Ik niet hoor...quote:
Waarschijnlijk ongeveer kapot gedraaid.quote:
Dat was het voordeel van cassettebandjesquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ongeveer kapot gedraaid.
quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen ga ik naar een musical (Nonsens) hier in het Park Theater (kwartiertje fietsen![]()
)
Ik heb echt geen idee wat ik er van ga vinden...
Gewoon nieuwsgierig en ik denk dat ik het uiteindelijk wel leuk ga vindenquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom heb je een kaartje gekocht dan?
En anders ben je zo ook zo weer thuis.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig en ik denk dat ik het uiteindelijk wel leuk ga vinden
Ik zie Symph dat ook nog wel aantrekken. Hij verzuipt erin.quote:
Dan ga ik inderdaad in de pauze naar huis, maar ik ben wel iemand die gewoon de hele rit gaat uitzitten..quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
En anders ben je zo ook zo weer thuis.
Als je niks verwacht kan het alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig en ik denk dat ik het uiteindelijk wel leuk ga vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |