Mwah is dat niet pas als je met zo'n rare vlag rondloopt?quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:08 schreef alternatif het volgende:
ojeee als je niet meegaat in extreem radicaal woke links gedachtegoed dan ben je een neo nazi
Meerdere wappie-accounts op X zeggen het en geen enkele aanwezige journalist dus dan moet het wel waar zijn, lijkt mequote:
En die vormen inspiratie voor de relschopper dames die tegen AZC zijn?quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De dameskliek uit Grease, ken je klassiekers…
Kan wel maar ik gebruik het nooit. Het wordt bij mij binnen niet zo snel warm in de zomer.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:42 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Koelt die van jou ook in de zomer?
Mijn vloer is in de zomer koud en in de winter warm.
Ik loop op sloffen in de zomer en op sokken in de winter
In de VS wel.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:14 schreef Nexum het volgende:
Ik ga nu de hoofdkantoren van miljairdairs hun bedrijven ook in de brand steken puur om een statement te maken. Blijkbaar is dat normaal in ons land.
Als ze banden met Israel hebben dan is dat inderdaad algemeen geaccepteerd.quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:14 schreef Nexum het volgende:
Ik ga nu de hoofdkantoren van miljairdairs hun bedrijven ook in de brand steken puur om een statement te maken. Blijkbaar is dat normaal in ons land.
Welk pand is er "in de fik gestoken" dan?quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:14 schreef Nexum het volgende:
Weet je wie ik gisterenavond nog gepompt heb?quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vandaag heeft de warmtepomp hier ook warmte gepompt: 1.7 kWh stroom leverde 12 kWh warmte op. Om mijn veganistische oogkleppen gemaakt van brandnetelleer lekker soepel te houden moet het hier wel een beetje op temperatuur blijven.
RIP Loosdrechtquote:Op woensdag 13 mei 2026 22:50 schreef Tengano het volgende:
Loosdrecht 2056![]()
een situatieschets![]()
Bekijk deze YouTube-video
@yvonne IS DAT WAAR???quote:Op woensdag 13 mei 2026 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je wie ik gisterenavond nog gepompt heb?
Wat een tuig.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:12 schreef RotatoR het volgende:
De ME mag zomaar prive terrein betreden?
[ x ]
Wat een tuig.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:12 schreef RotatoR het volgende:
De ME mag zomaar prive terrein betreden?
[ x ]
Dat zou ik heel goed snappen met deze idioterie. Waanzin die schoften.quote:Op woensdag 13 mei 2026 19:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als dit zo door gaat gaan burgers zich vanzelf bewapenen zodoende zich tegen de politie te kunnen beschermen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |