Goedemorgen!
Vind je het ook een interessant/leuk onderwerp om je echt in te verdiepen
@Tele6 ?
(Ik ben misschien niet helemaal de juiste persoon om je verder advies te geven, want ik hecht niet zoveel vreugde aan publicaties. Maar ik heb zat collega’s die ongeveer niets liever doen

Dus dan komen we op het punt dat eerder gemaakt werd door
@sigme . En dan denk ik: ga voor wat je energie geeft en wat je leuk vindt. )
@vlindertje89 : fijn dat de nieuwe werkplek je meer brengt! Drukke dagen zijn echt niet altijd erg, maar het moet niet enkel vragen, ook wat teruggeven
En lieve buren!
Ik heb Simon net toch maar weer naar buiten gelaten. Eigenlijk had ik hem wat langer binnen willen houden ivm wond/medicatie maar hij breekt echt heel de tent af. Dus we zijn sinds half 6 al wakker. (En ik heb koppijn, want die had ik gisteren al, dus weinig slaap helpt dan niet).
Hij had een dik, smerig nog gesloten abces thv z’n staart (ik had een filmpje moeten maken… het was best indrukwekkend

) en nu de spanning eraf is, voelt ie zich duidelijk weer een stuk beter.