Dat vind ik nou ook.quote:
Ik kan het je ook niet aanraden.quote:
dank voor je bevestigingquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan het je ook niet aanraden.
Die zijn in een heel rare trip blijven hangen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Man3 die lopen meer dan 35 jaar achter
Neuh, zo super was het nou ook weer dat ik het verkopen ga.quote:Op donderdag 14 mei 2026 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig, wellicht heb je wel een nieuw recept ontwikkeld met die pasta moutarde waar je rijk mee kunt worden
Ik las net dat iemand mosterd over zijn spaghetti deed.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, wie vertelt er een leuke grap?
2/10,quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las net dat iemand mosterd over zijn spaghetti deed.
He bahquote:Op donderdag 14 mei 2026 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las net dat iemand mosterd over zijn spaghetti deed.
En dan?quote:
Ik ben er al hoor.quote:
quote:
Vraag maar aan mijn parkiet.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb ook al de kerstboom in mijn huiskamer staan.
Je bent in de war, duidelijkquote:
Ja Deutsche Welle D.A.F.quote:Op donderdag 14 mei 2026 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Man3 die lopen meer dan 35 jaar achter
Al jaren.quote:
De uitslag.quote:
quote:
Snel even een creme halen die weg te krijgen?quote:
Ik houd het bij wat frisdrank.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik houd het bij wat frisdrank.
Ik was gister mijn biertje vergeten. Hij was gelukkig vandaag nog niet dood.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik houd het bij wat frisdrank.
Kan ik wel gebruiken, zondag komen ze wat klussen in mijn huis, om f*ck*ng 7.00 uur.quote:
Leuk voor je buren ook op Zondag.quote:Op donderdag 14 mei 2026 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik wel gebruiken, zondag komen ze wat klussen in mijn huis, om f*ck*ng 7.00 uur.
Ik heb geen buren meer, die zijn door mijn parkiet verjaagd.quote:
Wat voor Polen heb je ingehuurd ?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen buren meer, die zijn door mijn parkiet verjaagd.
Illegale Polen, ik heb eerst mijn parkiet op ze afgestuurd. Ze heeft gezegd dat ze hun zou verraden tenzij ze mij zouden gaan helpen.quote:
Noord of Zuid ?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Illegale Polen, ik heb eerst mijn parkiet op ze afgestuurd. Ze heeft gezegd dat ze hun zou verraden tenzij ze mij zouden gaan helpen.
NSB parkietquote:Op vrijdag 15 mei 2026 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Illegale Polen, ik heb eerst mijn parkiet op ze afgestuurd. Ze heeft gezegd dat ze hun zou verraden tenzij ze mij zouden gaan helpen.
Ik was gisteren een oud ladenkastje van mn dochter aan het uitspitten ... 1e wat ik tegenkwam was een bijbel....quote:
Op zondag mag dat nietquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik wel gebruiken, zondag komen ze wat klussen in mijn huis, om f*ck*ng 7.00 uur.
OchtendFruitquote:Op vrijdag 15 mei 2026 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
SBE doet niet aan de zondagsrust.
Goedemorgen.
Freon from Harns.quote:
En daarom gaat hij scheldenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
SBE doet niet aan de zondagsrust.
Goedemorgen.
En we komen samen.quote:
Gilles de la Tourette, kan hij niks aan doen.quote:
Jubelend van vreugde...quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Komt allen tesamen...
Bekijk deze YouTube-video
Mijn vader had dit soort muziek altijd aanquote:
Ik ken de tekst gewoon.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:14 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mijn vader had dit soort muziek altijd aan![]()
Verschrikkelijk vond ik het.
Ik ook grotendeels.quote:
Same here. Nu totaal niet meer.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ook grotendeels.
Vroeger veel naar de kerk, zondagsschool etc
Ik heb me in de jaren 90 uit laten schrijven. Ze kwamen nog telkens aan mijn deur.quote:
Kerkbalans.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb me in de jaren 90 uit laten schrijven. Ze kwamen nog telkens aan mijn deur.
ik krijg die ook, maargoed je bent niet verplicht he?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kerkbalans.![]()
Of je even geld wil storten.
Krijg je geen personeelskorting ?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:28 schreef kree het volgende:
mijn water meter trouwens wel, naja werk bij hetzelfde, maar oke ook ik moet ie gewoon doorgeven.
Die brief krijg ik ook elk jaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kerkbalans.![]()
Mijn vader gaf 1000 euro per jaar. Kwam ik later pas achter.quote:
Die weten van geen ophoudenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kerkbalans.![]()
Dat is een flink bedrag.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vader gaf 1000 euro per jaar. Kwam ik later pas achter.
Het gekke is ook wanneer je verhuisd bent ze je gewoon kunnen vinden.quote:
Hier ook idd. Ik had geen verhuisbericht naar ze gestuurd ofzoquote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gekke is ook wanneer je verhuisd bent ze je gewoon kunnen vinden.
Ja. Dat had ik ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gekke is ook wanneer je verhuisd bent ze je gewoon kunnen vinden.
Incasso Toetanchamon. Die stond niet voor je deur maar gelijk binnen.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Incasso Toetanchamon. Die stond niet voor je deur maar gelijk binnen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:06 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste gedeelte!
Goedemiddag.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:06 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste gedeelte!
Alles wel met u ?quote:
Zin in kip nu.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:09 schreef Domnivoor het volgende:
Kerkbalans is weer langsgeweest….
[ afbeelding ]
Ik heb dit met onze paarden ook wel meegemaakt. Alleen die deden wel iets rustiger.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
Aan de gevorderde drinkers hier,
hebben jullie nog tips voor Bambi???
https://www.ad.nl/buitenl(...)ken-bambis~ad4f354a/
Zou wel eens beelden willen zien van een olifant in die staatquote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb dit met onze paarden ook wel meegemaakt. Alleen die deden wel iets rustiger.
Giraffen heb ik weleens beelden van gezien. Die lopen dan ook niet heel fijn meer.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou wel eens beelden willen zien van een olifant in die staat
Voor jou wat extra giraffen danquote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Giraffen heb ik weleens beelden van gezien. Die lopen dan ook niet heel fijn meer.
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor jou wat extra giraffen dan
https://www.ad.nl/binnenl(...)s-op-komst~a41984f2/
Dat werkt niet op een toetsenbord.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gilles de la Tourette, kan hij niks aan doen.
Indrukwekkende film.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat werkt niet op een toetsenbord.
Heb je toevallig de film I Swear ook gezien?
Ik ken een aantal mensen die het hebben, zonder de vloekwoorden erbij.quote:
Moeten ze maar echt gaan roeienquote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:06 schreef drakin het volgende:
En @:pullup
https://www.omropfryslan.(...)waar-een-bittere-pil
quote:
Op die dunne latjes van jou?quote:
Dat helpt ook niet blijkbaarquote:
Tja je hebt noren en je hebt kunstschaatsen, maar als het ijs niet goed is kunnen ze allebei niks.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat helpt ook niet blijkbaar![]()
De ringvaart regattais ook al afgelast dit weekeinde wegens het weer
[ afbeelding ]
We gooien het over de andere boegquote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
Ik dacht dat de TT over politiek ging .
Ik wens u een behouden vaart.quote:
Ja is ookquote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
Ik dacht dat de TT over politiek ging .
Ik ben gewoon langs de kant morgenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Tja je hebt noren en je hebt kunstschaatsen, maar als het ijs niet goed is kunnen ze allebei niks.
Die is afgelastquote:
Watjes zijn voor zowel schaatsen als roeien niet handigquote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben gewoon langs de kant morgen
Wat ik zeg... watjes
Heel goed, jij gaat natuurlijk oefenen voor de sloepquote:
Moet je nou al weer met vakantiequote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, en timmy de walvis,
waarschijnlijk hebben ze hem weer gevonden .............
https://www.ad.nl/buitenl(...)timmy-gaat~a0926d70/
RIP Timmy.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, en timmy de walvis,
waarschijnlijk hebben ze hem weer gevonden .............
https://www.ad.nl/buitenl(...)timmy-gaat~a0926d70/
Daarom gaat de HT race niet door.quote:
Die is wel in waarde gezakt tijdens de Olympische spelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:50 schreef pullup het volgende:
Er is ook goed nieuws
https://nos.nl/artikel/26(...)nalyticus-bij-de-nos
[ afbeelding ]
Vond het altijd al een eikelquote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die is wel in waarde gezakt tijdens de Olympische spelen.
Ik las het. Had met de stroming te maken toch?quote:
En dan ben je nog mild.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die is wel in waarde gezakt tijdens de Olympische spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |