abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221219811
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 22:30 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Gooi de epsteinfiles maar open dan, zoals de bipartisan law vraagt. Fine by me. :)
Volgens mij gaan rechters daar over en niet Trump zelf, er zit ook gewoon veel ruis tussen de files. Met fantasie verhalen die tussen 2019 en 2024 binnenkwamen van random fanfiction schrijvers.

Daarnaast zie ik veel liever mensen gearresteerd zoals de oud Noorse premier. Het releasen van de files zou bij velen Trump haters toch nooit het gewenste effect geven.

Ze zijn zo gehersenspoeld dat Trump gekke dingen heeft gedaan dat ze altijd zullen denken dat er files verwijderd zijn. Maar zo kan ik ook denken dat Bidens administratie plus gepolitiseerd FBI dus al dingen uit de files heeft gescrubt of het zo achter te laten voor Trump dat hij er niets mee kan.

Dat hele Epstein verhaal is er maar om 1 reden nu. En dat is dus om te kunnen demoniseren.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 2 juli 2026 @ 22:45:49 #77
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221219860
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2026 22:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Volgens mij gaan rechters daar over en niet Trump zelf, er zit ook gewoon veel ruis tussen de files. Met fantasie verhalen die tussen 2019 en 2024 binnenkwamen van random fanfiction schrijvers.

Daarnaast zie ik veel liever mensen gearresteerd zoals de oud Noorse premier. Het releasen van de files zou bij velen Trump haters toch nooit het gewenste effect geven.

Ze zijn zo gehersenspoeld dat Trump gekke dingen heeft gedaan dat ze altijd zullen denken dat er files verwijderd zijn. Maar zo kan ik ook denken dat Bidens administratie plus gepolitiseerd FBI dus al dingen uit de files heeft gescrubt of het zo achter te laten voor Trump dat hij er niets mee kan.

Dat hele Epstein verhaal is er maar om 1 reden nu. En dat is dus om te kunnen demoniseren.
De Epstein Transparency law is getekend door beide partijen en trump. De DOJ valt onder Trump en dat is de partij die dit vrij zou moeten geven

Als iedereen gehersenspoeld is dat Trump iets slecht heeft gedaan, lijkt me juist handig om openheid van zaken te geven om dat tegen te spreken.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_221219919
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 22:45 schreef aquawoman het volgende:

[..]
De Epstein Transparency law is getekend door beide partijen en trump. De DOJ valt onder Trump en dat is de partij die dit vrij zou moeten geven

Als iedereen gehersenspoeld is dat Trump iets slecht heeft gedaan, lijkt me juist handig om openheid van zaken te geven om dat tegen te spreken.
Het probleem is dat dit helemaal niet belangrijk is voor Trump. Hij weet namelijk dat hij voor niets te vrezen heeft en hij ondertussen al alles is genoemd.

Hij was al een pedo volgens velen in 2015 toen hij announcement deed voor de run.

Er zijn veel belangrijkere zaken gaande helaas, zoals het redden van de bevolkingstelling census in 2030, de save act, ice, de midterms en nog duizend dingen waar hij dagelijks mee bezig is.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 2 juli 2026 @ 22:52:46 #79
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221219956
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 22:51 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het probleem is dat dit helemaal niet belangrijk is voor Trump. Hij weet namelijk dat hij voor niets te vrezen heeft en hij ondertussen al alles is genoemd.

Hij was al een pedo volgens velen in 2015 toen hij announcement deed voor de run.

Er zijn veel belangrijkere zaken gaande helaas, zoals het redden van de bevolkingstelling census in 2030, de save act, ice, de midterms en nog duizend dingen waar hij dagelijks mee bezig is.
Okay prima, waarom zou je ze niet vrijgeven dan? Al.s het zo onbelangrijk is en het je geen kwaad kan doen, waarom geef je ze niet gewoon vrij?
pi_221220000
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 22:52 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Okay prima, waarom zou je ze niet vrijgeven dan? Al.s het zo onbelangrijk is en het je geen kwaad kan doen, waarom geef je ze niet gewoon vrij?
Wat wil je zien? Wat verwacht je te zien en wat hoop je te zien?
  donderdag 2 juli 2026 @ 22:56:10 #81
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221220001
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 22:52 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Het mag natuurlijk duidelijk zijn dat daar wel degelijk belastende dingen in zullen staan voor sommige grote namen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 2 juli 2026 @ 22:59:04 #82
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221220027
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 22:56 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wat wil je zien? Wat verwacht je te zien en wat hoop je te zien?
Ik verwacht niks en hoop n niks. MAGA heeft dit een speerpunt gemaakt voor de herverkiezing van Trump (Kash Patel, Dan Bongino), en het is makkelijk te leveren.

Waarom zou je het niet doen?
  donderdag 2 juli 2026 @ 23:00:27 #83
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221220044
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2026 22:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het mag natuurlijk duidelijk zijn dat daar wel degelijk belastende dingen in zullen staan voor sommige grote namen.
En dat heeft dan maar consequenties. Of ze nu voor democraten of voor republikeinen is . Momenteel is de trump regering aan zet. Waarom zou je pedo's op dit moment beschermen?
pi_221220047
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juli 2026 22:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er zijn al heel veel bestanden gereleased, heel veel mails, volgens mij is er niet meer.

Maar een anti Trumper zal uiteindelijk bij een 'full release' en daarin Trump mist toch nooit akkoord gaan dat het de full files zijn.

Maar nogmaals ik zie veel liever arrestaties dan redacted files released.
  donderdag 2 juli 2026 @ 23:04:27 #85
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221220071
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 23:00 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Er zijn al heel veel bestanden gereleased, heel veel mails, volgens mij is er niet meer.

Maar een anti Trumper zal uiteindelijk bij een 'full release' en daarin Trump mist toch nooit akkoord gaan dat het de full files zijn.

Maar nogmaals ik zie veel liever arrestaties dan redacted files released.
Dat sluit elkaar toch niet uit? de redactions verbergen momenteel meer daders dan slachtoffers, dus kom maar door met het b bewijs voor arrestaties.

En er zijn republikeinen die aantonen dat er nog veel epstein files niet geregeld zijn.

Dit is voor mij niet ingewikkeld of politiek: waarom zou je nu seksuele criminelen beschermen?
pi_221220086
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 22:59 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Ik verwacht niks en hoop n niks. MAGA heeft dit een speerpunt gemaakt voor de herverkiezing van Trump (Kash Patel, Dan Bongino), en het is makkelijk te leveren.

Waarom zou je het niet doen?
Omdat het een opgeblazen verhaal is vermoedelijk. Hij was gewoon een DNC fixer met voorliefde voor modellen. Vaak modellen die zich bij hem aanboden of zelfs smeekte om geneukt te worden zoals onze Sylvia uit Nederland.

Epstein heeft tussen 1990-2008 wel vage shit met minderjarigen gedaan, ook voor veroordeeld. Daar is toen ook geen Trump bij betrokken geweest.

De enige reden dat mensen hier de Epstein files released zien worden is dat ze hopen dat Trump er zelf instaat, nou die komen van koude kermis thuis.

Als het zo zal zijn is dit natuurlijk ook een National Security Threat zijn en in de doofpot gestopt worden door CIA of Witte Huis zelf. Dus je zal het nooit weten.

Wat natuurlijk ook gewoon zelf een hele grote kans is dat Epstein zelf een CIA/Mossad agent was.

De vader van Ghislaine was ook een Mossad agent en hele invloedrijke
pi_221220093
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 23:04 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Dat sluit elkaar toch niet uit? de redactions verbergen momenteel meer daders dan slachtoffers, dus kom maar door met het b bewijs voor arrestaties.

En er zijn republikeinen die aantonen dat er nog veel epstein files niet geregeld zijn.

Dit is voor mij niet ingewikkeld of politiek: waarom zou je nu seksuele criminelen beschermen?
Willen is heel wat anders dan kunnen. Net zoals dat Trump nog steeds de Save Act er niet doorheen krijgt.
  donderdag 2 juli 2026 @ 23:10:30 #88
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221220108
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 23:07 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Omdat het een opgeblazen verhaal is vermoedelijk. Hij was gewoon een DNC fixer met voorliefde voor modellen. Vaak modellen die zich bij hem aanboden of zelfs smeekte om geneukt te worden zoals onze Sylvia uit Nederland.

Epstein heeft tussen 1990-2008 wel vage shit met minderjarigen gedaan, ook voor veroordeeld. Daar is toen ook geen Trump bij betrokken geweest.

De enige reden dat mensen hier de Epstein files released zien worden is dat ze hopen dat Trump er zelf instaat, nou die komen van koude kermis thuis.

Als het zo zal zijn is dit natuurlijk ook een National Security Threat zijn en in de doofpot gestopt worden door CIA of Witte Huis zelf. Dus je zal het nooit weten.

Wat natuurlijk ook gewoon zelf een hele grote kans is dat Epstein zelf een CIA/Mossad agent was.

Als je dat allemaal gelooft heeft Trump toch een top gelegenheid om dat allemaal te onthullen en te laten zien dat hij hier niets mee te maken heeft? Specifiek omdat de democraten en de republikeinen hebben gestemd om alle informatie vrij te geven?
  donderdag 2 juli 2026 @ 23:12:48 #89
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221220114
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 23:08 schreef epicbeardman het volgende:

Willen is heel wat anders dan kunnen. Net zoals dat Trump nog steeds de Save Act er niet doorheen krijgt.
Het huis, de senaat en het presidentschap zijn momenteel in de handen van de republikeinen. Dus wiat is het probleem dan?
  donderdag 2 juli 2026 @ 23:17:31 #90
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221220143
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 23:00 schreef aquawoman het volgende:

[..]
En dat heeft dan maar consequenties. Of ze nu voor democraten of voor republikeinen is . Momenteel is de trump regering aan zet. Waarom zou je pedo's op dit moment beschermen?
Omdat er waarschijnlijk in beide contreien wel mensen zitten die er baat bij hebben dat het niet openbaar wordt.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 23:07 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Mwah, Epstein was gewoon erg rijk en had veel connecties. Ik ga er niet vanuit dat hij voor een inlichtingendienst heeft gewerkt. Meerstal kiest men daar ook niet zulke publieke figuren voor.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221220153
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 22:14 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Volgens mij hebben de meeste democraten in de discussie over de epsteinfiles aangegeven dat iedereen, democraat of republikein, rekenschap moet geven.

De republikeinen hebben Ghislaine een fancy jail gegeven. En daarnaast ondanks een bipartisan law geen openbaarheid van de epsteinfiles gegeven.

Hilarisch.
Klopt. De algemene tendens (niet alleen in deze zaak) is dat de democraten de kant van de slachtoffers kiezen en voorstander zijn van het veroordelen van de daders, terwijl de republikeinen de kant van de (blanke) daders kiezen en er alles aan doen om de daders uit de gevangenis te houden, zodat ze hun criminele gang kunnen blijven gaan.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_221220162
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 23:10 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Als je dat allemaal gelooft heeft Trump toch een top gelegenheid om dat allemaal te onthullen en te laten zien dat hij hier niets mee te maken heeft? Specifiek omdat de democraten en de republikeinen hebben gestemd om alle informatie vrij te geven?
Trump kan natuurlijk zelf dit niet, de wetten die dit blokkeren kan hij ook niet overrulen. Ook Kash niet. Dit heeft met slachtoffer bescherming te maken en nog veel meer juridische poespas.

Zoals jij toch beetje laat doorschemeren is dat jij verwacht dat Trump er dus instaat met vieze dingen. De verificatie bias zal er voor zorgen dat je waarschijnlijk nooit zal geloven als straks daadwerkelijk alles released is, dat het alles is.

Welkom in BNW voor iedereen dan, want zo werkte dat in het verleden. Als je bv met Sandy Hook niet alles gelooft wat de administratie naar buiten pushed of released ben je een wappie.

Als je gelooft dat Trump in de files staat en gearresteerd moet worden ook.
pi_221220175
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 23:19 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Klopt. De algemene tendens (niet alleen in deze zaak) is dat de democraten de kant van de slachtoffers kiezen en voorstander zijn van het veroordelen van de daders, terwijl de republikeinen de kant van de (blanke) daders kiezen en er alles aan doen om de daders uit de gevangenis te houden, zodat ze hun criminele gang kunnen blijven gaan.
Wut? Dit is wel heel nieuw voor mij. Maakt de DNC er zelfs nu ook een rassen spel van?

Welke republikeinen steunen dan deze blanke vooral democratische 'daders'? De rinos?
  donderdag 2 juli 2026 @ 23:22:53 #94
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221220176
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 23:19 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Bijzondere claims. De Democraten staan nu niet bepaald bekend als de partij van law & order. Integendeel zelfs, het is de partij van vermeende 'criminal justice', wat leidt tot allerlei progressief beleid waarbij recidivisten rustig hun gang kunnen gaan.
  donderdag 2 juli 2026 @ 23:23:19 #95
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221220177
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 23:22 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wut? Dit is wel heel nieuw voor mij. Maakt de DNC er zelfs nu ook een rassen spel van?

Welke republikeinen steunen dan deze blanke vooral democratische 'daders'? De rinos?
Bij progressief links draait alles om huidskleur zoals we weten. Tragisch wel zo een raciaal essentialistisch wereldbeeld.
  donderdag 2 juli 2026 @ 23:26:02 #96
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221220190
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 23:20 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Trump kan natuurlijk zelf dit niet, de wetten die dit blokkeren kan hij ook niet overrulen. Ook Kash niet. Dit heeft met slachtoffer bescherming te maken en nog veel meer juridische poespas.

Zoals jij toch beetje laat doorschemeren is dat jij verwacht dat Trump er dus instaat met vieze dingen. De verificatie bias zal er voor zorgen dat je waarschijnlijk nooit zal geloven als straks daadwerkelijk alles released is, dat het alles is.

Welkom in BNW voor iedereen dan, want zo werkte dat in het verleden. Als je bv met Sandy Hook niet alles gelooft wat de administratie naar buiten pushed of released ben je een wappie.

Als je gelooft dat Trump in de files staat en gearresteerd moet worden ook.
De Epstein Transparency Law, die bipartisan is, is juist bedoeld om dit dossier open te gooien. Dat blokkeert dus niks, het wordt alleen niet negeleefd door de DOJ.

Ik insinueer daarnaast niks, sterker nog ik geef aan dat zowel democraten als republikeinen vervolgd zouden moeten worden als er bewijs tegen ze is.

Trump en de republikeinen hebben nu alleen de mogelijkheid om daar voor te zorgen. Ik stel alleen de vraag waarom dat niet gebeurt.
pi_221220211
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 23:26 schreef aquawoman het volgende:

[..]
De Epstein Transparency Law, die bipartisan is, is juist bedoeld om dit dossier open te gooien. Dat blokkeert dus niks, het wordt alleen niet negeleefd door de DOJ.

Ik insinueer daarnaast niks, sterker nog ik geef aan dat zowel democraten als republikeinen vervolgd zouden moeten worden als er bewijs tegen ze is.

Trump en de republikeinen hebben nu alleen de mogelijkheid om daar voor te zorgen. Ik stel alleen de vraag waarom dat niet gebeurt.
Dat is toch allemaal simpel via Gemini te laten beantwoorden:

Kort samengevat: de blokkade is een mix van strikte wetgeving om slachtoffers te beschermen, de bureaucratische rem van het ministerie van Justitie dat de zaak wil afsluiten, en lopende juridische procedures rondom privacy en staatsgeheimen.
pi_221220229
Het is toch ook een schande als er dadelijk meer fotos zijn van destijds President Bill Clinton in het bubbelbad en hij hoofd krijgt van mogelijk minderjarigen.

Weet je hoe Amerika er dan op zal staan in de wereld. Als iemand ook echt denkt dat dit ooit released zou worden is ben je ook gewoon enorm naïef.

Er zijn heel veel dingen waar wij nooit echt achter gaan komen.

Kash heeft ook bij aanstelling bij FBI meerdere malen geroepen dat hij niet overal bij mag, er dingen express voor hem zijn verstopt en nog meer.

Epstein was gewoon een asset voor de dnc, en vermoedelijk inlichtingendienst. Dit gaat over nationale staatsgeheimen.
  donderdag 2 juli 2026 @ 23:41:43 #99
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221220241
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 23:32 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat is toch allemaal simpel via Gemini te laten beantwoorden:

Kort samengevat: de blokkade is een mix van strikte wetgeving om slachtoffers te beschermen, de bureaucratische rem van het ministerie van Justitie dat de zaak wil afsluiten, en lopende juridische procedures rondom privacy en staatsgeheimen.
Okay. Geeft Gemini ook aan dat de slachtoffers hebben geklaagd over het feit dat de redactions hun Identitelt wel
heeft v rijgegegeven en niet die van de daders? En hoezo zet de DOJ onder Donald Trump hier een rem op - ze zouden ook gewoon een special counsel kunnen appointen? Communiceer vooral waar de staatsgeheimen en privacy op het spel staan, dat lijkt me niet veel gevraagd van de overheid,

Meerder slachtoffers hebben overigens aangegeven graag te willen getuigen, dus die zijn kennelijk bereid onder de huidige omstandigheden om achter de daders aan te gaan ongeacht de gevolgen.
pi_221220242
We meten ook niet vergeten dat Pam Bushi de slechtste DOJ aanstelling was die Trump deels geforceerd moest doen.

Hij wilde Matt Gaetz, kreeg een pro-Bush adept en deze heeft er echt een shitshow van gemaakt. (Bushes zijn ook anti Trumpers)

Wellicht kan Todd Blanche nog wat eer herstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')