Morguh Marcbquote:
Hey schoonheid, ik mijn parkiet heeft je gemist.quote:
Is het ook niet.quote:Op zondag 10 mei 2026 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
Zal niet echt zijn deze, maar ..........
[ afbeelding ]
Heb je haar ook weer.quote:
Niet dollen met De JungleboekEN hequote:Op zondag 10 mei 2026 15:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is dit Baloe?
Bekijk deze YouTube-video
Ik zou niet durfen, Jungleboek is heilig.quote:
Hulloquote:
Hoe was het in Gent ?quote:
Het is een mooie regatta met her den der goede ploegen en het gaat er heel gemoedelijk Belgisch aan toe. Met dit weer was het ook erg fijn metals enige gemis dat de frituur die er aa de kop van de baan altijd was nu blijkbaar niet meer in bedrijf isquote:
Dat klinkt als een geslaagde dag.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een mooie regatta met her den der goede ploegen en het gaat er heel gemoedelijk Belgisch aan toe. Met dit weer was het ook erg fijn metals enige gemis dat de frituur die er aa de kop van de baan altijd was nu blijkbaar niet meer in bedrijf is![]()
Ook nog wat gewonnen dus dat maakte het wel af![]()
Ja dat is ook wel een aanrader, ik was er deze keer maar een dag ( vandaag is het ook ) en zal volgend jaar waarschijnlijk het hele weekeinde weer vol maken en dan ook lekker uit eten gaanquote:Op zondag 10 mei 2026 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
Geen waterzooi gegeten ? Dat schijn echt Gents te zijn.
Hai SBE!quote:Op zondag 10 mei 2026 15:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey schoonheid, ik mijn parkiet heeft je gemist.
Moi Lovy.quote:
JungleboekENquote:Op zondag 10 mei 2026 15:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou niet durfen, Jungleboek is heilig.
Hai Fruitjequote:
Ik was helemaal van slag, mijn parkiet heeft mij zelfs getroost.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |