Uw mening over godstalent Lewis Cook? Ziet er vrij solide uit.quote:Op vrijdag 25 september 2026 14:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat een bak Britse narigheid weer volgende week
Ja, voor een 16-jarige solide. Schokworpje verraadt nog wat verbeterruimte. Maar strak zat.quote:Op vrijdag 25 september 2026 17:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Uw mening over godstalent Lewis Cook? Ziet er vrij solide uit.
quote:Zestienvoudig wereldkampioen darten Phil Taylor heeft zijn terugkeer in de sport aangekondigd. De 66-jarige Engelsman, bijgenaamd ‘The Power’, is sinds 2018 met pensioen. Hij keert in november terug bij de Modus Super Series in Portsmouth, als teamgenoot van Adrian Lewis.
In een video op sociale media van de toernooiorganisatie noemt Taylor darten ‘de ultieme test van het karakter’. „En ik ben meer dan wie dan ook geslaagd voor die test”, aldus de succesvolste darter aller tijden. „The Power is terug.’’
„Ik ben vele malen gevraagd om terug te keren, maar daar moest ik een goede reden voor hebben”, zei Taylor tegen het magazine Darts World. „Adrian is een van de weinige mensen waarvoor ik uit mijn pensioen zou terugkeren.” Het is nog niet duidelijk of Taylor ook solo verder wil gaan.
Enigma Raman.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon Gezien dat een 14-jarig gastje, Tiago Longa, de Noord-Belgische regiofinale won? Niet genoeg voor MODUS, maar wel sterk genoeg om Raman eruit te kogelen.
In ieder geval ook wat minder standaardnamen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgende week weer Drelis op de MODUS.
En Tuik, Heneghan, Spellman, Lennon, Trueman. Dat is wel een sterke A-poule.
@:Wimderon
Local hiero Niek heeft zich maar liefst 3x geplaatst!quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgende week weer Drelis op de MODUS.
En Tuik, Heneghan, Spellman, Lennon, Trueman. Dat is wel een sterke A-poule.
@:Wimderon
En op het ADC WK!quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Local hiero Niek heeft zich maar liefst 3x geplaatst!
Te zien op Pluto, jawel!quote:Op zondag 4 oktober 2026 19:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En op het ADC WK!
https://dartscircuit.com/(...)/fixtures-standings/
Leukste lotingen wmb @:wimderon
Tweddell v Alex Williams
Spivey v Te Hennepe
Cook v Ham
quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:30 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Niek hep spatjes.
Harrysson lijkt nog steeds niet 100% aan de cijfers te zien.
Heneghan heeft wel het ultieme domme hoofd.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 17:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[ x ]
Het heeft nog net geen syndroom van down
Een Fries @:maxi-mus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |