Meh. Men zegt wijn, dus is het wijn. Hetzelfde als dat niemand sojadrink zegt, maar sojamelk, en koetjesrepen gewoon chocolade noemt terwijl dat eigenlijk niet zo is.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:31 schreef Jordy-B het volgende:
Dat is geen wijn, maar een cocktailbereiding met wijn.
Goedkopere wijn dan geen wijn. Lastig.
Oehhh, dat is een goede!!! Nooit gezien. Voortaan mijn Hugo vervangen met Liebfraumilch.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:35 schreef Jordy-B het volgende:
Liebfraumilch is ¤2,60 per liter bij de Appie. Dat is goedkoper dan 750ml Hugo, zelfs als de Hugo straks voor ¤2 in de winkel ligt.
Alsnog véél duurder dan een fles huismerk frisdrank.quote:
Is het wel goedkoop als het hele pak door de gootsteen gaat omdat het ronduit smerig is?quote:Op zondag 10 mei 2026 16:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oehhh, dat is een goede!!! Nooit gezien. Voortaan mijn Hugo vervangen met Liebfraumilch.
Zou er iets zijn dat nog goedkoper is?
Drinken smerig vinden is voor kinderen.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:03 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Is het wel goedkoop als het hele pak door de gootsteen gaat omdat het ronduit smerig is?
Je denkt dat Liebfraumilch vies gevonden wordt door iemand die Hugo rosé lekker vindt?quote:Op zondag 10 mei 2026 17:03 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Is het wel goedkoop als het hele pak door de gootsteen gaat omdat het ronduit smerig is?
Ik ken dat hugo niet dus kan niet vergelijkenquote:Op zondag 10 mei 2026 17:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je denkt dat Liebfraumilch vies gevonden wordt door iemand die Hugo rosé lekker vindt?
Hahaha
het is een cocktailbereiding met wijn die voor minder dan drie euro in een glazen fles gestopt wordt. Gebruik je fantasie.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:16 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ken dat hugo niet dus kan niet vergelijken
Smaakt naar Canei mocht je dat wel kennen. Is gewoon prima qua smaak.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:16 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ken dat hugo niet dus kan niet vergelijken
Geld groeit niet op mn rug!!quote:Op zondag 10 mei 2026 17:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je smaakpapillen willen toch ook genot?
Een goede wijnfles kost meer dan 20 euro per fles
Dat is bepaald niet per definitie waar, natuurlijk. Net zoals het onzin is dat goede wijn altijd eerst meerdere jaren moet blijven liggen, ofzo.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Drink dan gewoon limonade..quote:Op zondag 10 mei 2026 17:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Smaakt naar Canei mocht je dat wel kennen. Is gewoon prima qua smaak.
Uit tests blijkt ook vaak dat wijn uit doos lekkerder is.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is bepaald niet per definitie waar, natuurlijk. Net zoals het onzin is dat goede wijn altijd eerst meerdere jaren moet blijven liggen, ofzo.
Is dat makkelijk te maken?quote:Op zondag 10 mei 2026 17:23 schreef Process153 het volgende:
Mijn zelf geproduceerde witte en rode Cliquot , 2.5 liter baginbox voor 5 euri. Best te kachelen , en 9%
Nee hoor. Vanaf een eurootje of 8 kun je in de super al een best aanvaardbaar flesje op de kop tikken.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jawel. Lading druiven door de pers , per 800 liter in IBC palletvaten , kwak gist erbij en 2 tot 3 weken geduld.quote:
En mag dat gewoon zomaar op die schaal? Als iedereen dat zou doen zou de staat er behoorlijk op interen.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:38 schreef Process153 het volgende:
[..]
Jawel. Lading druiven door de pers , per 800 liter in IBC palletvaten , kwak gist erbij en 2 tot 3 weken geduld.
Als het uitgeborreld is wat klaringsmiddel erbij , nog een paar dagen wachten tot alle gist op de bodem ligt , en alle goede sh!t overhevelen.
Mijn wijn is `` groen `` , dwz niet in vaten gerijpt. Dit jaar voor mijn 3e oogst wel een lading vaten uit Frankrijk gehaald , maar het meeste stook ik door naar Aguardente , soort cognac
Er zijn genoeg wijntjes die op een willekeurige doordeweekse dag prima smaken bij eten of borreluurtje voor onder een tientje. Luxe wijnen zijn enorm overrated.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar als je alleen de keukentafel ter beschikking hebt is dit wel een goed youtube kanaalquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |