Tja, zolang je droeftoeters hebt die nog steeds beweren dat het een doorstromingsprobleem is…quote:Op maandag 11 mei 2026 17:28 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
1. Dat gaat nooit gebeuren.
2. Er komen nareizigers.
3. Ook uit andere landen komen ze.
4. Dit verhaal komt jaarlijks terug.
Wat kan er allemaal misgaan.
Ik hou Amerikaanse manier van politiek bedrijven graag ver weg van ons landquote:Op maandag 11 mei 2026 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben het met beiden wel eens eigenlijk.
He het is niet leuk als mijn trolpoging een terechte opmerking terug krijgt die mij op m'n plek zet zonder boos te worden.quote:Op maandag 11 mei 2026 17:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bijzondere take dit. Net zo kinderachtig als "zet ze maar in linkse dorpen neer want die willen ze zo graag"
Het paard van Troje zonder paard.quote:Op maandag 11 mei 2026 18:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Europa valt zonder een schot te lossen. Diep treurig.
Tja, dat is omdat er mensen zijn die dit soort migranten graag willen verwelkomen zo blijkt.quote:Op maandag 11 mei 2026 18:01 schreef AFA2022 het volgende:
Dit is al tientallen jaren bezig, je vraagt je toch af waarom Europa niet gewoon haar buitengrenzen hermetisch afsluit.
Btw is mensensmokkel gewoon big business.
Die is er, geen gratis uitkeringen, zorg, huis.quote:Op maandag 11 mei 2026 17:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Er moet toch een humane manier zijn om ze terug te sturen? En de motivatie weg te halen dat ze hier komen?
Dit is een gebed zonder einde.
Onze betrouwbare Jettenquote:Op maandag 11 mei 2026 19:24 schreef RotatoR het volgende:
Volgens Jetten en Bontenbal gaat het EU Migratiepact deze 550k migranten tegenhouden.
Khadaffi zei verrassend veel heldere dingen voor zo'n malloot. Zijn Groene Boekje is 10% zelfbevlekking, 85% dingen die eigenlijk helemaal niet zo gek zijn en 5% wtf.quote:Op maandag 11 mei 2026 17:22 schreef Swango het volgende:
Het dreigement van wijlen Khadaffi (dat Europa zal overspoelen met vluchtelingen en daarmee chaos en terreur) lijkt een beetje uit te komen.
Wel allemaal graag plaatsen in Amsterdam, Utrecht, Nijmegen en Groningen.quote:Op maandag 11 mei 2026 16:58 schreef Haags het volgende:
Als we die netjes verdelen over de 27 lidstaten dan vangt ieder land zo'n 20.000 vluchtelingen op. Dat valt dus best wel mee.
Het was een dreigement van Khadaffi naar Europa toe, en hij was zo'n engerd dat ik eigenlijk geen moeite wil doen om nog wat positiefs van die creep te vindenquote:Op maandag 11 mei 2026 20:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Khadaffi zei verrassend veel heldere dingen voor zo'n malloot. Zijn Groene Boekje is 10% zelfbevlekking, 85% dingen die eigenlijk helemaal niet zo gek zijn en 5% wtf.
We kunnen onderhand concluderen dat dit gewoon gewenst is. Dat verdrag waar we ons door LATEN gijzelen had allang gewijzigd kunnen worden door de EU / individuele lidstaten. Wie had ons erop aangesproken en geboycot? Amerika? China?quote:Op maandag 11 mei 2026 17:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Gebed zonder einde. Over een tijdje staan er weer 200k etc etc.
Assad en al die andere sukkels zaten hem uit te lachen, maar ome Khadaffi was verre van achterlijk:quote:Op maandag 11 mei 2026 20:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Khadaffi zei verrassend veel heldere dingen voor zo'n malloot. Zijn Groene Boekje is 10% zelfbevlekking, 85% dingen die eigenlijk helemaal niet zo gek zijn en 5% wtf.
Bombarderen gaat natuurlijk wat ver, maar het tegenhouden is cruciaal. Het grote probleem is echter dat lang niet iedereen dit vindt, er helaas zijn talloze Westerlingen die deze mensen met open armen zouden willen ontvangen. Het aanpakken van dat op cultureel gebied suïcidale gedachtegoed is dan ook hard nodig.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:09 schreef TAmaru het volgende:
Het lijkt me heel logisch om, zodra er vreemde mogendheden, strijders of indringers illegaal ons grondgebied (op zee) betreden, er desnoods gebombardeerd kan worden om dit te stoppen. Natuurlijk verdient het wel eerst de voorkeur om de zeegrens met marineschepen te verdedigen en eventuele boten die door de grenzen proberen te breken te laten zinken.
En het coa doet er gewoon aan mee. Sterker nog: faciliteert deze georganiseerde misdaad en is er onderdeel van.quote:Op maandag 11 mei 2026 18:01 schreef AFA2022 het volgende:
Dit is al tientallen jaren bezig, je vraagt je toch af waarom Europa niet gewoon haar buitengrenzen hermetisch afsluit.
Btw is mensensmokkel gewoon big business.
Er staat ook desnoods. Stap 1 is dat het verdrag wordt opgezegd, asielzoekerscentra worden afgebouwd, opvang buiten Europa plaatsvindt en de eisen strenger worden. Stap 2 is remigratie stimuleren. Daarna kijken we wel verder. Alleen, zelfs deze stappen gaan niet gebeuren.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:20 schreef HowardRoark het volgende:
Het lijkt me heel logisch om, zodra er vreemde mogendheden, strijders of indringers illegaal ons grondgebied (op zee) betreden, er desnoods gebombardeerd kan worden om dit te stoppen. Natuurlijk verdient het wel eerst de voorkeur om de zeegrens met marineschepen te verdedigen en eventuele boten die door de grenzen proberen te breken te laten zinken.
Dat weet ik niet gezien de laatste verkiezingsuitslag. Partijen die 'strenger' beleid wilde zijn groter dan de andere kant. Ook bij recente peilingen is dat beeld zichtbaar. Beetje afhankelijk van wie peilt (Ipsos, 1vandaag, cbs) zit het tussen de 67-80% die een strenger beleid wil. Laatst nog opgezocht en zelfs onder links is er een meerderheid.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:39 schreef Alpha0 het volgende:
Er zijn 3 soorten Nederlanders:
1. Die kwijlen van genot en vinden dit prachtig. Denk aan Hein de Haas, Leo Lucassen en alle blonde vrouwen die jij-bent-welkom zingen.
2. Die vinden dat je hier nu eenmaal niks tegen kunt doen en ze daarom toe moet laten. Of dat het onze eigen schuld is want wij "zijn schuldig aan alle oorlogen in de wereld".
3. De rest
1 + 2 zijn in de meerderheid ben ik bang. Ik heb al lang en breed geaccepteerd dat wij een soort Brazilië worden in de toekomst met alle problemen van dien. (Dat zijn we eigenlijk al als je naar onze WK selectie kijkt. )
Er is nog een vierde soort, volgens mij, maar die kun je ook zien als een onderafdeling van soort 2.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:39 schreef Alpha0 het volgende:
Er zijn 3 soorten Nederlanders:
1. Die kwijlen van genot en vinden dit prachtig. Denk aan Hein de Haas, Leo Lucassen en alle blonde vrouwen die jij-bent-welkom zingen.
2. Die vinden dat je hier nu eenmaal niks tegen kunt doen en ze daarom toe moet laten. Of dat het onze eigen schuld is want wij "zijn schuldig aan alle oorlogen in de wereld".
3. De rest
1 + 2 zijn in de meerderheid ben ik bang. Ik heb al lang en breed geaccepteerd dat wij een soort Brazilië worden in de toekomst met alle problemen van dien. (Dat zijn we eigenlijk al als je naar onze WK selectie kijkt. )
Natuurlijk moet je eerst proberen ze tegen te houden, maar dat zal mogelijk wel met geweld moeten gebeuren. Het laatste wat we in elk geval telkens maar weer moeten doen is die mensen zogenaamd "redden", dus aan land brengen. Dat stimuleert ook dat er maar boten blijven komen en mensen zichzelf in gevaar brengen, met vele duizenden doden tot gevolg. Ja, het beleid van al die linkse deugers en NGO's stimuleert dood en verderf op de Middellandse Zee en mensensmokkel. We ontkomen er dus niet aan dat we hard moeten optreden. Boten terugsturen, ook als ze de terugreis nooit zullen kunnen volbrengen, en eventueel kapotschieten als ze toch onze wateren binnendringen. En bij grote overmacht van de indringers moeten er ook bombardementen kunnen worden uitgevoerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bombarderen gaat natuurlijk wat ver, maar het tegenhouden is cruciaal. Het grote probleem is echter dat lang niet iedereen dit vindt, er helaas zijn talloze Westerlingen die deze mensen met open armen zouden willen ontvangen. Het aanpakken van dat op cultureel gebied suïcidale gedachtegoed is dan ook hard nodig.
Zuid en Noord-Amerika zijn het hiermee eens. Azië is het hiermee eens. Egypte en andere landen in het midden oosten doen het zo. Oost-Europa ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 10:53 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je eerst proberen ze tegen te houden, maar dat zal mogelijk wel met geweld moeten gebeuren. Het laatste wat we in elk geval telkens maar weer moeten doen is die mensen zogenaamd "redden", dus aan land brengen. Dat stimuleert ook dat er maar boten blijven komen en mensen zichzelf in gevaar brengen, met vele duizenden doden tot gevolg. Ja, het beleid van al die linkse deugers en NGO's stimuleert dood en verderf op de Middellandse Zee en mensensmokkel. We ontkomen er dus niet aan dat we hard moeten optreden. Boten terugsturen, ook als ze de terugreis nooit zullen kunnen volbrengen, en eventueel kapotschieten als ze toch onze wateren binnendringen. En bij grote overmacht van de indringers moeten er ook bombardementen kunnen worden uitgevoerd.
Je doet dat één, maximaal twee keer, en daarna zullen er nooit meer mensen de oversteek wagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |