SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met een bepaald kledingstukquote:Op maandag 11 mei 2026 14:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
Al weer opgegeven. Ik kom het kasteel niet in. Ik ga morgen wel googlen ofzo
Ja je kunt het moeilijk doen, maar gewoon de quests volgen zorgt er al voor dat je verder kan. Als ik verder aan het verkennen ben kom ik soms ook op dingen uit waar ik schijnbaar nog skills, sleutels of iets voor mis.quote:Op maandag 11 mei 2026 14:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Iets met een bepaald kledingstuk
Dat je krijgt als je de main quest iets verder volgt.
Of kunt kopen bij een specifieke merchant.
Over het algemeen wordt aangeraden iig in het begin vooral de main quest te volgen tot en met Chapter 4.
En daarna lekker los te gaan in de wereld.
Ik volg de main quest. Maar als ik menu open, zie ik geen quests meerquote:Op maandag 11 mei 2026 14:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Iets met een bepaald kledingstuk
Dat je krijgt als je de main quest iets verder volgt.
Of kunt kopen bij een specifieke merchant.
Over het algemeen wordt aangeraden iig in het begin vooral de main quest te volgen tot en met Chapter 4.
En daarna lekker los te gaan in de wereld.
Ik kom na 185 uur nog steeds wel eens op plekken waar ik na lang proberen niks mee kan, dan ga ik er op een gegeven moment van uit dat ik daar later nog wel kom.quote:Op maandag 11 mei 2026 14:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja je kunt het moeilijk doen, maar gewoon de quests volgen zorgt er al voor dat je verder kan. Als ik verder aan het verkennen ben kom ik soms ook op dingen uit waar ik schijnbaar nog skills, sleutels of iets voor mis.
Ik principe als je een bepaalde quest volgt/er een bepaalde quest geactiveerd is, dan hoor je dat te zien om de (mini)map met een groot rood kruis.quote:Op maandag 11 mei 2026 15:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik volg de main quest. Maar als ik menu open, zie ik geen quests meer
Wacht ik ga hem nu opstartenquote:Op maandag 11 mei 2026 15:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik principe als je een bepaalde quest volgt/er een bepaalde quest geactiveerd is, dan hoor je dat te zien om de (mini)map met een groot rood kruis.
In Journal kun je oa de Main Quest en Faction Quests kiezen, en wat je ook selecteert/activeert/trackt moet in principe met een rood kruis aangegeven worden op de map en minimap.quote:
Ja dat weet ikquote:Op maandag 11 mei 2026 15:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In Journal kun je oa de Main Quest en Faction Quests kiezen, en wat je ook selecteert/activeert/trackt moet in principe met een rood kruis aangegeven worden op de map en minimap.
Mja, ik neem een korte break voor een paar dagen, ben te moe om te spelen, ik merk dat ik oud begin te worden.quote:Op maandag 11 mei 2026 11:47 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteravond niet gespeeld, nu onwennigsverschijnselen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.greetings and salutations
Ja dat is het mooie van deze gamequote:Op maandag 11 mei 2026 15:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik moet even teruglopen
Ik was te ver afgedwaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |