quote:Op vrijdag 8 mei 2026 16:43 schreef Momo het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ting_one_room_in_my/
Dit is ook hoe je je huis kan inrichten
Oh ik vind dat echt leuk om te doen, maar dat soort spelletjes vind ik ook meestal wel leuk.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb daar echt niks mee.
Mijn koekoekskoeler staat daar voor mijn ingrediënten opslag (bij koken gebruik je de ingrediënten rechtstreeks uit die koeler, zodat je ze niet op zak hoeft te hebben.
En nog een chest.
Meer staat daar niet.
Welcome to the dark crimson sidequote:
Ik heb hem zelfs van mijn vriend gehadquote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welcome to the dark crimson side![]()
Hopelijk heb je je geliefden recent nog gesproken, want eenmaal aan de game begonnen, zul je honderden uren kwijt zijn
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs van mijn vriend gehad
Zeis?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:37 schreef Divje het volgende:
Er achter gekomen dat je die vieze blauwe bloemetjes die damage doen gewoon kan bewerken met de zeis..
En dat dat ook gewoon in velden met lang gras werkt als je een spinning slash doet met je sword..
Gewoon craften of kopen bij je provisions guy in het kamp.. De tool, scythequote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zeis?
Waar haal je die vandaan?
Electrical damage helpt ook goed tegen die planten.
Kun je die ook upgraden met Abyss Gears en als wapen gebruiken?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Gewoon craften of kopen bij je provisions guy in het kamp.. De tool, scythe
Bij elke nieuwe game die ik begin neem ik me altijd voor om nu een keer echt echt alles te lezen wat ik ingame tegen kom.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 15:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je kunt het ingame zien onder Knowledge -> Creatures. Daar staat welke schepsels tot welke categorie behoren, mits je ze bent tegengekomen of op andere wijze over ze hebt 'geleerd'
Oeh dat klinkt tofquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:12 schreef Divje het volgende:
Oh wacht ik heb die magic scythe. Pororin research
Nope, volgens mij niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 23:11 schreef StateOfMind het volgende:
Maakt het voor zo'n dispatch/kamp missie nog uit qua snelheid of je meer dan de benodigde mensen selecteert?
Maakt alleen uit qua hoeveelheid rewards die je krijgt.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 23:11 schreef StateOfMind het volgende:
Maakt het voor zo'n dispatch/kamp missie nog uit qua snelheid of je meer dan de benodigde mensen selecteert?
Ik had ook gelezen dat je veel aan de kerk moet doneren om te krijgen en dat dat zich wel uitbetaald.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 08:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Maakt alleen uit qua hoeveelheid rewards die je krijgt.
Ja, daar kan je je camp funds voor gebruikenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 09:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had ook gelezen dat je veel aan de kerk moet doneren om te krijgen en dat dat zich wel uitbetaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |