Is een SC topic, geen subforum.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:21 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
what the fuck is DTS? er is niks op het forum wat zo heet.
Hier kan ik echt teringpissig van worden
Is geen SC maar een spelquote:
Valt onder ONZquote:Op woensdag 13 mei 2026 13:21 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
what the fuck is DTS? er is niks op het forum wat zo heet.
Hier kan ik echt teringpissig van worden
Wat is Fok?quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:03 schreef Paul het volgende:
Moderator van DTS
De meest zware baan op Fok
ONZ / [ronde 93 Het Dodetopicspel #20399]quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:25 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
moddereter zijn van een slowchat?
quote:Op woensdag 13 mei 2026 22:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 93 Het Dodetopicspel #20399]
Meer dan 20.000 delen. En de mensen die er 24/7 posten maken elke dag ruzie. Flink moeilijke baan.
Ja, nog nooit zo'n fucking lange rode box gezien in een ander reeks.quote:
Ja maar zonder dts had je geen goedkope pindakaasquote:Op woensdag 13 mei 2026 23:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, nog nooit zo'n fucking lange rode box gezien in een ander reeks.
Nu weet je het nog niet, maar binnenkort weet je niet beter:quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:21 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
what the fuck is DTS? er is niks op het forum wat zo heet.
Hier kan ik echt teringpissig van worden
quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:03 schreef Paul het volgende:
Moderator van DTS
De meest zware baan op Fok
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |