abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220757311
pi_220760254
quote:
4s.gif Op zondag 10 mei 2026 12:10 schreef Cruzinats het volgende:
Hij en tevens ook die gladde homo van een Rob Jetten zijn zelf juist enkel en alleen maar aan het politiseren met het debiele bullshit uitspraken.
Ik vind jou met dit gifspuwen de grootste polarisator van de drie
pi_220761912
Alweer terreurneiging : Explosie bij pand waar gemeente Den Bosch asielzoekers wil opvangen

Zal de Twee Kamer een motie aannemen om bepaalde extreemrechtse groepen op de lijst van terroristen te zetten?
Ik geef een voorbeeld
quote:
De Kamer,
gehoord de beraadslaging,
constaterende dat de Verenigde Staten hebben besloten om antifa
als terroristische organisatie aan te merken;
overwegende dat ook in ons land extreemrechtse cellen actief zijn die politici
bedreigen, bijeenkomsten verstoren, studenten en journalisten intimideren en er niet voor terugdeinzen om geweld te gebruiken;
verzoekt de regering om deze m.n. anti-azc groepen als terroristische
organisatie aan te merken,
en gaat over tot de orde van de dag.
Deze motie wordt wel afgewezen
  maandag 11 mei 2026 @ 16:32:12 #254
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220765232
https://www.nu.nl/binnenl(...)istisch-oogmerk.html

Een terroristisch kenmerk. Dus nee, niet per ongeluk de verkeerde brievenbus of een cokeschuld die niet was betaald…
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 11 mei 2026 @ 17:12:37 #255
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220765610
quote:
14s.gif Op zondag 10 mei 2026 13:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er waren drie jaar geleden wel wat mensen die het prima vonden dat Baudet was aangevallen. Zo heb je ook mensen die deze aanslag op het D66 kantoor bagatelliseren. Het blijft jammer dat dit gewoon niet unaniem afgekeurd kan worden.
Of unaniem als terrorisme behandeld wordt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 11 mei 2026 @ 17:12:47 #256
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220765611
had die niet een lage bloedsuikerspiegel
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 11 mei 2026 @ 17:14:05 #257
459912 FlippingCoin
pi_220765622
quote:
14s.gif Op zondag 10 mei 2026 13:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er waren drie jaar geleden wel wat mensen die het prima vonden dat Baudet was aangevallen. Zo heb je ook mensen die deze aanslag op het D66 kantoor bagatelliseren. Het blijft jammer dat dit gewoon niet unaniem afgekeurd kan worden.
oh zou mooi zijn even dat topic door te lezen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  maandag 11 mei 2026 @ 17:15:31 #258
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220765635
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 16:32 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)istisch-oogmerk.html

Een terroristisch kenmerk. Dus nee, niet per ongeluk de verkeerde brievenbus of een cokeschuld die niet was betaald…
Het OM zet daar nu (logisch) op in maar dat terroristische oogmerk kan altijd nog afvallen als het gewoon de zoveelste verwarde junk blijkt te zijn. Je moet het vanzelfsprekend ook niet willen dat je alles als terrorisme gaat bestempelen, dan verliest het zijn waarde; ook in de rechtbank.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 11 mei 2026 @ 17:17:22 #259
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220765655
quote:
16s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:14 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
oh zou mooi zijn even dat topic door te lezen
NWS / [BREAKING] Baudet nogmaals aangevallen #1
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:31 schreef Bluesdude het volgende:
Alweer terreurneiging : Explosie bij pand waar gemeente Den Bosch asielzoekers wil opvangen

Zal de Twee Kamer een motie aannemen om bepaalde extreemrechtse groepen op de lijst van terroristen te zetten?
Ik geef een voorbeeld
[..]
Deze motie wordt wel afgewezen
Ach ja, Antifa, dat vonden sommigen aan de linkerkant van het politieke spectrum maar niets dat die zijn weggezet als een terreurorganisatie. Waar komt die drang toch vandaan om de radicalen in eigen kring altijd zo te beschermen?

Wat mij betreft mag je dat met mensen die vuurwerkbommen naar de politie gooien ook doen, alleen vaak zijn dit mensen die niet bij een beweging of organisatie zitten. Antifa is natuurlijk echt een beweging van extremistisch linkse activisten met een bereidheid tot intimidatie, vandalisme en geweld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220765672
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:15 schreef Caland het volgende:

[..]
Het OM zet daar nu (logisch) op in maar dat terroristische oogmerk kan altijd nog afvallen als het gewoon de zoveelste verwarde junk blijkt te zijn. Je moet het vanzelfsprekend ook niet willen dat je alles als terrorisme gaat bestempelen, dan verliest het zijn waarde; ook in de rechtbank.
Als Antifa als terroristisch is bestempeld dan dit ook.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 11 mei 2026 @ 17:21:08 #261
459912 FlippingCoin
pi_220765720
na het lezen van de topics lees ik dat de daders van beide aanvallen op baudet niet in het gevang eindigden, wat zou dan redelijk zijn voor het opblasen van een brievenbus van een politieke partij naar jullie mening?
pi_220765906
quote:
16s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
na het lezen van de topics lees ik dat de daders van beide aanvallen op baudet niet in het gevang eindigden, wat zou dan redelijk zijn voor het opblasen van een brievenbus van een politieke partij naar jullie mening?
Ik ben eigenlijk erg benieuwd wat jij als rechter zo'n bezorgde burger zou geven
  maandag 11 mei 2026 @ 17:39:05 #263
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220765910
quote:
Geen idee. Maar bij Baudet viel 'de paraplu man' onder Belgisch recht, waar men er blijkbaar niet zwaar aan weegt dat het om een buitenlandse politicus ging. De dader met de bierfles was minderjarig en dan speelt jeugdrecht en de daarbij behorende maximale straffen een rol.

Ik vind Baudet een eikel, maar wat mij betreft hadden ze beiden een hogere straf mogen hebben. Helaas lopen er te veel mafklappers rond die best een paar uurtjes schoffelen over hebben voor zo'n achterlijke aanval.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  maandag 11 mei 2026 @ 17:39:59 #264
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220765921
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Als Antifa als terroristisch is bestempeld dan dit ook.
Dat is nog niet zo. Alleen in derdewereldland Murica.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 11 mei 2026 @ 17:40:32 #265
459912 FlippingCoin
pi_220765933
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik ben eigenlijk erg benieuwd wat jij als rechter zo'n bezorgde burger zou geven
als ik rechter was zou ik ze alle 3 10 jaar cel geven, maak maar een voorbeeld van ze.
pi_220765969
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is nog niet zo. Alleen in derdewereldland Murica.
In ieder geval is er september 2025 een motie aangenomen in de Tweede Kamer die oproept Antifa als terroristisch te bestempelen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 11 mei 2026 @ 17:43:46 #267
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220765994
quote:
Geen idee, er komt nog een onderzoek. Er is nog te weinig informatie. Ik verwacht uiteindelijk ook geen veroordeling tot een celstraf.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 11 mei 2026 @ 17:44:37 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220766009
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
In ieder geval is er september 2025 een motie aangenomen in de Tweede Kamer die oproept Antifa als terroristisch te bestempelen.
Vermoedelijk de zoveelste onzinmotie die gaat stranden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 11 mei 2026 @ 17:46:07 #269
459912 FlippingCoin
pi_220766034
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Geen idee, er komt nog een onderzoek. Er is nog te weinig informatie. Ik verwacht uiteindelijk ook geen veroordeling tot een celstraf.
ik vind het diep triest in een land waar al eens een politicus is doodgeschoten
pi_220766126
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Ach ja, Antifa, dat vonden sommigen aan de linkerkant van het politieke spectrum maar niets dat die zijn weggezet als een terreurorganisatie. Waar komt die drang toch vandaan om de radicalen in eigen kring altijd zo te beschermen?

Wat mij betreft mag je dat met mensen die vuurwerkbommen naar de politie gooien ook doen, alleen vaak zijn dit mensen die niet bij een beweging of organisatie zitten. Antifa is natuurlijk echt een beweging van extremistisch linkse activisten met een bereidheid tot intimidatie, vandalisme en geweld.
En deze niet? Die liepen notabene met hun eigen vlag rond in Apeldoorn.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Defend
pi_220766528
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
Ach ja, Antifa, dat vonden sommigen aan de linkerkant van het politieke spectrum maar niets dat die zijn weggezet als een terreurorganisatie.
Er bestaat geen overkoepeldende centrale organisatie antifa. Die kun je dus niet verbieden en was de kamermotie onzin. Er bestaan wel mensen, al dan niet in een groep die zich antifa noemen. Maar waar een persoon of een groep te agressief de strijd voert... dan kun je niet iedereen die de naam antifa gebruikt noteren als terroristen.

Ook al die geweldplegers en hun extreemrechtse clubjes kun je niet zo snel als terroristen wegzetten.
Misschien wel metaforisch als straatterroristen, die vluchtelingenhaters van de laatste tijd.
Met vuur en vuurwerk naar politie en gebouwen gooien, afvuren komt dicht bij geweldspleging.
En soms kun je het zeker terroristische neigingen noemen

quote:
Antifa is natuurlijk echt een beweging van extremistisch linkse activisten met een bereidheid tot intimidatie, vandalisme en geweld.
Is dat zo... ik geloof dat jouw geloofsgenoten ter haatrechtse zijde veel erger zijn.
Stiekem sympathiseert jij toch met hen?
  maandag 11 mei 2026 @ 18:44:07 #272
459912 FlippingCoin
pi_220766563
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Er bestaat geen overkoepeldende centrale organisatie antifa. Die kun je dus niet verbieden en was de kamermotie onzin. Er bestaan wel mensen, al dan niet in een groep die zich antifa noemen. Maar waar een persoon of een groep te agressief de strijd voert... dan kun je niet iedereen die de naam antifa gebruikt noteren als terroristen.

Ook al die geweldplegers en hun extreemrechtse clubjes kun je niet zo snel als terroristen wegzetten.
Misschien wel metaforisch als straatterroristen, die vluchtelingenhaters van de laatste tijd.
Met vuur en vuurwerk naar politie en gebouwen gooien, afvuren komt dicht bij geweldspleging.
[..]
Is dat zo... ik geloof dat jouw geloofsgenoten ter haatrechtse zijde veel erger zijn.
krijgen we die lulkoek weer; ze lopen met antifa vlaggen maar het is geen groep die zichzelf antifa noemt hoor

neeuuuuuhhhh
  maandag 11 mei 2026 @ 18:47:11 #273
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220766580
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 17:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En deze niet? Die liepen notabene met hun eigen vlag rond in Apeldoorn.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Defend
Die mag je wat mij betreft dan best als een terreurorganisatie bestempelen. Ik zou daar geen probleem mee hebben.
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

[..]
Ja, dat is inderdaad het geval. En wat jij verder vindt is verder niet zo relevant. Die laatste aantijging mag je wel even wat concreter maken trouwens. Welke 'geloofsgenoten' heb je het precies over?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 11 mei 2026 @ 18:53:46 #274
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220766615
quote:
16s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
krijgen we die lulkoek weer; ze lopen met antifa vlaggen maar het is geen groep die zichzelf antifa noemt hoor

neeuuuuuhhhh
Het valt inderdaad op hoe er nog altijd moet worden geprobeerd om de terroristische kneuzenbende van Antifa te bagatelliseren. Het mag dan ook duidelijk zijn dat genoeg mensen nog altijd achter deze terreurgroepering staan.
  maandag 11 mei 2026 @ 18:57:30 #275
459912 FlippingCoin
pi_220766627
quote:
14s.gif Op maandag 11 mei 2026 18:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het valt inderdaad op hoe er nog altijd moet worden geprobeerd om de terroristische kneuzenbende van Antifa te bagatelliseren. Het mag dan ook duidelijk zijn dat genoeg mensen nog altijd achter deze terreurgroepering staan.
vermoedelijk zelf lid dan wel wannabe lid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')