abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220758111
@Näsenbar bracht me aan het denken...

Ik koop altijd heerlijke Hugo wijn. Die zijn namelijk 2,50 euro voor een grote fles. Vaak 2 euro in de aanbieding.

Maar is er misschien wat beschikbaar dat nóg goedkoper is dan Hugo? Nu wel een beetje op zoek naar de allergoedkoopste wijn die je maar kan kopen ergens.




EDIT: Liebfraumilch is inmiddels de goedkoopste met 2,60 euro per liter. Iemand 1 die nog goedkoper is?

[ Bericht 8% gewijzigd door Mikeytt op 10-05-2026 16:45:48 ]
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220758205
Dat is geen wijn, maar een cocktailbereiding met wijn.

Goedkopere wijn dan geen wijn. Lastig.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 10 mei 2026 @ 16:34:15 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220758229
Niet goed dat alcohol zo goedkoop is
The End Times are wild
pi_220758237
Liebfraumilch is ¤2,60 per liter bij de Appie. Dat is goedkoper dan 750ml Hugo, zelfs als de Hugo straks voor ¤2 in de winkel ligt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220758295
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 16:31 schreef Jordy-B het volgende:
Dat is geen wijn, maar een cocktailbereiding met wijn.

Goedkopere wijn dan geen wijn. Lastig.
Meh. Men zegt wijn, dus is het wijn. Hetzelfde als dat niemand sojadrink zegt, maar sojamelk, en koetjesrepen gewoon chocolade noemt terwijl dat eigenlijk niet zo is.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220758299
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 16:35 schreef Jordy-B het volgende:
Liebfraumilch is ¤2,60 per liter bij de Appie. Dat is goedkoper dan 750ml Hugo, zelfs als de Hugo straks voor ¤2 in de winkel ligt.
Oehhh, dat is een goede!!! Nooit gezien. Voortaan mijn Hugo vervangen met Liebfraumilch. :o

Zou er iets zijn dat nog goedkoper is?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220758310
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 16:34 schreef LXIV het volgende:
Niet goed dat alcohol zo goedkoop is
Alsnog véél duurder dan een fles huismerk frisdrank.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zondag 10 mei 2026 @ 17:03:36 #8
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220758494
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 16:45 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Oehhh, dat is een goede!!! Nooit gezien. Voortaan mijn Hugo vervangen met Liebfraumilch. :o

Zou er iets zijn dat nog goedkoper is?
Is het wel goedkoop als het hele pak door de gootsteen gaat omdat het ronduit smerig is?
pi_220758518
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 17:03 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Is het wel goedkoop als het hele pak door de gootsteen gaat omdat het ronduit smerig is?
Drinken smerig vinden is voor kinderen.

Als iets goedkoop is, dan vind ik het automatisch lekkerder.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220758587
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 17:03 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Is het wel goedkoop als het hele pak door de gootsteen gaat omdat het ronduit smerig is?
Je denkt dat Liebfraumilch vies gevonden wordt door iemand die Hugo rosé lekker vindt?

Hahaha :D
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 10 mei 2026 @ 17:16:43 #11
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220758602
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 17:14 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Je denkt dat Liebfraumilch vies gevonden wordt door iemand die Hugo rosé lekker vindt?

Hahaha :D
Ik ken dat hugo niet dus kan niet vergelijken :P
pi_220758610
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 17:16 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Ik ken dat hugo niet dus kan niet vergelijken :P
het is een cocktailbereiding met wijn die voor minder dan drie euro in een glazen fles gestopt wordt. Gebruik je fantasie.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 17:23:05 #13
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220758661
Je smaakpapillen willen toch ook genot?

Een goede wijnfles kost meer dan 20 euro per fles
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 10 mei 2026 @ 17:23:57 #14
447618 Process153
Everything goes downhill ...
pi_220758668
Mijn zelf geproduceerde witte en rode Cliquot , 2.5 liter baginbox voor 5 euri. Best te kachelen , en 9% c_/
What man created , man can destroy<br />Bring to light that day of joy
pi_220758720
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 17:16 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Ik ken dat hugo niet dus kan niet vergelijken :P
Smaakt naar Canei mocht je dat wel kennen. Is gewoon prima qua smaak.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220758727
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 17:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je smaakpapillen willen toch ook genot?

Een goede wijnfles kost meer dan 20 euro per fles
Geld groeit niet op mn rug!!
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 mei 2026 @ 17:31:07 #17
284411 crew  heywoodu
pi_220758731
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 17:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je smaakpapillen willen toch ook genot?

Een goede wijnfles kost meer dan 20 euro per fles
Dat is bepaald niet per definitie waar, natuurlijk. Net zoals het onzin is dat goede wijn altijd eerst meerdere jaren moet blijven liggen, ofzo.
  zondag 10 mei 2026 @ 17:31:18 #18
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220758733
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 17:30 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Smaakt naar Canei mocht je dat wel kennen. Is gewoon prima qua smaak.
Drink dan gewoon limonade..
pi_220758735
quote:
11s.gif Op zondag 10 mei 2026 17:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat is bepaald niet per definitie waar, natuurlijk. Net zoals het onzin is dat goede wijn altijd eerst meerdere jaren moet blijven liggen, ofzo.
Uit tests blijkt ook vaak dat wijn uit doos lekkerder is.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220758739
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 17:23 schreef Process153 het volgende:
Mijn zelf geproduceerde witte en rode Cliquot , 2.5 liter baginbox voor 5 euri. Best te kachelen , en 9% c_/
Is dat makkelijk te maken? :@
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  zondag 10 mei 2026 @ 17:32:55 #21
447618 Process153
Everything goes downhill ...
pi_220758742
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 17:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je smaakpapillen willen toch ook genot?

Een goede wijnfles kost meer dan 20 euro per fles
Nee hoor. Vanaf een eurootje of 8 kun je in de super al een best aanvaardbaar flesje op de kop tikken.
Duurder is lang niet altijd beter.
What man created , man can destroy<br />Bring to light that day of joy
  zondag 10 mei 2026 @ 17:38:01 #22
447618 Process153
Everything goes downhill ...
pi_220758780
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 17:32 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Is dat makkelijk te maken? :@
Jawel. Lading druiven door de pers , per 800 liter in IBC palletvaten , kwak gist erbij en 2 tot 3 weken geduld.
Als het uitgeborreld is wat klaringsmiddel erbij , nog een paar dagen wachten tot alle gist op de bodem ligt , en alle goede sh!t overhevelen.

Mijn wijn is `` groen `` , dwz niet in vaten gerijpt. Dit jaar voor mijn 3e oogst wel een lading vaten uit Frankrijk gehaald , maar het meeste stook ik door naar Aguardente , soort cognac :)
What man created , man can destroy<br />Bring to light that day of joy
  zondag 10 mei 2026 @ 17:43:37 #23
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220758811
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 17:38 schreef Process153 het volgende:

[..]
Jawel. Lading druiven door de pers , per 800 liter in IBC palletvaten , kwak gist erbij en 2 tot 3 weken geduld.
Als het uitgeborreld is wat klaringsmiddel erbij , nog een paar dagen wachten tot alle gist op de bodem ligt , en alle goede sh!t overhevelen.

Mijn wijn is `` groen `` , dwz niet in vaten gerijpt. Dit jaar voor mijn 3e oogst wel een lading vaten uit Frankrijk gehaald , maar het meeste stook ik door naar Aguardente , soort cognac :)
En mag dat gewoon zomaar op die schaal? Als iedereen dat zou doen zou de staat er behoorlijk op interen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220758838
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 17:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je smaakpapillen willen toch ook genot?

Een goede wijnfles kost meer dan 20 euro per fles
Er zijn genoeg wijntjes die op een willekeurige doordeweekse dag prima smaken bij eten of borreluurtje voor onder een tientje. Luxe wijnen zijn enorm overrated.
-nee-
  zondag 10 mei 2026 @ 17:50:41 #25
447618 Process153
Everything goes downhill ...
pi_220758858
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 17:32 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Is dat makkelijk te maken? :@
Maar als je alleen de keukentafel ter beschikking hebt is dit wel een goed youtube kanaal :) : Bekijk deze YouTube-video
What man created , man can destroy<br />Bring to light that day of joy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')