Vraag geen raad op een forum op basis van halve verhalen. Dan voelen mensen die de moeite nemen serieus op je te reageren zich belazerd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:33 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Hoe zou ik er iemand kwaad mee kunnen doen? He tis toch mijn leven en dat van hem?
Nou het belangrijkste is dat ik gelukkig ben toch? Wil je een glas water?quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het is gewoon bullshit verzinnen. Dus óf TS had wél een vriend en dan is dit hele topic gewoon in de basis onzinnig, of die vriend is splinternieuw en in dat laatste geval is een aanzoek na een maand wel érg snel, want dan ken je elkaar nog helemaal niet.
Maar dan wel 'ja' zeggen, en de toevalligheid wil dat nou precies dát onderwerp precies is waar dit topic deels over ging, maar dat zal er vást niks mee te maken hebben, dat is echt 100% puur toeval.
Ik snap niet waarom je belazerd zou moeten voelen, want het heeft mij toch geholpen? Maar goed daar zijn de meningen over verdeeld. Mag je vinden. Zal ermee rekening houden in het vervolg.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vraag geen raad op een forum op basis van halve verhalen. Dan voelen mensen die de moeite nemen serieus op je te reageren zich belazerd.
Moet allemaal kunnen he.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vraag geen raad op een forum op basis van halve verhalen. Dan voelen mensen die de moeite nemen serieus op je te reageren zich belazerd.
We wachten gewoon de vervolgtopics af, want die gaan er komen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nou het belangrijkste is dat ik gelukkig ben toch? Wil je een glas water?
Ik denk dat mensen topics in r&p openen zodat ze er zelf iets mee kunnen. En dat heb ik gedaan.
Nou ik hoop dat ik jullie dan popcorn kan geven hahahaa. Is het dan toch ergens goed voor. Ja weet niet wat ik moet zeggen. Heb geen 1 keer gefeliciteerd gehoord. Niet dat dat hoeft maar vind het wel jammer!quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
We wachten gewoon de vervolgtopics af, want die gaan er komen.
Gefeliciteerd is niet het woord dat in me opkomt als ik allemaal deze dingen in dit topic lees. Om je dan te feliciteren zou niet oprecht zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:40 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat ik jullie dan popcorn kan geven hahahaa. Is het dan toch ergens goed voor. Ja weet niet wat ik moet zeggen. Heb geen 1 keer gefeliciteerd gehoord. Niet dat dat hoeft maar vind het wel jammer!
Achja. That's life
Thank youquote:Op woensdag 17 juni 2026 15:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat een heugelijk nieuws, proficiat @:medusa666 ! Alvast heel veel plezier met de huwelijksnacht.
Waarom? Mijn mening hoeft toch niet jouw mening te zijn?quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ja nu komt het niet oprecht over.... had je niet een minuutje kunnen wachten?
Ja bijzonder vind ik dat, maar goed. Even goede vrienden vanuit mijn kant. Als jij het niet kan verwerken, dan wens ik je al het beste toequote:Op woensdag 17 juni 2026 15:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd is niet het woord dat in me opkomt als ik allemaal deze dingen in dit topic lees. Om je dan te feliciteren zou niet oprecht zijn.
Ik geloof je hoorquote:Op woensdag 17 juni 2026 15:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ja nu komt het niet oprecht over.... had je niet een minuutje kunnen wachten?
Ik bedoelde de post van @Medusa666 mbt dat niemand haar had gefeliciteerd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom? Mijn mening hoeft toch niet jouw mening te zijn?
Hoe heeft het jou nou geholpen? Denk je nou echt dat ik hetzelfde had gezegd als je de werkelijke situatie had geschetst?quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:37 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je belazerd zou moeten voelen, want het heeft mij toch geholpen? Maar goed daar zijn de meningen over verdeeld. Mag je vinden. Zal ermee rekening houden in het vervolg.
Ik doe het niet voor haar, maar voor mezelf... je advies zou nog steeds hetzelfde opgaan.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe heeft het jou nou geholpen? Denk je nou echt dat ik hetzelfde had gezegd als je de werkelijke situatie had geschetst?
Wat goed meid, je opleiding afgerond. En dan nu hup hup trouwen met een man waar je nog niet eens een relatie mee hebt. Oh, wat zal je moeder blij zijn dat je gaat trouwen. Succes verzekerd!
Je wilde geen relatie voor je ging trouwen?quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:33 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij me ten huwelijk zou vragen. Is wat traditioneler gegaan, (nee niet met dwang maar dat is hoe ik het wilde). Ik wilde geen relatie voor we gingen trouwen (en dus ook niet naar bed etc. en we spraken welkaar 8 maanden wel vaak afAls hij met anderen praatte vond ik ook niet erg maar we vertrouwden elkaar.
Daarom had mn moeder haast bij om te trouwen. En nu vroeg hij me ten huwelijk en voelde dat goed.
Dan vergis je je. Een huwelijk dat op deze manier tot stand komt, vind ik niet van deze tijd. Ik zou hebben geadviseerd om eerst eens verkering te nemen en dan over een jaar eens te kijken of samenwonen je een goed idee lijkt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:49 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik doe het niet voor haar, maar voor mezelf... je advies zou nog steeds hetzelfde opgaan.
'Niet kan verwerken'. Mooi man, die psychology 101, zeker als ik net al heb gezegd dat als ik, de dingen die jij in dit topic hebt gezegd meenemend, overweeg, dan is 'gefeliciteerd' niet het woord wat in me opkomt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:43 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja bijzonder vind ik dat, maar goed. Even goede vrienden vanuit mijn kant. Als jij het niet kan verwerken, dan wens ik je al het beste toe
Het kan niet allemaal gelijktijdig waar zijn, dus ergens is een deel van het verhaal gewoon niét waar, wat een beetje jammer is in een serieus subforum als R&P.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je wilde geen relatie voor je ging trouwen?
Maar je had tóch een vriend?
Dat is vreemd, want als je een vriend hebt, dan héb je relatie.
En doorgaans heeft men een relatie voordat men gaat trouwen.
Tenzij je uitgehuwelijkt bent natuurlijk.
Vreemd verhaal vol tegenstrijdigheden.
Leuke post om te onthouden....quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nou het belangrijkste is dat ik gelukkig ben toch? Wil je een glas water?
De rest van je post vond ik prima geformuleerd, maar deze zin wel jammer. Jij bepaalt niet of er sprake is van een wel of niet succesvol huwelijk. Dat is voor iedereen verschillend. Maar goed, als dat jou beter laat voelen. Dan prima.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:56 schreef Lenny77 het volgende:
Ik gun het je maar je kansen op een succesvol huwelijk zijn niet erg groot helaas.
Ze zegt iets over de kans op een succesvol huwelijk. En lees ‘succesvol’ als: een huwelijk waarin jij gelukkig gaat worden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:14 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
De rest van je post vond ik prima geformuleerd, maar deze zin wel jammer. Jij bepaalt niet of er sprake is van een wel of niet succesvol huwelijk. Dat is voor iedereen verschillend. Maar goed, als dat jou beter laat voelen. Dan prima.
Bedankt voor de rest van je posts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |