BRONquote:Man (80) voor ogen van kleinkinderen mishandeld door fatbiker
Een 80-jarige man is vrijdagmiddag slachtoffer geworden van mishandeling in Dordrecht. Het incident gebeurde nabij winkelcentrum Stadspolders en vond plaats waar zijn kleinkinderen bij aanwezig waren. Aanleiding zou een conflict zijn geweest met een jongen op een fatbike die geen voorrang gaf.
Rond 14.50 uur liep de man samen met zijn kleinkinderen vanaf station Stadspolders richting het winkelcentrum. Volgens getuigen kwam een jongen op een fatbike met hoge snelheid op hem afrijden. De man reageerde geschrokken en maakte een handgebaar.
Kort daarna draaide de fietser om en zou hij de oudere man in een groenstrook hebben geduwd, terwijl de kleinkinderen toekeken. Een voorbijganger op een scooter zag wat er gebeurde en besloot tussenbeide te komen.
De situatie liep vervolgens verder uit de hand toen de jongen op de fatbike de scooterrijder meerdere keren in het gezicht sloeg. Na de mishandeling ging de verdachte ervandoor.
De dader wordt omschreven als een jongen van ongeveer 17 jaar oud.
Ik niet want dan ben ik honderd procent ineens het hoofdonderwerp ipv de wezel die dit soort dingen doet.quote:Op maandag 11 mei 2026 15:06 schreef junkiesietze het volgende:
ik hoop zo dat ik dit ooit een keer zie gebeuren
interesseert me niks, ik ben al weg voordat politie arriveertquote:Op maandag 11 mei 2026 15:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik niet want dan ben ik honderd procent ineens het hoofdonderwerp ipv de wezel die dit soort dingen doet.
Je weet hoe dat soort dingen gaan. Dam is het ineens een kind dat aangepakt is door een volwassen man.
Soms, zoals in dit soort gevallen, is 'mishandeling' gewoon volkomen terecht. Dan zal het me jeuken of het 'slachtoffer' een 'kind' is of niet.quote:Op maandag 11 mei 2026 15:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Dam is het ineens een kind dat aangepakt is door een volwassen man.
Of in een groep.quote:Op maandag 11 mei 2026 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
Toch bijzonder toevallig hoe dat tuig zoiets alleen lijkt te flikken bij zwakkeren...
Je zal maar rond de 17 jaar zijn en in de buurt van Dordrecht wonen , dan ben je gelijk verdachtequote:Op maandag 11 mei 2026 15:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ehhh. ...Ok ...
Nou dat is niet zo moeilijk dan toch. Een jongen van 17 zie je niet zo vaakquote:Op maandag 11 mei 2026 15:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ehhh. ...Ok ...
Eerder voor tuig: ik zie op die ondingen vooral tuig rondrijden, zowel met als zonder kleurtje.quote:Op maandag 11 mei 2026 15:58 schreef mvdejong het volgende:
Fatbiker begint een eufemisme te worden voor Marokkaan.
quote:Op maandag 11 mei 2026 15:41 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je zal maar rond de 17 jaar zijn en in de buurt van Dordrecht wonen , dan ben je gelijk verdachte
quote:Op maandag 11 mei 2026 15:45 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Nou dat is niet zo moeilijk dan toch. Een jongen van 17 zie je niet zo vaak
De verhouding is ongeveer 90% allochtoon 10% tokkie. Wat ik bij ons in de omgeving zie. En samen is dat 100% kansloos loservolk.quote:Op maandag 11 mei 2026 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eerder voor tuig: ik zie op die ondingen vooral tuig rondrijden, zowel met als zonder kleurtje.
Rest wat er bij hoort is te stigmatiserend en werkt pvv in de kaart als dat uitkomt.quote:Op maandag 11 mei 2026 15:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ehhh. ...Ok ...
Jep. Volledig correct.quote:Op maandag 11 mei 2026 16:41 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
De verhouding is ongeveer 90% allochtoon 10% tokkie. Wat ik bij ons in de omgeving zie. En samen is dat 100% kansloos loservolk.
Juist als ze het er niet bij zetten dan weten we al genoeg.quote:Op maandag 11 mei 2026 16:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Rest wat er bij hoort is te stigmatiserend en werkt pvv in de kaart als dat uitkomt.
Zijzelf juist wel. En daarom gun ik ze van harte de tering.quote:Op maandag 11 mei 2026 17:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Juist als ze het er niet bij zetten dan weten we al genoeg.
Zo opvallend.
Ik snap alleen niet dat ze dit als signalement neerzetten.
Ziehier natuurlijk ook een reden voor velen om niet in te grijpen, de straatprinsjes slaan iedereen die het waagt om Zijne Dikbewielde Hoogheid zomaar aan te spreken.quote:Een voorbijganger op een scooter zag wat er gebeurde en besloot tussenbeide te komen.
De situatie liep vervolgens verder uit de hand toen de jongen op de fatbike de scooterrijder meerdere keren in het gezicht sloeg. Na de mishandeling ging de verdachte ervandoor.
Klopt. En toch hoop ik dat zo'n etter een keer een Straatcommando treft. Dat slag volk moet je gewoon met een stuk ijzeren buis te grazen nemen.quote:Op maandag 11 mei 2026 15:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik niet want dan ben ik honderd procent ineens het hoofdonderwerp ipv de wezel die dit soort dingen doet.
Je weet hoe dat soort dingen gaan. Dam is het ineens een kind dat aangepakt is door een volwassen man.
Kunnen we samen optrekken?quote:Op maandag 11 mei 2026 15:06 schreef junkiesietze het volgende:
ik hoop zo dat ik dit ooit een keer zie gebeuren
Vanuit de provincie kan ik deze observatie beamen.quote:Op maandag 11 mei 2026 16:41 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
De verhouding is ongeveer 90% allochtoon 10% tokkie. Wat ik bij ons in de omgeving zie. En samen is dat 100% kansloos loservolk.
Doe dan wel een hoodie aan en een plaksnor, want alles staat op camera en de rechter is sowieso tegen je.quote:Op maandag 11 mei 2026 15:18 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
interesseert me niks, ik ben al weg voordat politie arriveert
Geen diagonaal gedragen schoudertasje? huh?quote:Op maandag 11 mei 2026 17:00 schreef Enchanter het volgende:
We hebben een signalement :
Wij zijn op zoek naar informatie die kan leiden tot de identiteit van de betreffende jongen:
- Ongeveer 17 jaar oud
- Donkergetinte huidskleur
- Mager postuur
- Donkere pet
- Draadloze witte oortjes (koptelefoon)
- Donkere sportjas
- Wit shirt
- Donkere trainingsbroek
- Zwarte fatbike
Ik dacht eerst dat deze post cynisch bedoeld was, maar het staat er echt !quote:Op maandag 11 mei 2026 17:00 schreef Enchanter het volgende:
Wij zijn op zoek naar informatie die kan leiden tot de identiteit van de betreffende jongen:
- Ongeveer 17 jaar oud
- Mager postuur
- Donkere pet
- Donkere sportjas
- Wit shirt
- Donkere trainingsbroek
- Zwarte fatbike
Mag niet etnisch profileren natuurlijk. Anders komen ze in een slecht daglicht.quote:Op maandag 11 mei 2026 18:56 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat deze post cynisch bedoeld was, maar het staat er echt !
Ben benieuwd hoe lang nog.
[ afbeelding ]
Tuurlijk.quote:Op maandag 11 mei 2026 16:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eerder voor tuig: ik zie op die ondingen vooral tuig rondrijden, zowel met als zonder kleurtje.
Ik heb de dader gevonden.quote:Op maandag 11 mei 2026 15:04 schreef Enchanter het volgende:
Een 80-jarige man is vrijdagmiddag slachtoffer geworden van mishandeling in Dordrecht. Volgens getuigen kwam een jongen op een fatbike met hoge snelheid op hem afrijden. De dader wordt omschreven als een jongen van ongeveer 17 jaar oud.
Zou je dan een kwartier doormeppen op het hoofd van de fatbiker ofzo?quote:Op maandag 11 mei 2026 15:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat lijkt niet op een neger.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 00:58 schreef Peppert het volgende:
[..]
Ik heb de dader gevonden.
[ afbeelding ]
Echt he?quote:Op maandag 11 mei 2026 17:12 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Wat een complete verrassing. Zag ik echt niet aankomen.
En dan wordt hij staande gehouden door de politie en wat doettie dan: met zo'n houding van ik ben minderjarig dus je kunt mij niets maken recht voor het gezicht van de politieman staan en constant zeggen "wat is jouw probleem? wat is jouw probleem? wat is jouw probleem? wat is jouw probleem?"quote:Op maandag 11 mei 2026 17:00 schreef Enchanter het volgende:
- Ongeveer 17 jaar oud
- Mager postuur
- Donkere pet
- Donkere sportjas
- Wit shirt
- Donkere trainingsbroek
- Zwarte fatbike
Ho ho , misschien komt hij uit een oorlogsgebied en heeft hij een trauma. Hij kan er waarschijnlijk niks aan doenquote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:12 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En dan wordt hij staande gehouden door de politie en wat doettie dan: met zo'n houding van ik ben minderjarig dus je kunt mij niets maken recht voor het gezicht van de politieman staan en constant zeggen "wat is jouw probleem? wat is jouw probleem? wat is jouw probleem? wat is jouw probleem?"
Het wordt tijd dat dat allochtoon tuig wat minder beschermd wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |