Stuyven missen ze natuurlijk het hardste, Kirsch kon dit ook uitstekend (al zat die meer bij Pedersen) en Hoole was in een iets eerdere fase ook prima voor een sprinter. Theuns kon/mocht niet mee omdat hij eind Giro vader zou worden.quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wel apart, want Milan rendeert vooral met trein? Vorig jaar was dat in mijn ogen juist een sleutel tot succes voor hem. Is heel Lidl geblesseerd of geven ze geen FUCK om de Giro?
Ayuso tot aan z’n crash in PN! Milan in januari en februari!quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou het knap vinden als je 3 renners van Lidl op kan noemen die een goed seizoen draaien.
Ciccone.quote:Op donderdag 14 mei 2026 18:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ayuso tot aan z’n crash in PN! Milan in januari en februari!
En euuhh euuhhh
Vielen tegelijk zo te zien. Viesgladquote:
Als je ziet hoe Magnier nog komt opstomen had hij echt met gemak gewonnen. Laat dat de schrale troost zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2026 20:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zonde. Niet verwacht dat de trein van de Rockets het zo zou uitzingen en dit zag er wel goed uit als Reinders daar na de bocht de sprint aan kon trekken voor Groenewegen.
8/8quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:47 schreef wimderon het volgende:
Kwissen, ja!
https://sporza.be/nl/2026(...)-giro~1778765998935/
Ja de foto's zijn wel een weggeverquote:Op donderdag 14 mei 2026 21:47 schreef wimderon het volgende:
Kwissen, ja!
https://sporza.be/nl/2026(...)-giro~1778765998935/
Deels eigen schuld, volgens Stuyven.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk passie, mooi op te zien.
Jammer van de oorzaak.
quote:Maar eigenlijk was Stuyven daar niet om te sprinten. "Als ze niet vallen, dan zit ik perfect om de lead-out te doen." Kopman Paul Magnier werd opgehouden door de val.
De lichte regen zorgde voor de chaos, al wijst Stuyven ook naar twee collega's.
"Ik vind het jammer dat jongens als Elmar (Reinders) en Dylan (Groenewegen) - die hebben zoveel ervaring - in een bocht op kasseien blijven trappen. Ik vond het al heel straf dat ze zich daaraan wagen."
"Dan zie je ook dat het misgaat. Het is begrijpelijk, want ze zitten in de perfecte positie en ze willen het niet afgeven. Die kasseitjes zijn gewoon super glad, zeker als het begint te regenen."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |