abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220783931
@Kaatje1 wat een gedoe/zorgen zo. Hopelijk helpt de crème voor jou voldoende, en trekt Elin bij met de medicatieaanpassingen!
  woensdag 13 mei 2026 @ 17:23:39 #242
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220783942
@Tele6, ik sluit me bij de rest aan. Met als aanvulling dat jullie twee verschillende mensen zijn met een verschillende maat emmer. De een zijn emmer is sneller vol dan die van de ander. Dat jij sneller wiebelig bent, is iets waar hij ook rekening mee moet houden. Dat is nou eenmaal de deal in een relatie. Het is wel heel moeilijk om tegelijkertijd samen en jezelf te zijn. Dat kost tijd.

Ik vind trouwens jouw belastbaarheid best bewonderenswaardig hoor. Ik ken weinig mensen die zo actief zijn naast hun fulltime baan. Er zijn zoveel mensen die dagelijks op de bank neerploffen en waar verder weinig uit komt. Je doet jezelf echt te kort door te denken dat je het niet goed doet en niet voldoende doet.
Spoilers!
pi_220784033
@Tele6 ik vind dat je heel goed analyseert wat er misloopt. Licht autistische patronen maken het misschien lastig om soepel te schakelen - maar iedereen heeft moeite om veel ballen in de lucht te houden als er veel ballen in de lucht gehouden moeten worden. Ik vind dat je je in z'n algemeenheid geweldig lijkt te redden met zoveel bezigheden als je hebt.

@vlindertje89 _O_ voor jouw verwoording van de vinger op de zere plek. Dat wat 'er tussen kwam' was niet urgent en niet belangrijk.

PS: ik ben ook een nerd; mij helpt het om me een vraag als Moet Dat Nu Gedaan Worden, dat 'urgent' en 'belangrijk' twee verschillende aspecten zijn die elk waar/onwaar kunnen zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220784059
@Phaidra vogelnestjes zijn een bron van ongelukken.
Ik heb wel eens een nestje kwikstaartjes groot zien worden, in een stellingkast in een halfopen schuurtje. Toen deden ze de eerste onhandige uitvliegpogingen, landden in een emmer, konden daar niet uit komen en waren de volgende dag dus allemaal dood.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 13 mei 2026 @ 17:44:49 #245
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220784107
Ik hou me even op de vlakte, want ik ben een echte B... Veel te veel rekening houden met anderen, ipv met mijn partner (of mezelf)... Ik probeer er echt op te letten, maar het gaat zo makkelijk en dan is het weer (terecht hoor) hommeles. Mannen :{w
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220784145
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 16:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Crème meegekregen, 14 dagen smeren, wanneer het rood groter wordt dan beginnen met, voor de zekerheid meegekregen, AB, want anders kan het wondroos worden -O-
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:21 schreef Kaatje1 het volgende:
En gebeld over Elin. Per direct stoppen met pijnstillers want allemaal bloedwaardes die aangaven stoppen. Schildklier is nog steeds niet goed dus nu weer minder zware medicatie (net 50 euro uitgegeven aan de zwaardere)
-O- en -O- !

Ik hoop zo dat het nu de goede kant op gaat met jouw vinger en met lieve Elin!
pi_220784210
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:tele6, ik sluit me bij de rest aan. Met als aanvulling dat jullie twee verschillende mensen zijn met een verschillende maat emmer. De een zijn emmer is sneller vol dan die van de ander. Dat jij sneller wiebelig bent, is iets waar hij ook rekening mee moet houden. Dat is nou eenmaal de deal in een relatie. Het is wel heel moeilijk om tegelijkertijd samen en jezelf te zijn. Dat kost tijd.

Ik vind trouwens jouw belastbaarheid best bewonderenswaardig hoor. Ik ken weinig mensen die zo actief zijn naast hun fulltime baan. Er zijn zoveel mensen die dagelijks op de bank neerploffen en waar verder weinig uit komt. Je doet jezelf echt te kort door te denken dat je het niet goed doet en niet voldoende doet.
O+

Het suffe is dat ik een hoop kan, maar tegelijk een hoop triviale dingen voor geen ene meter.
Dat viel me een stuk minder op toen ik alleen woonde.
B is dan van "als je nou wat minder vaak X en Y hobby doet, misschien zou het dan makkelijker worden om gezellig met me naar de supermarkt te gaan??" maar ik denk eigenlijk dat de supermarkt (en zeker de supermarkt samen) altijd ellende blijft, zelfs als ik alles uit mijn agenda schrap. Is dat raar?
  woensdag 13 mei 2026 @ 18:02:21 #248
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220784235
Deze week bestaat alleen maar uit Moet Ik Dat Nu Doen. En dat gaat allemaal net goed, maar echt net. Elke minuut van de dag is volgepland. De lijst van dingen die ook nog Zeer Binnenkort maar Niet Nu moeten wordt langer en langer ;(

Ik g hier niet zo heel goed op op termijn. Morgen 1 dag 'vrij' dus volgepland met 100 restjes die natuurlijk nooit allemaal af komen.

Leuk hoor, vakantie. Ik heb het er allemaal veel te druk voor.
Spoilers!
pi_220784242
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:59 schreef Tele6 het volgende:

[..]
O+

Het suffe is dat ik een hoop kan, maar tegelijk een hoop triviale dingen voor geen ene meter.
Dat viel me een stuk minder op toen ik alleen woonde.
B is dan van "als je nou wat minder vaak X en Y hobby doet, misschien zou het dan makkelijker worden om gezellig met me naar de supermarkt te gaan??" maar ik denk eigenlijk dat de supermarkt (en zeker de supermarkt samen) altijd ellende blijft, zelfs als ik alles uit mijn agenda schrap. Is dat raar?
Nee :D

Ik vind het gezellig om met mijn ouders mee boodschappen te gaan doen als ik daar ben, maar dat is vooral omdat ik hen gezellig vind en het dan een manier is om meer tijd samen te zijn als ik daar ben. Ik heb de weekboodschappen doen ofzo echt nog nooit als "gezellig uitje" met mijn vriend gezien. Dus of jij bent niet raar, of we zijn samen raar ;)

En ik denk ook niet dat je veel triviale dingen voor geen meter kan. Ik denk dat je in veel van dergelijke dingen een andere voorkeur of manier van doen hebt dan B, en je dat zelf labelt als minder goed dan zijn manier. Dat is het niet :*
  woensdag 13 mei 2026 @ 18:04:10 #250
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220784251
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 17:59 schreef Tele6 het volgende:

[..]
O+

Het suffe is dat ik een hoop kan, maar tegelijk een hoop triviale dingen voor geen ene meter.
Dat viel me een stuk minder op toen ik alleen woonde.
B is dan van "als je nou wat minder vaak X en Y hobby doet, misschien zou het dan makkelijker worden om gezellig met me naar de supermarkt te gaan??" maar ik denk eigenlijk dat de supermarkt (en zeker de supermarkt samen) altijd ellende blijft, zelfs als ik alles uit mijn agenda schrap. Is dat raar?
Nee, dat is niet raar. Jij hoeft dat helemaal niet gezellig te vinden. Het is voor de meeste stellen zelfs pure horror. Net als samen koken of klussen. Samen zijn is niet alles samen doen.
Spoilers!
  woensdag 13 mei 2026 @ 18:11:38 #251
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220784311
Ik heb mezelf vanmiddag wel gedwongen tot 55 minuten op de bank en een slechte serie. Als ik dat niet doe, loopt het helemaal in de soep dus dan maar eventjes een stapje terug. Toen was er nog 10 minuten om door het huis te rennen en zowaar wat op te ruimen.

Nu sporten, naar huis racen, eten naar binnen schuiven en naar de bios @Kaatje1

De tickets zijn blijkbaar onderdeel van ons teamuitje.
Spoilers!
pi_220784372
De woorden “gezellig” en “boodschappen doen” horen in mijn ogen niet in één zin. Oms vind ik boodschappen doen leuk maar over het algemeen heb ik er een bloedhekel aan.

Veel plezier met de film, erg benieuwd naar je reactie.

Vandaag had ik ook niet echt een dag voor mezelf, morgen in de herkansing
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 13 mei 2026 @ 18:26:10 #253
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220784459
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Samen zijn is *zeker* niet alles samen doen.
Een waarheid als een koe. Al zijn er mensen die daar anders over denken. Die hebben vaak eenzelfde kleur joggingpak aan, op de camping :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220784629
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 18:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nee, dat is niet raar. Jij hoeft dat helemaal niet gezellig te vinden. Het is voor de meeste stellen zelfs pure horror. Net als samen koken of klussen. Samen zijn is niet alles samen doen.
tja, in al die jaren samen doen wij vaak dingen solo. w/

En Tele…jij doet ook nog promotiewerk en alles wat daarbij hoort.
Van de promovendi waarmee en waarvoor ik heb gewerkt, hoorde ik dat het een flinke wissel op hun gezinnen trok.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 mei 2026 @ 18:52:03 #255
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220784657
Boodschappen doen is wel leuk :P.
Weekend *O*. Ontspannen beginnen met Yin.
Morgen toch maar dagje Den Haag ipv lange wandel. Constante regen geen zin an.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220784744
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:49 schreef vlindertje89 het volgende:
En @:Tele6: ja, een vriendin die een huis koopt is een groot iets. Maar A. is dat vooral een groot iets voor haar, niet voor jullie, en B. ze heeft toch niet gevraagd of jullie per direct komen klussen? Dan kunnen jullie dus niet, want al samen een afspraak. En als ze dat wel zo gevraagd heeft: als het echt super belangrijk zou zijn dat hij direct morgen komt klussen, dan had ze dat best wat eerder dan anderhalve dag tevoren mogen vragen. Reden genoeg om bij hem aan te geven dat je het niet oké vindt dat hij direct jullie tijd samen wil opgeven om ergens te gaan klussen wat niet jullie verantwoordelijkheid is en ook niet direct nu moet ivm noodgeval ofzo.
Jij bespaart me heel wat telefoon typwerk ^O^

Dit @Tele6 , dit!

Verwachting van de ander checken (MOET er morgen geklust worden?)
En als dat zo is, is haar slechte planning niet jullie probleem.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220784752
Wellicht inmiddels oud nieuws maar ik heb nu een half uurtje tussen twee trainingen door :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220785048
Eén van de belangrijkste dingen die ik ooit geleerd heb over mensen is dat ze heel verschillende dingen leuk vinden en dat ze eigenlijk allemaal de neiging hebben aan te nemen dat een ander wel ongeveer dezelfde dingen leuk zal vinden / een hekel aan zal hebben. Terwijl uit dat eerste volgt dat dat tweede nergens op slaat.

Maar uit die tweede aanname volgt dat mensen kloteklusjes gaan doen omdat ze denken dat een ander dat ook een kloteklus vindt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 13 mei 2026 @ 19:40:33 #259
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220785157
Volgende keer maar eens 1 of 2 eieren door de smulbak gooien. Eerst klutsen, dan in de muffinvorm 10 minuten op 100 graden in de airfryer, af laten koelenm, blokjes van joeksen. Eens kijken wat dat wordt.

Heeft iemand dat al weleens gedaan, eieren in de AF? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220785190
Ik ben benieuwd naar de foto's van je gejoekste blokjes, @Dr_Flash :D :Y
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 13 mei 2026 @ 19:45:03 #261
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220785193
quote:
2s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:44 schreef sigme het volgende:
Ik ben benieuwd naar de foto's van je gejoekste blokjes, @:dr_flash :D :Y
Ik ga ze wel met de hand joeksen denk ik :P Niet met de turbojoekser iig.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220785313
quote:
7s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:30 schreef sigme het volgende:
Eén van de belangrijkste dingen die ik ooit geleerd heb over mensen is dat ze heel verschillende dingen leuk vinden en dat ze eigenlijk allemaal de neiging hebben aan te nemen dat een ander wel ongeveer dezelfde dingen leuk zal vinden / een hekel aan zal hebben. Terwijl uit dat eerste volgt dat dat tweede nergens op slaat.

Maar uit die tweede aanname volgt dat mensen kloteklusjes gaan doen omdat ze denken dat een ander dat ook een kloteklus vindt.
Ja, dat laatste! Als F. of een collega een kloteklus van me wil overnemen en zeggen dat ze dat écht niet erg vinden. Huh. HOE DAN.

Soms geef ik het dan inderdaad uit handen :7 #vooruitgang
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220785337
Ik O+ boodschappen doen trouwens. Wel met lijstje en weekmenu. Als ik honger heb en ter plekke moet beslissen gaat het overigens niet goed. :s)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220785355
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:56 schreef Syrena het volgende:

[..]
Ja, dat laatste! Als F. of een collega een kloteklus van me wil overnemen en zeggen dat ze dat écht niet erg vinden. Huh. HOE DAN.

Soms geef ik het dan inderdaad uit handen :7 #vooruitgang
Oh wat jij een klote klusje vind, vind een ander leuk.
Ik vind het bijv op het werk helemaal niet erg om aan de telefoon te zitten, administratie weg te werken etc terwijl ik ook wel echt regelmatig totaal geen zin heb om aan de balie te zitten. Terwijl een ander de balie fantasch vind en juist de telefoon liever niet doet.
Daarnaast vind ik kasten uit mesten heerlijk, opruimen, schoonmaken dat alles weer fris is. Natuurlijk alleen als er tijd is terwijl ik spreekkamers aanvullen echt dodelijk saai vind
pi_220785368
quote:
3s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende keer maar eens 1 of 2 eieren door de smulbak gooien. Eerst klutsen, dan in de muffinvorm 10 minuten op 100 graden in de airfryer, af laten koelenm, blokjes van joeksen. Eens kijken wat dat wordt.

Heeft iemand dat al weleens gedaan, eieren in de AF? :?
Ja dat wil prima als je ze gewoon in een muffinvorm doet. Je zou ook eieren moeten kunnen "koken" in de airfryer maar dat heb ik nog nooit gedaan. Ben bang dat ze ontploffen dus kook het in een pannentje
  woensdag 13 mei 2026 @ 20:06:50 #266
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220785433
We zitten in een bios met bediening :o
Spoilers!
  woensdag 13 mei 2026 @ 20:11:27 #267
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220785484
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zitten in een bios met bediening :o
Afstandbediening? :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 20:20:12 #268
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220785564
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zitten in een bios met bediening :o
Best gebruikelijk toch bij de kleinste bioscopen die niet bij een grote keten horen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 20:20:44 #269
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220785568
quote:
11s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Afstandbediening? :+
Als je op een knopje drukt komt de bediening.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220786212
Zow een voordeel van chagrijnig zijn door 2 pubers... Mijn keuken is weer aan kant. Morgen nog het gootsteen kastje doen en is het weer uitgemest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')