Mijn parkietenkooi is leeg.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op een veld in barcelona,
en ik weet niet of ze daar fictieve dingen willen laten meedoen
Das weinig verrassendquote:
gelukkig maar danquote:Op zondag 10 mei 2026 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het interesseert me niet voor welke voetbalclubs hij isHij is in ieder geval een brave supporter
Als jij erbij bent weet hij zich wel in te houden.quote:Op zondag 10 mei 2026 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het interesseert me niet voor welke voetbalclubs hij isHij is in ieder geval een brave supporter
Ze is onderweg naar jou toe om een pak rammel uit te delen.quote:
Het was een goed begin, maar snel klaar jaquote:
Gewoon een matig wedstrijd verder ,, en ja 2 goals Barca .. maar verdient hmm Kampioen waren ze toch alquote:Op zondag 10 mei 2026 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was een goed begin, maar snel klaar ja
Natuurlijkquote:Op zondag 10 mei 2026 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze is onderweg naar jou toe om een pak rammel uit te delen.
Maar zouden ze nog echt gaan schoppen? Vooral die van real zijn er klaar voor geloof ikquote:Op zondag 10 mei 2026 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een matig wedstrijd verder ,, en ja 2 goals Barca .. maar verdient hmm Kampioen waren ze toch al
Is nu zeker dan wel jaquote:Op zondag 10 mei 2026 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een matig wedstrijd verder ,, en ja 2 goals Barca .. maar verdient hmm Kampioen waren ze toch al
Als real niet wint is het zeker ja.quote:
De eerste helft ging nog wel iets, de tweede nietquote:Op zondag 10 mei 2026 23:00 schreef chufi het volgende:
Maar wat een bagger Classico was dit ... gewoon slecht
ja 2 goals min of meer uit het niets .... verder doet het me weinig om eerlijk te zijn ..quote:Op zondag 10 mei 2026 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eerste helft ging nog wel iets, de tweede niet
Ik heb ajax ook gezien, dat was echt nog 33 stappen slechterquote:Op zondag 10 mei 2026 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
ja 2 goals min of meer uit het niets .... verder doet het me weinig om eerlijk te zijn ..
Ik had het switch kanaal opstaan dus dan mis je al het slechte en krijg je alleen de doelpunten te zien .. maar geloof jequote:Op zondag 10 mei 2026 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ajax ook gezien, dat was echt nog 33 stappen slechter
Jouw parkiet had er ook in kunnen trappenquote:Op maandag 11 mei 2026 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn parkiet had het kunnen bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |