Euskadi?quote:Op zondag 10 mei 2026 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook de Catalaanse vlag.
[ afbeelding ]
Nooit geweest.quote:
Tip hoor.quote:
Kijk ook weinig wedstrijden van barca thuis meer en ook niks meer van Man City. Ook geen toppers.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:25 schreef raptorix het volgende:
Deze oogkanker heb ik exact 23 seconden volgehouden.
Dat kampioenschap was allang vergeven .... 1 punt in 4 wedstrijden .. ja bekijk het .. maar dit was niet kansloos .. Het was gewoon een slechte Clasicoquote:Op zondag 10 mei 2026 22:59 schreef Shreyas het volgende:
Wat vreselijk vernederend voor Real Madrid dit zeg, Barcelona kampioen laten worden door El Clásico kansloos te verliezen. Lekker man
Het is Barįa, barca is een boot.quote:Op maandag 11 mei 2026 05:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sierd, die moeten we niet.
Net als Barca frauds.
Was dat niet die club die een jaar of 10 geleden toen ze heel laag voetbalden opeens stopten met spelen of zoiets? Kan me iets vaags herinneren. Dat spelers in staking gingen ofzo….. Toen speelden ze ik meen op 3e niveau.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit weekend kán Racing Santander bij gunstige uitslagen terugkeren in LaLiga, na 14 jaar.
Alsof iemand in Barcelona daar wakker van ligt van die 100 punten.quote:Op woensdag 13 mei 2026 23:26 schreef chufi het volgende:
Ach verliest Barca uit bij Alaves dat met 1-0 wint en zich daarmee uit de degradatie zone speelt ..
Barca kan de 100 punten nu ook wel vergeten ...
Waarom was die club zo afgegleden?quote:Op zondag 17 mei 2026 00:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Racing Santander is terug in LaLiga, na veertien jaar.
Nu bidden en smeken dat Depor niet choket. Winnen van Andorra en LaLiga is heel dichtbij.
Successen waren gebouwd op financieel drijfzand.quote:
Classic.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Successen waren gebouwd op financieel drijfzand.
Fantastische speler, vind hem bij Oranje vaak de beste speler, hoop dat hij een fijn WK gaat draaien.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |