Qua werk lopen mijn zaakjes wel. En wat wil je veilen ?quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
En werk je momenteel of is het ook verveling?
Bedoel, als je werktquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Qua werk lopen mijn zaakjes wel. En wat wil je veilen ?
Tegenwoordig hebben ze goede 0.0 maar dat is geen vervanging ofzo.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan gewoon ander drinken kopen zonder alcohol zou al een overwinning zijn.
Heel eerlijk Droopquote:Op woensdag 13 mei 2026 20:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bedoel, als je werkt
Wat triggert je om weer te gaan drinken? Is het verveling, een doel in het leven missen, eenzaamheid
Of wil je dat niet delen?
Sorry, maar hij hoeft het niet te delen he.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk Droop
vind het best veel vragen voor een eerste voorstel
Nou ja dat vind ik wel meevallen, maar gezien hij dronken is wel wellicht.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk Droop
vind het best veel vragen voor een eerste voorstel
Of ie nu dronken is of niet weten we niet.. is nu ook niet echt relevant toch.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:51 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja dat vind ik wel meevallen, maar gezien hij dronken is wel wellicht.
Droopie trouwens ik zag je DM, heb zelf alleen geen DM rechten meer dus dat is de reden dat ik er niet op reageerde, gewoon dat je het weet
Ik leef ook best veel in de nacht en dan is het makkelijk om daar even wat bij te drinken. Maar het gaat hier om stoppen ook. Wie heeft er ook weleens een opname gedaan ?quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Sorry, maar hij hoeft het niet te delen he.
Maar je hebt wel gelijk, t zijn er wel veel.
Ik ben nuchter en bloedserieus en laat me niet beledigen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of ie nu dronken is of niet weten we niet.. is nu ook niet echt relevant toch.
Aah jij zit naast Fresh ?quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:51 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja dat vind ik wel meevallen, maar gezien hij dronken is wel wellicht.
Droopie trouwens ik zag je DM, heb zelf alleen geen DM rechten meer dus dat is de reden dat ik er niet op reageerde, gewoon dat je het weet
Ik heb 1 detox opname gehad.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik leef ook best veel in de nacht en dan is het makkelijk om daar even wat bij te drinken. Maar het gaat hier om stoppen ook. Wie heeft er ook weleens een opname gedaan ?
Dit meen je niet ?quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb 1 detox opname gehad.
Dacht dat er flink met mij aan de slag gegaan zou worden, maar dat was alleen maar 3,5 week niet drinken zonder praatsessies.
Ja maar meer is detox ook niet. Dat is geen therapie.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb 1 detox opname gehad.
Dacht dat er flink met mij aan de slag gegaan zou worden, maar dat was alleen maar 3,5 week niet drinken zonder praatsessies.
Bij VNN 6-9 dagen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja maar meer is detox ook niet. Dat is geen therapie.
''Vroegah'' was het nog slechter gesteld, dan kon je even 3 dagen bij de brijder terecht met wat pammetjes en kon je weer gaan, dat heeft natuurlijk voor niemand effect gehad.
Ja, daarna kon ik doorstromen naar een 3 of 6 maanden inhouse programma.. maar ik koos voor het externe ambulante traject.quote:
Ja maargoed, soms is het gewoon broodnodig voor iemand. Je zult alleen wel een natraject moeten hebbenquote:
Ik hoorde van hulpverleners dat sommige daklozen bij slecht weer dan even 3 dagen kwamen schuilen, en dan weer weg gingen.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja maar meer is detox ook niet. Dat is geen therapie.
''Vroegah'' was het nog slechter gesteld, dan kon je even 3 dagen bij de brijder terecht met wat pammetjes en kon je weer gaan, dat heeft natuurlijk voor niemand effect gehad.
Mits je dat in zeer goed overleg met je huisarts doet.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:07 schreef RedShoe het volgende:
Opname is opzich niet verkeerd, het is alleen het vervolg. Daarna zit je weer in je oude situatie.
De beste manier om te stoppen is cold Turkey thuis.
Is mijn mening dan.
Cold turkey, zeker met alcohol is een heel heel slecht idee.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:07 schreef RedShoe het volgende:
Opname is opzich niet verkeerd, het is alleen het vervolg. Daarna zit je weer in je oude situatie.
Is mijn mening dan.
Is het dan geen onderdeel van je herstel dat ze je weer voorbereiden op je situatie thuis?quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:07 schreef RedShoe het volgende:
Is mijn mening dan.
Ik heb er eens eentje meegemaakt die nog geen 4 uur was opgenomen, en met een brood en het nodige beleg weer vertrok.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik hoorde van hulpverleners dat sommige daklozen bij slecht weer dan even 3 dagen kwamen schuilen, en dan weer weg gingen.
Om 2 weken later weer te komen.
Zoals bovenstaande posts zeggen niet dus.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is het dan geen onderdeel van je herstel dat ze je weer voorbereiden op je situatie thuis?
Lijkt mij een essentieel onderdeel van herstel, jammer dus.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoals bovenstaande posts zggen niet dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |