij is ie niet onschendbaar. Geen idee of het gebouw van de TK hem wel/niet die rechtsbescherming biedt.
OH NOES!!!!1*&@@!!
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:29:20 #39
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220793872
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:17 schreef raptorix het volgende:
Even opgezocht, Hongarije pakt gewoon een boete van een miljoen per dag, ik zeg: Koopje ook doen.
365 miljoen per jaar is een schijntje ten opzichte van de kosten van de opvang inderdaad.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:30:33 #40
56749 BlaZ
pi_220793894
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 12:37 schreef RamboDirk het volgende:
Op dit tempo is Europa over pakweg 50 jaar een Zuid Afrika 2.0
Met allerlei culturele spanningen en mini-oorlogen, uitgestrekte ghettos, gated communities, uitgeklede voorzieningen. Een ieder die niet vanuit bevoorrechte sociaal milieu komt leeft van dag tot dag.

Mooi vooruitzicht :)
Mensen met een bevoorechte positie of geld vertrekken op een gegeven moment gewoon.
pi_220793921
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 13:10 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Stemmen maakt ook geen klote meer uit helaas. Politici zitten er alleen maar voor hunzelf.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:33:51 #42
56749 BlaZ
pi_220793930
quote:
15s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:22 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]Deze totaaldebiel zit dus gewoon in het Nederlandse parlement.

Volgens mij is oproepen tot geweld strafbaar :') (?).

Hij spreekt hier niet ín het parlement als in een debat zelf, dus volgens mij is ie niet onschendbaar. Geen idee of het gebouw van de TK hem wel/niet die rechtsbescherming biedt.
Hij heeft het over geweld bij het beschermen van Nederland tegen Palestijnse terroristen.
pi_220793935
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:29 schreef BlaZ het volgende:

[..]
365 miljoen per jaar is een schijntje ten opzichte van de kosten van de opvang inderdaad.
Hongarije en Polen zijn dan ook de slimste eraf in die hele EU. Die krijgen niet alle problemen waar de rest mee te maken heeft/krijgt en wat alleen maar gaat toenemen.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:35:50 #44
56749 BlaZ
pi_220793946
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:34 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Hongarije en Polen zijn dan ook de slimste eraf in die hele EU. Die krijgen niet alle problemen waar de rest mee te maken heeft/krijgt en wat alleen maar gaat toenemen.
Tuurlijk, die zien ook waar het heen gaat met West-Europa en zitten enkel bij de EU vanwege de steunfondsen. Over een jaar of 20 zijn ze welvarender dan West-Europa en stapt men uit de EU.
pi_220793964
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:35 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Tuurlijk, die zien ook waar het heen gaat met West-Europa en zitten enkel bij de EU vanwege de steunfondsen. Over een jaar of 20 zijn ze welvarender dan West-Europa en stapt men uit de EU.
Jub. Zeker Polen lacht iedereen uit. Wel de lusten, geen lasten. En ontwikkelen zich in een rap tempo. En op een gegeven moment gaan ook steeds meer mensen Nederland verlaten.
  donderdag 14 mei 2026 @ 20:48:34 #46
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220794075
Met de ellende die er nu al voortkomt uit azc's lijkt het me van de zotten om er ook nog Palestijnen bij te proppen.

Als je één volk hier niet wil hebben zijn zij het wel.
pi_220794144
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:35 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Polen is op een hoop vlakken nu al beter ingericht voor de toekomst dan Nederland.
pi_220794343
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 15:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vang ze maar, verplicht, op in gemeenten die overweldigend cda, pvda/gl (of “pro”) en D66 stemmen.

In plaats van de rest van het land die dit niet wil.
In Loosdrecht bijvoorbeeld? Volgens hun stemgedrag hebben zij ze graag!

“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220794413
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 20:55 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Polen is op een hoop vlakken nu al beter ingericht voor de toekomst dan Nederland.
Over een paar jaar bellen ze een 'Hollander' om hun huizen te stucen :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')