Agenda 2030.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:06 schreef pullup het volgende:
Zitten ze nu lekker alle met Hanta virus besmette mensen over de hele wereld te verspreiden
Echt hoorquote:
Krasse knarren.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:08 schreef pullup het volgende:
Mooi werk in Utrecht gisteren inderdaad
https://www.instagram.com/p/DYMAcwhTbVt/?hl=nl
Snap het ook niet helemaal,hoorde ook iets over vrijwillig 6 weken thuis quarantaine.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt hoor
Wat denken ze zelf dat handig is...![]()
Ja snap jij het snap ik hetquote:Op maandag 11 mei 2026 09:06 schreef pullup het volgende:
Zitten ze nu lekker alle met Hanta virus besmette mensen over de hele wereld te verspreiden
Ik in ieder geval nietquote:
Wat ik zo raar vond is dat ze vanuit de boot door tenten moesten lopen en dan vervolgens vanuit de bus naar het vliegtuig gewoon mochten lopen en ook bij aankomt gewoon zonder tenten mochten lopen.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet![]()
Zeker niet na die paar jaartje shit die we net over ons hebben hebben gehad.
Kunnen ze nog zo veel geruststellingen over de beperkte besmettelijkheid de wereld in sturen maar beter pakken ze dit meteen bij de bron aan
Ik ben het volkomen met je eens.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik zo raar vond is dat ze vanuit de boot door tenten moesten lopen en dan vervolgens vanuit de bus naar het vliegtuig gewoon mochten lopen en ook bij aankomt gewoon zonder tenten mochten lopen.
En dan die bus en dat vliegtuig, zou dat ook ontsmet worden?
De incubatietijd is 6 weken mensen hoeven nu dus nog niet ziek te zijn maar kunnen misschien het virus al wel bij zich dragen.
Ik vond het ook allemaal heel bijzonder. Beter hadden ze die mensen 6 weken op de boot gehouden met zijn alle bij elkaar.
Ja voor mij gevoel verspreid je het nu naar vele landen.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben het volkomen met je eens.
Naar voor die lui maar dat was precies wat ze hadden moeten doen
Daar fietsten we gisteren inderdaad langs.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:08 schreef pullup het volgende:
Mooi werk in Utrecht gisteren inderdaad
https://www.instagram.com/p/DYMAcwhTbVt/?hl=nl
quote:Op maandag 11 mei 2026 09:46 schreef Domnivoor het volgende:
Dit virus ook gelijk maar aanpakken.
[ afbeelding ]
Het is al opgedoken in NWS, POL en ONZ.
(Plaatje gejat van Puzzie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |