abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:11:36 #211
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220899162
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:49 schreef Koortsdroom het volgende:
Ik denk dat we nog veel aan de Oekraïners gaan hebben.

Die zijn niet zo soft en kunnen nog eens een grote rol spelen als we de islam er eindelijk eens uit gaan werken.
:')
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220899163
mensen die zich laten verleiden door blond haar en mooie dames met een accent :') sorry hoor maar vol = vol, het is mij om het even of het nou een MENA gelukszoeker is of een oekraïner
pi_220899325
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:11 schreef gwn_een_user het volgende:
is mij om het even of het nou een MENA gelukszoeker is of een oekraïner
Welke van de twee roept Allahu Akbar terwijl hij in een Utrechtse tram om zich heen gaat schieten?
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:36:56 #214
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220900058
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:56 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat is toch die obsessie of migranten die hier komen extreem hard werken of niet? Wat is überhaupt de obsessie met mensen die hard werken?
Want als je hard werkt is alles goed?…
Dat is toch enkel voor werkgevers van belang.
Ze kunnen hier 1 miljoen Chinezen importeren die waanzinnig hard werken en nog steeds vind ik het een slecht plan.
Simpel je kan NIKS doen en uitkering trekken of werken en iets bijdragen aan de maatschappij.
Dat is het verschil.
Ik bedoel in nederland hebben we ook duizenden polen en die werken en gaan weer.
De issue in dit geval is dat de oorlog in oekraiene niet voorbij is!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220900137
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
De issue in dit geval is dat de oorlog in oekraïne niet voorbij is!
Het ziet er ook niet naar uit dat deze oorlog dit jaar stopt en volgend jaar hebben oekraïners na 5 jaar legaal verblijf in Nederland recht op nationalisering, mits ze ingeburgerd zijn. Ik verwacht dan ook dat vanaf half 2027 er een gestage toename gaat plaatsvinden van oekraïners die de nederlandse nationaliteit gaan aanvragen.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220903213
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:12 schreef LXIV het volgende:

[..]
Klopt. Er wordt teveel gefocust op de raciale component. ‘Ze zijn blank en niet zwart dus komt het vast goed’ Terwijl het ook een heel ander volk met een andere cultuur en normen en waarden heeft. Dat ze bereid zijn in de fabrieken te werken wil niet zeggen dat ze bijdragen aan de eenmalige ‘high trust society’. Denken dat ze zit werk gaan doen omdat ze blank zijn is naïef
Nederland zal ook veel Oekraïne mensen trekken die zorg nodig hebben. Zelfs uit westerse landen waar ze leven... Hieronder stond een hele uitleg maar ik weet niet of ik daarmee mijn contract breek. Maar ga er maar vanuit dat 20-30% zorg nodig heeft op somatisch gebied. Psychiatrie sloegen we over omdat ze anders niet geplaatst konden worden. Het is één grote politieke en geldverspillende shit show en we botsten daardoor meermaals met bestuurders op regionaal niveau. Dat kan ik je wel vertellen.
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:11:43 #217
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220903370
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:11 schreef gwn_een_user het volgende:
mensen die zich laten verleiden door blond haar en mooie dames met een accent :') sorry hoor maar vol = vol, het is mij om het even of het nou een MENA gelukszoeker is of een oekraïner
op FOK! is 99% maagd en denkt dat een oekraiens hoertje hen kiest boven een jacht in dubai (van ene Rus nog) :')
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:14:57 #218
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220903406
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:11 schreef Edding345 het volgende:

[..]
op FOK! is 99% maagd en denkt dat een oekraiens hoertje hen kiest boven een jacht in dubai (van ene Rus nog) :')
nou daar zitten veel echte vrouwen bij kan ik u verzekeren , mijn ex had ook een nicht in Kiev en die had een dochter, nou ze wisten allebei wel waar abraham de pap moest laten


en ze zijn niet te beroerd om te werken echt niet, creatief ook
die kun je best hebben als vrouw, heeel best, topmeiden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 28 mei 2026 @ 09:17:29 #219
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220903424
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:11 schreef gwn_een_user het volgende:
mensen die zich laten verleiden door blond haar en mooie dames met een accent :') sorry hoor maar vol = vol, het is mij om het even of het nou een MENA gelukszoeker is of een oekraïner
nee vader geef mij maaar een blonde lachbek uit Oekraine
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220903456
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:41 schreef Gia het volgende:

[..]
Dat is niet ons probleem. Ik bekijk het even vanaf onze kant. Als die jongelui graag hier willen blijven dan is dat wmb geen probleem. Ik kan niet sturen wat zij willen en als Nederland bereid is ze een verblijfsstatus te geven na inburgering, dan is er niks tegen te doen.

Denk ook niet dat Oekraine jongelui tekort komt; ze zijn niet allemaal hierheen gevlucht, slechts uit enkele gebieden, die ze volgens mij, toch definitief kwijt zijn.
Maar dan is het toch wel raar dat we Oekraïne pretenderen te helpen? Er zijn zo’n 6,5 miljoen Oekraïense vluchtelingen. Dat is al bijna 15 procent van de gehele bevolking. Daarnaast zijn er ook nog eens 600.000 Oekraïense soldaten omgekomen, vermist of gewond. Er blijft bijzonder weinig over van dat land. Zelfs als ze winnen, zal het een Pyrrhus-overwinning zijn.
  donderdag 28 mei 2026 @ 12:07:00 #221
3542 Gia
User under construction
pi_220904735
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:25 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Maar dan is het toch wel raar dat we Oekraïne pretenderen te helpen? Er zijn zo’n 6,5 miljoen Oekraïense vluchtelingen. Dat is al bijna 15 procent van de gehele bevolking. Daarnaast zijn er ook nog eens 600.000 Oekraïense soldaten omgekomen, vermist of gewond. Er blijft bijzonder weinig over van dat land. Zelfs als ze winnen, zal het een Pyrrhus-overwinning zijn.
Ik heb het niet over alle Oekraiense vluchtelingen, maar de jongelui die nu al ingeburgerd zijn, hier wellicht al een vriend hebben en een goede baan. Die mogen wmb blijven. Dat zijn ze lang niet allemaal. De grootste hoop kan terug.
Ik zou het echt af laten hangen van de vooruitzichten hier. Kennen ze nog steeds onvoldoende Nederlands om hier gemakkelijk aan een baan te komen, dan is dat reden voor afwijzing. Heb je tijd genoeg voor gehad en er zijn ook mogelijkheden te over.

Ben zelf taalmaatje geweest van een Oekraiense jongedame die daar een goede baan had als schoonheidsspecialiste. Dat wilde ze hier ook graag gaan doen, maar dan liever de medische kant ervan. Schijnbaar mogen schoonheidsspecialisten in Oekraine meer, bijvoorbeeld met fillers, dan hier. Hier gebeurt dat in een kliniek, daar gewoon in de salon.
Ze was hier overigens al voor de oorlog gekomen voor de liefde, echt met als doel hier te blijven. Zou toch sneu zijn als zij zoveel geinvesteerd heeft en dan als oorlogsvluchteling gezien wordt en terug moet.
pi_220904992
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:14 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou daar zitten veel echte vrouwen bij kan ik u verzekeren , mijn ex had ook een nicht in Kiev en die had een dochter, nou ze wisten allebei wel waar abraham de pap moest laten


en ze zijn niet te beroerd om te werken echt niet, creatief ook
die kun je best hebben als vrouw, heeel best, topmeiden
Van die meiden die je de pantoffels aantrekken. Dan zie ik er ook wel wat in. Werken kreng. Laat maar komen 😃
  donderdag 28 mei 2026 @ 14:13:49 #223
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220905770
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:07 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik heb het niet over alle Oekraiense vluchtelingen, maar de jongelui die nu al ingeburgerd zijn, hier wellicht al een vriend hebben en een goede baan. Die mogen wmb blijven. Dat zijn ze lang niet allemaal. De grootste hoop kan terug.
Ik zou het echt af laten hangen van de vooruitzichten hier. Kennen ze nog steeds onvoldoende Nederlands om hier gemakkelijk aan een baan te komen, dan is dat reden voor afwijzing. Heb je tijd genoeg voor gehad en er zijn ook mogelijkheden te over.

Ben zelf taalmaatje geweest van een Oekraiense jongedame die daar een goede baan had als schoonheidsspecialiste. Dat wilde ze hier ook graag gaan doen, maar dan liever de medische kant ervan. Schijnbaar mogen schoonheidsspecialisten in Oekraine meer, bijvoorbeeld met fillers, dan hier. Hier gebeurt dat in een kliniek, daar gewoon in de salon.
Ze was hier overigens al voor de oorlog gekomen voor de liefde,
echt met als doel hier te blijven. Zou toch sneu zijn als zij zoveel geinvesteerd heeft en dan als oorlogsvluchteling gezien wordt en terug moet.
:')
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220940128
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Jij zou ervoor pleiten de belastingen af te schaffen dus?
Nee, belastingen zijn nodig vanuit een maatschappelijke behoefte. Maar om maatschappelijk meer geld uit te geven aan mensen die nooit een cent hebben bijgedragen en waarvan het merendeel helemaal geen behoefte heeft om überhaupt ooit iets bij te dragen vind ik niet ok.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_220943211
Dit is een gevaar voor de diversiteit.
Corporate translator
pi_220943746
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:11 schreef gwn_een_user het volgende:
mensen die zich laten verleiden door blond haar en mooie dames met een accent :') sorry hoor maar vol = vol, het is mij om het even of het nou een MENA gelukszoeker is of een oekraïner
Niks mis met zon snol uit Oekraïne. Die kun je hier beter hebben dan al die ingenieurs, artsen en advocaten uit het Midden-Oosten en Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')