Zijn er al mensen opgepakt voor het bekladden van het monument op de Dam?quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:20 schreef Caland het volgende:
We hebben nu slechts in een week tijd een gemeentehuis in brand, een explosief bij een kantoor van een politieke partij en agenten die met zwaar vuurwerk belaagd worden, allemaal vanuit eenzelfde geradicaliseerde hoek
Maar o wee als de AIVD dit terecht opmerkt in haar jaarverslag.
Herverdelen gaat over economische politiek, dus de oude links-rechts tegenstelling van de jaren 90. Maar de huidige links-rechts verdeling gaat allang niet meer over economisch beleid, maar over culturele tegenstellingen. En daar is de VVD wel degelijk uiterst rechts in (geworden).quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:12 schreef hoevindjezelfdathet het volgende:
[..]
Als je de VVD radicaal rechts vindt, dan ben je ontkoppelt van de werkelijkheid. VVD zou in de USA aan de linkervleugel van de democraten uitkomen.
Het getuigt van zo'n beetje nul politiek inzicht, en vooral veel nagepraat van wie je dan ook gelooft hierin.
Wat ben jij een vermakelijke user. Zo'n beetje alles waar je denkt dat je voor staat, blijkt complete flauwekul.
We leven in Nederland in een echt links, liberaal land. Dat betekent niet dat er geen (ultiem) rijke mensen bestaan, of andere machtige stromingen die zich met (politiek) beleid bemoeien.
Maar we zijn hier, misschien op wat Scandivnaviërs na, kampioen herverdelen. De VVD is daar ook onderdeel van.
Polarisatie heeft ook daar zn oorzaak. Idd, ga eens naar elkaar luisteren. Dat hele elkaar gepiepel voor je eigen utopie, zorgt er voor waar we nu zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:39 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Komt omdat de overheid niet luisteren naar de bevolking.
Integendeel ze doen zelfs aan verkiezersbedrog .
Ik vind het niet vreemd meer dat we gaan afgeleiden op die manier.
Maskertjes gaan weer eens af hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:03 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ben je weer aan de geestverruimende middelen? Eerlijk gezegd mag ik het hopen, want als je dit soort onzin met je volle verstand uitkraamt is een goed gesprek met een professional geen overbodige luxe.
Of voor de aanslagen op de Amsterdamse Joodse instellingen?quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:21 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Zijn er al mensen opgepakt voor het bekladden van het monument op de Dam?
Of peggold of Kaag.quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:23 schreef Black_Baron het volgende:
Wat zei Rob Jetten toen het partijkantoor van FvD meermaals gevandaliseerd werd een paar jaar geleden?
Het vernielen van universiteiten?quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Of voor de aanslagen op de Amsterdamse Joodse instellingen?
Huilen, jankerd.quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:16 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met het gescheld. Voor mij houdt de discussie hierbij op. Als je alsnog er inhoudelijk op wilt ingaan, mag je dat doen.
quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik ken jouw PoHi en weet precies wat je bedoelt.
[..]
Of toen politicus en lijsttrekker Baudet zwaar mishandeld werd?quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Of peggold of Kaag.
Kan jij het vinden?
Elke partij wordt door sommige mensen gehaatquote:Op donderdag 7 mei 2026 22:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik begrijp je en ik denk ook dat het een bewussie was. Het kantoor heeft ook al meerdere keren schade opgelopen. D66 wordt door sommige mensen echt gehaat en hier op fok lopen ook een stuk of tien van die ongenuanceerde mafketels rond. Het is een bijzonder fenomeen
Pfff... er moeten nog zoveel mensen opgepakt worden.quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:30 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Het vernielen van universiteiten?
Weet wel dat een hoop van links toen ook wel lieten blijken dat dat niet de bedoeling was.quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:31 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Of toen politicus en lijsttrekker Baudet zwaar mishandeld werd?
Voorrang voor de opsporing en berechting inzake het partijkantoor van D66 natuurlijk!quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Pfff... er moeten nog zoveel mensen opgepakt worden.
Voor de Jodenjacht ook nog een aantal.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:32 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Voorrang voor het partijkantoor van D66.
Kan goed zijnquote:Op donderdag 7 mei 2026 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
Daders veroordelen als terrorist. Is het ook zo klaar.
Geen idee wat je zegt maar volgens mij ben je dronken. Ik ook trouwens.quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kan goed zijn
Al is die afslag ook niet genomen bij etterlijke vernielingen en besmeuringen bij baudet toen hij op kwam in 2018-19.
Wel bij die twentenaren die wat bij die moskee deden. Toen weer wel.
Als je op donderdagavond met vloeistoffen en een cobra gaat zitten kloten in hartje Den Haag bij een al strenger beveiligd partijkantoor vermoed ik eerder weer een verwardiër.quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
We gaan nog sneller richting een 3e wereldland dan gedacht.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Kansloos. Echt, kansloos. Wat zijn we als land/maatschappij toch ontiegelijk hard aan het afglijden.
Hap nou niet op die troll.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Het hele politieke landschap is verrot door polarisatie. Of het nou links of rechts is.
Proost.quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen idee wat je zegt maar volgens mij ben je dronken. Ik ook trouwens.
En DENK was geen partij voor Moslims,quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:08 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Je maakt VVD uit voor radicaal rechts en je verwacht dat ik daar inhoudelijk op reageer? Wat denk je zelf?
Gaat helaas nooit gebeuren in dit softe land.quote:Op donderdag 7 mei 2026 23:33 schreef de_boswachter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |