Mijn ervaring juist bij Feyenoord.. Boven het hek nog op slot zitten en terug gedrukt worden en beneden in elkaar gemept worden omdat je niet snel genoeg doorloopt naar boven toe.. Ze doen het erom.quote:Op woensdag 13 mei 2026 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was toen ik nog uitwedstrijden bezocht met voetbal ook altijd zo. In Utrecht waren de ergste. ME’ers met een Ajax sticker op de gummiknuppel en er dan stoer mee staan dreigen terwijl niemand iets deed. En nog meer van dat soort gekkigheden.
Sindsdien is het beeld dat ik als kind had over de politie grotendeels tenietgedaan. En zo zijn er nog wel wat meer voorbeeldjes waardoor ik niet altijd meer zo snel naar de politie zou stappen.
Dat zijn per definitie criminelen, chef.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:48 schreef torentje het volgende:
[..]
De criminelen raak je daar niet mee, want die hebben altijd veel geld en altijd mooie praatjes bij de hand.
Gaat al niet zo lekker.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]Mafklapper Krispijn hep een kek nieuw fillempie.
Zal vanavond wel weer opnieuw 'feest' worden.
quote:Liveblog
Kleine schermutseling tussen voor- en tegenstanders noodopvang Loosdrecht, politie haalt groepen uit elkaar
Tijdelijk mijn reet. Ik heb het nu zelf ook mee mogen maken. Eerst was het "xx" jaar, dat is nu voor de zoveelste keer verlengd. Er zouden gezinnen in komen, er zitten nu minderjarige alleenstaande mannen in.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Weer een tijdelijk AZC. Genieten zeg.
Ze weten het zelf (COA+ gemeenten) donders goed maar gaan structureel door met deze onjuiste voorstelling van zaken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Tijdelijk mijn reet. Ik heb het nu zelf ook mee mogen maken. Eerst was het "xx" jaar, dat is nu voor de zoveelste keer verlengd. Er zouden gezinnen in komen, er zitten nu minderjarige alleenstaande mannen in.
Alleen maar jongemannen op gevechtsleeftijd. Vluchtelingen m'n reet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:46 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]Mafklapper Krispijn hep een kek nieuw fillempie.
Zal vanavond wel weer opnieuw 'feest' worden.
Waar is deze liveblog te lezen?quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Gaat al niet zo lekker.
[..]
Ach, wat rot voor je. En hoe heb jij daar zelf last van?quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Tijdelijk mijn reet. Ik heb het nu zelf ook mee mogen maken. Eerst was het "xx" jaar, dat is nu voor de zoveelste keer verlengd. Er zouden gezinnen in komen, er zitten nu minderjarige alleenstaande mannen in.
Dat de noodopvang in Loosdrecht echt maar tot november is wordt ook door helemaal niemand geloofd daar is m'n indruk. Een half jaartje maar en dan zou hij iets later per 1 januari braaf sowieso grotendeels leeg blijven staan omdat de fusie met Hilversum dan een feit is? Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De bevolking voorliegen over termijnen, aantallen en locaties. Miljarden over de balk jagen alsof het niets is maar lagere brandstofprijzen strandt op 60 miljoen. Uitdelen van woningen op schaduwlijsten waar geen huurder zich kan inschrijven.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:00 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Alleen maar jongemannen op gevechtsleeftijd. Vluchtelingen m'n reet.
Asiel is echt de grootste scam van de afgelopen decennia.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:00 schreef RotatoR het volgende:
Alleen maar jongemannen op gevechtsleeftijd. Vluchtelingen m'n reet.
Asiel is echt de grootste scam van de afgelopen decennia.
quote:Mwoah, zolang we die jongemannen nou maar genoeg spreiden merk je er nauwelijks iets van.
Wij zetten de poort gewoon open. Hoeven niet eens een houten paard in elkaar te flansen.quote:
En de afspraak was dat de asielinstroom fors beperkt zou worden toen de dwangwet werd aangenomen. Die afspraak is de overheid niet nagekomen maar dumpt vervolgens de gevolgen van hun eigen faalbeleid op het bordje van de burger. Ook kwaadaardig.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De bevolking voorliegen over termijnen, aantallen en locaties. Miljarden over de balk jagen alsof het niets is maar lagere brandstofprijzen strandt op 60 miljoen. Uitdelen van woningen op schaduwlijsten waar geen huurder zich kan inschrijven.
Alles gratis faciliteren, dwangsommen uitkeren, familie na laten komen. Mishandeling, diefstal en verkrachting onder het tapijt trachten te vegen..
Maar nee. Niets kwaadaardigs aan de hand hoor. Het is allemaal (politieke) onkunde.
Daarom gaat dit uiteindelijk ook gigantisch fout.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:08 schreef inslagenreuring het volgende:
Wij zetten de poort gewoon open. Hoeven niet eens een houten paard in elkaar te flansen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kat in het nauw? Hoe of waaromquote:Op woensdag 13 mei 2026 15:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Ah je gaat je alweer als een kat in het nauw gedragen.
Punt gemaakt dus.
Een overschot aan eenzame mannen die verveeld en gefrustreerd zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:23 schreef Wiske3 het volgende:
Ik begrijp wel waarom dit forum steeds minder users heeft. Een hoop tokkie users.
Aan alle voorwaarden voldaan inderdaad.quote:Op woensdag 13 mei 2026 16:43 schreef Straatcommando. het volgende:
https://www.gld.nl/nieuws(...)tinchem-komt-een-azc
Vermoed dat het hier eerdaags ook mis zal gaan.
Gedrag van een heersende klasse die zich onaantastbaar waant. Een ommekeer kondigt zich doorgaans lang van te voren aan door onvrede onder de bevolking maar komt meestal toch nog onverwachts.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De bevolking voorliegen over termijnen, aantallen en locaties. Miljarden over de balk jagen alsof het niets is maar lagere brandstofprijzen strandt op 60 miljoen. Uitdelen van woningen op schaduwlijsten waar geen huurder zich kan inschrijven.
Alles gratis faciliteren, dwangsommen uitkeren, familie na laten komen. Mishandeling, diefstal en verkrachting onder het tapijt trachten te vegen..
Maar nee. Niets kwaadaardigs aan de hand hoor. Het is allemaal (politieke) onkunde.
Werkt zo stigmatiserend he, deze berichten.quote:Op woensdag 13 mei 2026 14:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Een deel is dat zeker. Hopelijk maakt dit het een en ander duidelijk:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, en zelfs een moderator doet mee.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een overschot aan eenzame mannen die verveeld en gefrustreerd zijn.
Ze zijn toch met veel gelijkgestemden als het gaat om nieuwkomers die in hun buurt worden gedumpt, dus verveeld of eenzaam hoeven ze niet te zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De AIVD gaat het onderzoeken hè, misschien gaan ze hier ook een kijkje nemen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:27 schreef Wiske3 het volgende:
[..]
Ja, en zelfs een moderator doet mee.
Gisterenavond werd er al gemeld in het feedbacktopic. Daar hebben de moderatoren helemaal niets mee gedaan
quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
1000 per week
Slobeend: "enkelen, geen hordes"Snap er werkelijk geen moer van dat mensen dit nog steeds niet in zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze jullie helpen met deze zware emoties op het Viva forum.quote:Op woensdag 13 mei 2026 17:27 schreef Wiske3 het volgende:
[..]
Ja, en zelfs een moderator doet mee.
Gisterenavond werd er al gemeld in het feedbacktopic. Daar hebben de moderatoren helemaal niets mee gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |