Gaat niet meer zo snel op jouw leeftijd.quote:Op donderdag 14 mei 2026 01:58 schreef Kissingbird het volgende:
jonguh zat nog te editten in mn post
Weet jij alles vanquote:Op donderdag 14 mei 2026 01:59 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Gaat niet meer zo snel op jouw leeftijd.
Bij mijn vorige katten werd de beslissing genomen door acute gezondheidsproblemen, maar nu is het anders, een hele aanwezige kat nog, maar lichamelijk heel erg aan het afvallen, artrose en ook veel aan het mauwen enz. Ik heb wel een soort ondergrens voor 'm in gedachten.quote:Op donderdag 14 mei 2026 01:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk... want wanneer zeg je het is genoeg als je ziet dat je beestje wel achteruitgaat maar op zich nog fijne momenten kan hebben ook.
Ik vond het zielig om haar te laten inslapen 'alleen' omdat ze dement was..
Hier nam de dierenarts het besluit. Hij gaf aan dat het zo niet meer fijn voor haar was, steeds verwarder en ze plaste in huis. Iedere keer als ze zo ging rondlopen was ik alert of ze niet ging plassen.
En hij zei; je wil ook niet dat je huis naar katten urine gaat ruiken.
Is ook lastig bij zoiets als dit.
Precies dat is heel anders als er een acuut probleem is (andere kat werkte de lever niet, andere kanker, andere nieren uitgevallen).quote:Op donderdag 14 mei 2026 02:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Bij mijn vorige katten werd de beslissing genomen door acute gezondheidsproblemen, maar nu is het anders, een hele aanwezige kat nog, maar lichamelijk heel erg aan het afvallen, artrose en ook veel aan het mauwen enz. Ik heb wel een soort ondergrens voor 'm in gedachten.
My ex-schoonmoeder zei altijd “everyone likes a little ass, but nobody likes a smartass!”quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2026 02:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Precies dat is heel anders als er een acuut probleem is (andere kat werkte de lever niet, andere kanker, andere nieren uitgevallen).
Dit vond ik ook de meeste lastige beslissing.
En ik vond het niet oke dat ik een beestje zou laten inslapen vanwege dementie.. doe je met mensen ook niet (tenzij vooraf geregeld en ernstig) maar vond niet dat ik dat dus 'mocht' doen.![]()
goed om te lezen dat je voor jezelf wel een soort van ondergrens hebt. Evengoed moeilijk/ lastig.
Oh het zit je nog hoogquote:Op donderdag 14 mei 2026 02:07 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
My ex-schoonmoeder zei altijd “everyone likes a little ass, but nobody likes a smartass!”
Je hebt geluk dat ik geen ODD heb, want die mensen zijn wraakzuchtig.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2026 02:13 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik geen ODD heb, want die mensen zijn wraakzuchtig.
Klopt, volwassenen noemen ze gewoon crimineel.quote:Op donderdag 14 mei 2026 02:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Overheen gegroeid zeker![]()
die sticker geven ze alleen aan jongeren/ kinderen
conduct disorderquote:Op donderdag 14 mei 2026 02:21 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Klopt, volwassenen noemen ze gewoon crimineel.
quote:Op donderdag 14 mei 2026 02:09 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ik vind het heel lastig om over een leven te beslissen. Ik heb een boekje meegekregen van de dierenarts ''Zijn we niet te vroeg?' Dat helpt wel om een beslissing te nemen.
https://www.dumpert.nl/zo(...)d=100140078_1f67993cquote:Op donderdag 14 mei 2026 02:33 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Mensen die de conducteur in elkaar slaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |