Projectie, projectie 🤣quote:Op zondag 5 juli 2026 23:37 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb het echt met jou te doen, je zal je familie en veel vrienden al een tijdje niet meer gesproken hebben.
Ik zat volledig in de roos, ik ben getrouwd en heb een kind.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:39 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Projectie, projectie 🤣
Oude man dat je bent, 1980, sheesh, hou het maar bij vissen vangen.
En toch ben je een 40+ jarige sulletje dat alleen maar mensen edgy kan aanvallen op een dood forum.quote:Op maandag 6 juli 2026 00:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zat volledig in de roos, ik ben getrouwd en heb een kind.
Leuk bedacht, dat zeker, maar je geeft mij alleen maar meer confirmation.quote:Op maandag 6 juli 2026 00:05 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En toch ben je een 40+ jarige sulletje dat alleen maar mensen edgy kan aanvallen op een dood forum.
Zodat je misschien online nog een duimpje omhoog krijgt, iets waar je naar verlangt omdat je van je vrouw en je kind je geen verificatie krijgt. Dat je het online moet zoeken.
Je kan uit je rol stappen als je wil trouwens, je bent welkom bij de kant die de waarheid spreekt. Je hoeft niet meer tegen jezelf te liegen.
Zit je dan in je eentje op de bank, op een schermpje te kijken en boos te zijn op dat andere mensen een andere mening hebben.quote:Op maandag 6 juli 2026 00:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Leuk bedacht, dat zeker, maar je geeft mij alleen maar meer confirmation.
Nop, ik zit op een stoel.quote:Op maandag 6 juli 2026 00:09 schreef epicbeardman het volgende:
Zit je dan in je eentje op de bank, op een schermpje te kijken en boos te zijn op dat andere mensen een andere mening hebben.
Zeker, we vinden elkaar helemaal het einde. Ik zie mijn kind op het moment niet, die ligt op bed, had je kunnen weten met een beetje klokkijken.quote:Op maandag 6 juli 2026 00:09 schreef epicbeardman het volgende:
Gaat het wel goed in jullie relatie? Zie je je kind wel eens?
Een spiegel is reflectie, geen projectie.quote:Op maandag 6 juli 2026 00:09 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zit je dan in je eentje op de bank, op een schermpje te kijken en boos te zijn op dat andere mensen een andere mening hebben.
Gaat het wel goed in jullie relatie? Zie je je kind wel eens?
Ja, hou die spiegel maar eens goed voor. Tis allemaal projectie!
Gefeliciteerd! Nog wat nuttigs in te brengen of was dit je woede uitbarsting?quote:Op maandag 6 juli 2026 00:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nop, ik zit op een stoel.
[..]
Zeker, we vinden elkaar helemaal het einde. Ik zie mijn kind op het moment niet, die ligt op bed, had je kunnen weten met een beetje klokkijken.
[..]
Een spiegel is reflectie, geen projectie.
Is eigenlijk pas dit perfect in BNW? Al zou mijn gevoel zijn, dat dit gewoon klopt.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:51 schreef HowardRoark het volgende:
Ach ach, onze progressieve vrienden hebben inmiddels iets nieuws om zich druk over te maken, men gaat blind mee met een random claim in de media over hoe Trump zou hebben gebeld met de FIFA om zo een schorsing van een Amerikaanse spits ongedaan te krijgen zodat deze kan meespelen in de achtste finale tegen de Belgen.
Trump kan ze ook overal druk over laten maken. Alsof ze laatste WK's sowieso niet sketchy waren en dit WK met de reclame pauzes is al helemaal commerciële troep.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:51 schreef HowardRoark het volgende:
Ach ach, onze progressieve vrienden hebben inmiddels iets nieuws om zich druk over te maken, men gaat blind mee met een random claim in de media over hoe Trump zou hebben gebeld met de FIFA om zo een schorsing van een Amerikaanse spits ongedaan te krijgen zodat deze kan meespelen in de achtste finale tegen de Belgen.
En zo is het ineens geen complot meer, want hij komt er zelf voor uit.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:51 schreef HowardRoark het volgende:
Klopt, maar dat is een ontwikkeling van enkele uren na mijn post.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:17 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
En zo is het ineens geen complot meer, want hij komt er zelf voor uit.
quote:Op maandag 6 juli 2026 18:17 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
En zo is het ineens geen complot meer, want hij komt er zelf voor uit.
Alsnog zal FIFA natuurlijk met een statement komen dat dit helemaal niet zo is.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is een ontwikkeling van enkele uren na mijn post.
quote:Op zaterdag 4 juli 2026 23:54 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Op deze dag herdenken wij ook Democraten. 4th July.
Bijnaam Killary krijg je niet zomaarquote:Op dinsdag 7 juli 2026 12:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Was het Hillary die MS-13 inschakelde? Of was het toch gewoon een random moord.
Van die laptop hoor ik nu al jaren een hoop. Maar eigenlijk nooit echt bewijs. Nog afgezien hij geen functie had in de regering.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:36 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
En hij is natuurlijk enorm te blackmailen, want Hunters laptop from Hell is lang niet alles wat naar buiten is gekomen. Voor zijn X (goddelijk platform trouwens) profiel heeft hij zichzelf opgeknapt en is zo maar eens naar een kapper geweest in al die jaren.
Blijft behoorlijk stil, en er is eigenlijk alleen maar meer bewijs gekomen.quote:Op maandag 6 juli 2026 18:39 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Alsnog zal FIFA natuurlijk met een statement komen dat dit helemaal niet zo is.
Trump pocht graag met dingen, maar veel mensen hebben dit nog niet door na 9/10 jaar. Ik ga er vanuit dat FIFA straks Trump gaat debunken en claimt dat ze natuurlijk helemaal geen invloed van buiten toestaan.
FIFA heeft deze beslissing gemaakt, maarja Trump neemt wel de fall op zich, daar is hij niet vies van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |