Klinkt goedquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:40 schreef Cupfighter het volgende:
Goedemorgen
Dadelijk weer een fietsritje naar de tandarts de fietsrit vind ik altijd leuk, ik moet dan de Waal over naar Nijmegen Noord wat voor mij 10 minuten fietsen, op de terugweg Nijmegen in fietsen vind ik altijd mooi
Er moet een vulling vervangen worden
Dank je welquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt goed! Wel jammeren en zo he
Sterkte met de tandarts
Sorry er ging wat misquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dank je wel
Nijmegen is wel een beetje te vergelijken met de stad Groningen , daar ben ik nog maar 1 keer geweest maar ook een mooi en gezellig centrum
Geeft niet, vond het inderdaad een vreemd woord in die zin, mijn woordenboek op de foon maakt ook wel eens rare dingenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry er ging wat mis
Insmeren maakte mijn telefoon jammeren van
Snap er niks van
Edit als je de quote wil aanpassen en zo sorry
Fijn, hele verbetering dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:05 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben blij![]()
Ik heb mijn gebitsprothese, dus eindelijk weer de voortanden compleet, staat goed, het is wel even wennen omdat ik lang zonder heb gelopen maar ben er echt blij mee
Vulling herstellen ging niet , mijn suiker was te laag en dan is dat blijkbaar niet verantwoordelijk met de verdoving
Juist welquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:54 schreef Iceage het volgende:
[..]
Fijn, hele verbetering dus.
Niet teveel in de spiegel kijken he.
Als er te weinig personeel is en jullie blijven de gaten dichtlopenquote:Op donderdag 28 mei 2026 14:28 schreef Cupfighter het volgende:
Vanmorgen gewerkt, we lopen dagen achter
Reden is niet genoeg mensen, er is een personeelsstop
Ik heb de neiging om dan mezelf over de kop te werken maar doe het niet, het is immers niet mijn verantwoording, ik doe wat ik kan(werk bijna altijd over)
Ik zei vanmorgen, als ik het zou kunnen zou ik alles wegwerken(wat onmogelijk is trouwens) zo zit ik nu eenmaal in elkaar heb ik bij elk werk gedaan, ik kan heel moeilijk dingen laten liggenquote:Op donderdag 28 mei 2026 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als er te weinig personeel is en jullie blijven de gaten dichtlopen
Gaan ze nooit meer personeel aannemen
Dus kies wijs
Soms is even niet overwerken een betere keus om te laten zien dat het echt niet gaat
Wat is die relatie met Lauren? Jullie brengen wel vaak tijd door in het weekend. Zit er wat in?quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:38 schreef Cupfighter het volgende:
Vond net een notitie op mijn telefoon van september 2025 , daar stond een boodschap in die ik geschreven heb in een Melanie aanval, en dat was blijkbaar een behoorlijke heftige, over dat ik beter suïcide kan plegen etc
Dan gaat het nu toch echt een stuk beter
Lauren wil met mij naar het waalstrandje dit weekend
We zijn vrienden en kunnen het goed met elkaar vinden , ik denk dat we ook beter niet verder kunnen gaan dan vrienden, we hebben het leuk samen nu een relatie kan dat verbeteren maar kan het ook verknallen los ervan dat ik niet weet hoe zij er in staat om een relatie te beginnenquote:Op donderdag 28 mei 2026 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is die relatie met Lauren? Jullie brengen wel vaak tijd door in het weekend. Zit er wat in?
Geniet ervanquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |