abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220787830
Mogge!

Sterkte @Sarabi en man Het is inderdaad best fris buiten.

Een to-do lijstje is misschien niet onverstandig om te maken. Hier zit ook meer in het hoofd dan dat er uit m’n handen komt
We have far more in common than that which devides us..
pi_220787831
Goedemorgen!

Vind je het ook een interessant/leuk onderwerp om je echt in te verdiepen @Tele6 ?
(Ik ben misschien niet helemaal de juiste persoon om je verder advies te geven, want ik hecht niet zoveel vreugde aan publicaties. Maar ik heb zat collega’s die ongeveer niets liever doen :D Dus dan komen we op het punt dat eerder gemaakt werd door @sigme . En dan denk ik: ga voor wat je energie geeft en wat je leuk vindt. )

@vlindertje89 : fijn dat de nieuwe werkplek je meer brengt! Drukke dagen zijn echt niet altijd erg, maar het moet niet enkel vragen, ook wat teruggeven :Y
En lieve buren!


Ik heb Simon net toch maar weer naar buiten gelaten. Eigenlijk had ik hem wat langer binnen willen houden ivm wond/medicatie maar hij breekt echt heel de tent af. Dus we zijn sinds half 6 al wakker. (En ik heb koppijn, want die had ik gisteren al, dus weinig slaap helpt dan niet).

Hij had een dik, smerig nog gesloten abces thv z’n staart (ik had een filmpje moeten maken… het was best indrukwekkend :9 ) en nu de spanning eraf is, voelt ie zich duidelijk weer een stuk beter.
  Moderator donderdag 14 mei 2026 @ 09:04:12 #297
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220787852
Gisteren tijdens gat in het plafond boren in het plafond iets in oog gekregen. Vannacht meer last van gekregen, de Bereitschaftdienst gebeld. Om 10u kan ik dienstdoende oogarts bellen.

Als ik sta of zit was er gisteren niets aan de hand, maar liggen ging niet. Nu verneem ik het zittend ook meer. Maar goed ik noemde liggen gisteren oncomfortabel.
"Ja doet het pijn of is het oncomfortabel?" En "hoeveel pijn doet het op een schaal van 1-10"

Tja wat is 10. Als ik het vergelijk met toen ik spit had valt het me allemaal mee. Maar goed, oog niet kunnen sluiten om te slapen hoort niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220788089
quote:
7s.gif Op donderdag 14 mei 2026 08:56 schreef Candaasje het volgende:

Hij had een dik, smerig nog gesloten abces thv z’n staart (ik had een filmpje moeten maken
Ja!
Waarom deed je het niet? :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 14 mei 2026 @ 09:32:19 #299
63722 z80
I fink you freaky
pi_220788168
Weekeind voor mij, en vaderdag in Duitsland. Eerste bak koffie achter de kiezen. Nu nog wakker worden.
En zo rond 12:00 zal het buiten wel het nodige geluid geven.

Hemelvaart is in Duitsland vaderdag. En dan gaat de heel zooi buiten bier zuipen. Weer of geen weer. Bier gaat er in grote hoeveelheden in. Van buiten nat, van binnen nat.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 14 mei 2026 @ 10:58:26 #300
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220789054
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 09:04 schreef derLudolf het volgende:
Gisteren tijdens gat in het plafond boren in het plafond iets in oog gekregen. Vannacht meer last van gekregen, de Bereitschaftdienst gebeld. Om 10u kan ik dienstdoende oogarts bellen.

Als ik sta of zit was er gisteren niets aan de hand, maar liggen ging niet. Nu verneem ik het zittend ook meer. Maar goed ik noemde liggen gisteren oncomfortabel.
"Ja doet het pijn of is het oncomfortabel?" En "hoeveel pijn doet het op een schaal van 1-10"

Tja wat is 10. Als ik het vergelijk met toen ik spit had valt het me allemaal mee. Maar goed, oog niet kunnen sluiten om te slapen hoort niet.
Oei, dat klinkt vervelend. Sterkte.
Spoilers!
  donderdag 14 mei 2026 @ 10:58:41 #301
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220789056
Dicht
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')