Gewoon even bellen met 0900-0730 en je wensen kenbaar maken.quote:Op maandag 11 mei 2026 18:51 schreef APK het volgende:
Ik neem aan dat deze wijziging reden is om op te mogen zeggen of te wijzigen na aankondiging.
Lijkt mij dan eigenlijk wel fijn om van mijn huidige internet + tv abo te downgraden naar internet only plus ziggo go om tv te kijken (of NLziet).
Ik kan echter met geen mogelijkheid als ik inlog de optie vinden om alleen Internet te kiezen.
Bij pakketkeuze kan ik alleen kiezen tussen internet plus tv en bij tv-pakket wijzigen krijg ik alleen andere opties om tv te kijken via ziggo en geen optie 'geen tv'.
Iemand met dezelfde wens die wel deze optie kan vinden?
Maar ik geef om sport, dus mooiquote:Op maandag 11 mei 2026 18:13 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Verplicht 2,50 p/m extra betalen terwijl je geen reet geeft om sport?
Niks mooi aan.
Dat ga ik tegen die tijd dan waarschijnlijk proberen, maar dit riekt wel enigszins naar misleiding als ze deze opties niet tonen of nauwelijks vindbaar maken.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon even bellen met 0900-0730 en je wensen kenbaar maken.
Ik bleek nog een vast bellen nummer te hebben bij ze en die heb ik op die manier binnen 5 minuten op kunnen zeggen…
Vergeet vooral niet: "O, jij bent voor club B en ik voor club A, nu ga ik je de hersens inrammen." Ook voetbal.quote:Op maandag 11 mei 2026 17:46 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Voetbal kijken![]()
20 homo's die achter een bal aan rennen, dat vinden ze vast lekker, zon harde bal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |