Daar heb je best wel gelijk in.quote:
Nee is ook iets eenmaligs geweest, voor hun xxxxste lustrum of zo geloof ik. Ik zat zelf in Gentquote:Op zaterdag 9 mei 2026 18:45 schreef Domnivoor het volgende:
@:pullup
Triton organiseerde vandaag iets op de Singel. We fietsten erlangs.
Niet echt een handig stukje water om te roeien.
Was allemaal de schuld van die stomme engelsen en fransenquote:Op zondag 10 mei 2026 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is alweer 86 jaar geleden dat Fall Gelb in werking trad.
Hey D. Jij ook een fijne dagquote:
Ik dacht dat je het een dom commercieel ding vond?quote:
quote:Op zondag 10 mei 2026 09:26 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het een dom commercieel ding vond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |