Je bevestigt het punt, nitwitje.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar heb je ook een EV en zonnepanelen?
Rechtse strijders!quote:Op woensdag 13 mei 2026 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie heeft dat in de fik gezet?
Vandaag heeft de warmtepomp hier ook warmte gepompt: 1.7 kWh stroom leverde 12 kWh warmte opquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dankzij de warmtepomp en vloerverwarming is het hier ook wel lekker comfortabel binnen, ondanks dat buiten nog eind januari lijkt te zijn.
Och ik geloof best dat er ook AZC's zijn waar geen overlast vanaf komt, waarschijnlijk zelfs een paar waar alleen jonge mannen zitten.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:16 schreef RotatoR het volgende:
Zomaar een voorbeeldje van de enorme hoeveelheid incidenten bij een willekeurig klein AZC:
[ x ]
Dit beeld zal bij veel andere AZC's niet anders zijn.
Maar er is zogenaamd amper overlast
Koelt die van jou ook in de zomer?quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vandaag heeft de warmtepomp hier ook warmte gepompt: 1.7 kWh stroom leverde 12 kWh warmte op. Om mijn veganistische oogkleppen gemaakt van brandnetelleer lekker soepel te houden moet het hier wel een beetje op temperatuur blijven.
Bekijk deze YouTube-videoquote:‘Gang Rape Perpetrators Are Of A Certain Culture’ | Spain's New Migrant Legislation Sparks Chaos
Bekijk deze YouTube-video
Zweden had ook al met een verkrachtingsexplosie te maken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:50 schreef Tengano het volgende:
Ik zie dat er in Spanje nu ook al rapegangs actief zijn, net als in Engeland.
Het zal toch niet heel lang uitblijven voordat ook wij daar mee geconfronteerd worden. Of ben ik dan te negatief? en zullen wij gewoon een uitzondering blijven?
[..]
Gelukkig doet mijn warmtepomp het nogquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:56 schreef Richestorags het volgende:
Zweden had ook al met een verkrachtingsexplosie te maken.
Er is een vreemde correlatie met "jongeren".
In Nederland heeft de politie nog altijd beter zicht op wat er in bepaalde wijken gebeurt dan haar Engelse tegenhanger. Plus in Engeland zijn ze nog een stuk politiek correcter dan hier. Ik zeg niet dat het in Nederland niet kan gebeuren, maar acht de kans wel degelijk kleiner dan in Engeland, België of Frankrijk (waar de politie bepaalde wijken nauwelijks nog in durft). Dat is hier (nog) minder aan de orde.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:50 schreef Tengano het volgende:
Ik zie dat er in Spanje nu ook al rapegangs actief zijn, net als in Engeland.
Het zal toch niet heel lang uitblijven voordat ook wij daar mee geconfronteerd worden. Of ben ik dan te negatief? en zullen wij gewoon een uitzondering blijven?
[..]
lol dus als je geen azc moet ben je rechts tuigquote:
Als je daar rotzooi gaat trappen wel jaquote:Op woensdag 13 mei 2026 22:05 schreef alternatif het volgende:
[..]
lol dus als je geen azc moet ben je rechts tuig
extreem radicaal woke links is een gevaar voor de maatschappij
Oh dus als je tegen rechts tuig bent, ben je opeens woke links!quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:05 schreef alternatif het volgende:
[..]
lol dus als je geen azc moet ben je rechts tuig
extreem radicaal woke links is een gevaar voor de maatschappij
nou ik zit veilig op zolder achter mijn toetsenbordquote:Op woensdag 13 mei 2026 22:06 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als je daar rotzooi gaat trappen wel ja
Rechts tuig levert belastingen ook voor jouw vangnet.quote:
vind je het gek als extreem radicaal woke links begint met polariseren naar aanleiding van mijn meningquote:Op woensdag 13 mei 2026 22:06 schreef Perox het volgende:
[..]
Oh dus als je tegen rechts tuig bent, ben je opeens woke links!
Same difference pik. De polarisatie is compleet.
Kijk dat verbroedert dan weer, ik ook!quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:07 schreef alternatif het volgende:
[..]
nou ik zit veilig op zolder achter mijn toetsenbord
azc weg ermee
Ja ik ookquote:Op woensdag 13 mei 2026 22:07 schreef alternatif het volgende:
[..]
nou ik zit veilig op zolder achter mijn toetsenbord
azc weg ermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |