abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221249813
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2026 23:37 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik heb het echt met jou te doen, je zal je familie en veel vrienden al een tijdje niet meer gesproken hebben.
Projectie, projectie 🤣

Oude man dat je bent, 1980, sheesh, hou het maar bij vissen vangen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221249930
twitter

Pijnlijk die statistieken sinds Trumps zijn sidequest
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221249991
twitter

Lijkt Scheveningen wel of Zandvoort in newsoms California
  maandag 6 juli 2026 @ 00:00:14 #154
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221250255
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2026 23:39 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Projectie, projectie 🤣

Oude man dat je bent, 1980, sheesh, hou het maar bij vissen vangen.
Ik zat volledig in de roos, ik ben getrouwd en heb een kind.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_221250384
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 00:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik zat volledig in de roos, ik ben getrouwd en heb een kind.
En toch ben je een 40+ jarige sulletje dat alleen maar mensen edgy kan aanvallen op een dood forum.

Zodat je misschien online nog een duimpje omhoog krijgt, iets waar je naar verlangt omdat je van je vrouw en je kind je geen verificatie krijgt. Dat je het online moet zoeken.

Je kan uit je rol stappen als je wil trouwens, je bent welkom bij de kant die de waarheid spreekt. Je hoeft niet meer tegen jezelf te liegen.
  maandag 6 juli 2026 @ 00:08:34 #156
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221250423
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 00:05 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
En toch ben je een 40+ jarige sulletje dat alleen maar mensen edgy kan aanvallen op een dood forum.

Zodat je misschien online nog een duimpje omhoog krijgt, iets waar je naar verlangt omdat je van je vrouw en je kind je geen verificatie krijgt. Dat je het online moet zoeken.

Je kan uit je rol stappen als je wil trouwens, je bent welkom bij de kant die de waarheid spreekt. Je hoeft niet meer tegen jezelf te liegen.
Leuk bedacht, dat zeker, maar je geeft mij alleen maar meer confirmation.
pi_221250439
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 00:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Leuk bedacht, dat zeker, maar je geeft mij alleen maar meer confirmation.
Zit je dan in je eentje op de bank, op een schermpje te kijken en boos te zijn op dat andere mensen een andere mening hebben.

Gaat het wel goed in jullie relatie? Zie je je kind wel eens?

Ja, hou die spiegel maar eens goed voor. Tis allemaal projectie!
  maandag 6 juli 2026 @ 00:19:37 #158
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221250522
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2026 00:09 schreef epicbeardman het volgende:
Zit je dan in je eentje op de bank, op een schermpje te kijken en boos te zijn op dat andere mensen een andere mening hebben.
Nop, ik zit op een stoel.
quote:
Zeker, we vinden elkaar helemaal het einde. Ik zie mijn kind op het moment niet, die ligt op bed, had je kunnen weten met een beetje klokkijken.

quote:

[..]

Ja, hou die spiegel maar eens goed voor. Tis allemaal projectie!
Een spiegel is reflectie, geen projectie.
pi_221250556
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 00:19 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nop, ik zit op een stoel.
[..]
Zeker, we vinden elkaar helemaal het einde. Ik zie mijn kind op het moment niet, die ligt op bed, had je kunnen weten met een beetje klokkijken.
[..]
Een spiegel is reflectie, geen projectie.
Gefeliciteerd! Nog wat nuttigs in te brengen of was dit je woede uitbarsting?
  maandag 6 juli 2026 @ 12:51:33 #160
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221253590
Ach ach, onze progressieve vrienden hebben inmiddels iets nieuws om zich druk over te maken, men gaat blind mee met een random claim in de media over hoe Trump zou hebben gebeld met de FIFA om zo een schorsing van een Amerikaanse spits ongedaan te krijgen zodat deze kan meespelen in de achtste finale tegen de Belgen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221253631
quote:
14s.gif Op maandag 6 juli 2026 12:51 schreef HowardRoark het volgende:
Ach ach, onze progressieve vrienden hebben inmiddels iets nieuws om zich druk over te maken, men gaat blind mee met een random claim in de media over hoe Trump zou hebben gebeld met de FIFA om zo een schorsing van een Amerikaanse spits ongedaan te krijgen zodat deze kan meespelen in de achtste finale tegen de Belgen.
Is eigenlijk pas dit perfect in BNW? Al zou mijn gevoel zijn, dat dit gewoon klopt.

Het past natuurlijk wel bij Trump zijn opzet, autoritair alles bepalen wat hij wil.
En alles wat hij aanraakt, verloopt met ellende.

Zelfs op 4 juli kon hij in zijn speech niet eens Declaration of Independence goed quoten en moet alles weer om zijn ego zijn.
pi_221254271
quote:
Trump kan ze ook overal druk over laten maken. Alsof ze laatste WK's sowieso niet sketchy waren en dit WK met de reclame pauzes is al helemaal commerciële troep.

Er zullen steeds meer mensen gaan inzien hoe doorgestoken kaart het voetbal eigenlijk ook is. Ook afgelopen WK met Messi.
pi_221254505
twitter

Wederom taferelen die welke je ook zo ziet gebeuren in Utrecht, Amsterdam of Den Haag.

Ook daar hebben ze een jongeren probleem

[ Bericht 3% gewijzigd door epicbeardman op 06-07-2026 14:34:20 ]
pi_221255908
quote:
En zo is het ineens geen complot meer, want hij komt er zelf voor uit.
  maandag 6 juli 2026 @ 18:25:09 #165
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221255952
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 18:17 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Klopt, maar dat is een ontwikkeling van enkele uren na mijn post.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221256033
twitter

Het ziet er wederom naar uit dat Hunter de rol van de establisment DNC gaat pakken, we gaan dus de DSA vs Hunter zien bij de eventuele primaries.

Eigenlijk denk ik nog steeds dat ze het zelfde trukje als met Kamala gaan uithalen straks bij Hunter, Pelosi en de establisment zal hem naar voren schuiven zonder primaries.

Had ik 2 jaar geleden toch gelijk toen ik zei dat Hunter de crackjunk het beste zal zijn wat de DNC heeft, hij is oprecht een betere kandidaat dan alle andere DNC loonies, maar het probleem is wel dat hij establisment is.

En hij is natuurlijk enorm te blackmailen, want Hunters laptop from Hell is lang niet alles wat naar buiten is gekomen. Voor zijn X (goddelijk platform trouwens) profiel heeft hij zichzelf opgeknapt en is zo maar eens naar een kapper geweest in al die jaren.
pi_221256047
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 18:17 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
quote:
14s.gif Op maandag 6 juli 2026 18:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Klopt, maar dat is een ontwikkeling van enkele uren na mijn post.
Alsnog zal FIFA natuurlijk met een statement komen dat dit helemaal niet zo is.

Trump pocht graag met dingen, maar veel mensen hebben dit nog niet door na 9/10 jaar. Ik ga er vanuit dat FIFA straks Trump gaat debunken en claimt dat ze natuurlijk helemaal geen invloed van buiten toestaan.

FIFA heeft deze beslissing gemaakt, maarja Trump neemt wel de fall op zich, daar is hij niet vies van.
pi_221263177
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 23:54 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Op deze dag herdenken wij ook Democraten. 4th July.
twitter

Was het Hillary die MS-13 inschakelde? Of was het toch gewoon een random moord.
pi_221263202
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2026 12:01 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ x ]

Was het Hillary die MS-13 inschakelde? Of was het toch gewoon een random moord.
Bijnaam Killary krijg je niet zomaar :P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_221263870

Wat betekent black lives matter als het eigenlijk niets betekent voor blacks onderling?
pi_221265647
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 18:36 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

En hij is natuurlijk enorm te blackmailen, want Hunters laptop from Hell is lang niet alles wat naar buiten is gekomen. Voor zijn X (goddelijk platform trouwens) profiel heeft hij zichzelf opgeknapt en is zo maar eens naar een kapper geweest in al die jaren.
Van die laptop hoor ik nu al jaren een hoop. Maar eigenlijk nooit echt bewijs. Nog afgezien hij geen functie had in de regering.

Ik denk dat de klapper komt als Trump aan het einde van zijn termijn zit. De corruptie is momenteel al overduidelijk die hij, in bedrijven en family heeft. En die hebben wel officiële posities bij de regering/overheid.
pi_221265673
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2026 18:39 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[..]
Alsnog zal FIFA natuurlijk met een statement komen dat dit helemaal niet zo is.

Trump pocht graag met dingen, maar veel mensen hebben dit nog niet door na 9/10 jaar. Ik ga er vanuit dat FIFA straks Trump gaat debunken en claimt dat ze natuurlijk helemaal geen invloed van buiten toestaan.

FIFA heeft deze beslissing gemaakt, maarja Trump neemt wel de fall op zich, daar is hij niet vies van.
Blijft behoorlijk stil, en er is eigenlijk alleen maar meer bewijs gekomen.

Trump neemt trouwens nooit de fall. Hij ontkent gewoon alles, wat hij de vorige dagen verteld heeft. Valt de pers aan geeft biden nog even de schuld, en gaan weer door met zijn volgende leugen.
pi_221358588
twitter

Trump heeft Amerika gered van heel veel gestoorde shit
pi_221360426
twitter

Zoals te verwachten was BLM een CCP feestje georkestreerd door Barry Soetoro en zijn man Big Mike.
Hopelijk nog 2 weken en dan eindelijk arrestaties.

Het was Obama die de marionet Biden gebruikte als fallguy, maar de vraag is, wie heeft de macht over Barry Soetoro? hij is nl. ook maar een CIA trainee zoals Epstein was.

Als je naar Barry en zijn *kuch* vrouw kijkt, dan weet je ook waarom Barry nooit contact had met Epstein. Epstein had nl. vrouwen in zijn kringen, Barry is daar niet zo van.
pi_221364851
Nog steeds die Obama fetish als afleiding van het eindeloze gefaal van trump en zijn pedovrienden _O-
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')