Poetin wil ook nog steeds de Krim houdenquote:Op zondag 10 mei 2026 17:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Poetin heeft geen enkele bewegingsruimte joh. Ze zullen waarschijnlijk nog steeds die vier oblasten claimen. Daar gaat Oekraïne in dit stadium echt niet meer mee akkoord.
Jouw stoere held Opa Vlad heeft het lastigquote:
Poetin heeft (helaas) z'n eigen visie en streven. En dat is vooralsnog lang niet altijd in het voordeel van Oekraïne en het Westen.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Poetin wil ook nog steeds de Krim houden
dat is easy catch voor Oekraïne nu
ik zou maar heel snel op een akkoordje gooien als ik Poetin was
Ach moeizaam
[ afbeelding ]
Laat Rusland maar imploderen, in de chaos pakt Oekraïne hun grondgebied terug.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Poetin heeft geen enkele bewegingsruimte joh. Ze zullen waarschijnlijk nog steeds die vier oblasten claimen. Daar gaat Oekraïne in dit stadium echt niet meer mee akkoord.
Ja herstel Van de USSR gaat niet gebeuren ook he , de nazi's in Nederland blijven er gewoonquote:Op zondag 10 mei 2026 17:55 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Poetin heeft (helaas) z'n eigen visie en streven. En dat is vooralsnog lang niet altijd in het voordeel van Oekraïne en het Westen.
“Mit den Angriff Steiners wird das alles in Ordnung kommen!”quote:Op zondag 10 mei 2026 17:55 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Poetin heeft (helaas) z'n eigen visie en streven. En dat is vooralsnog lang niet altijd in het voordeel van Oekraïne en het Westen.
Kijkt hier inderdaad wel een beetje 'moeilijk' ja, maar hij gaat door.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 10 mei 2026 18:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
“Mit den Angriff Steiners wird das alles in Ordnung kommen!”
quote:Op zondag 10 mei 2026 18:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vooralsnog zegt'ie.quote:Op zondag 10 mei 2026 17:55 schreef Scjvb het volgende:
En dat is vooralsnog lang niet altijd in het voordeel van Oekraïne en het Westen.
Die moet ik weer eens kijken, wat een film is datquote:Op zondag 10 mei 2026 18:00 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ha, jaja.quote:
Heb hem laatst weer een keer in z’n geheel gezien, na 15 jaar ofzo. De film is veel gelaagder dan ik in m’n hoofd had. Het is niet alleen een militaire ondergang maar je ziet de hele nazitop ook lichamelijk, psychisch en moreel volledig instorten. En Ganz had een Oscar moeten krijgen voor die rol.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die moet ik weer eens kijken, wat een film is dat
Hij zit echt goed in elkaar. Tot aan de cognitieve dissonantie aan toe. Lekker dansen terwijl de hal waar je in staat kapot geschoten wordt. De kleine gesprekjes.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Heb hem laatst weer een keer in z’n geheel gezien, na 15 jaar ofzo. De film is veel gelaagder dan ik in m’n hoofd had. Het is niet alleen een militaire ondergang maar je ziet de hele nazitop ook lichamelijk, psychisch en moreel volledig instorten. En Ganz had een Oscar moeten krijgen voor die rol.
Er is geen compromis mogelijk. Je kan lang wachten. Ofwel Rusland vertrekt uit Oekraïne, ofwel Oekraïne houdt (op termijn) op te bestaan. Al het andere is voor één of beide partijen onacceptabel.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:25 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Ha, jaja.![]()
Nou, het duurt intussen best erg lang voordat vruchtbare ontwikkelingen zich aandienen, waarmede zowel de russen als Oekraïne en het Westen zich kunnen verenigen.
Kortom, er gebeurt 'erg veel' in het oosten, maar eigenlijk verder ''niets'' want alle 'schermutselingen' tussen beiden landen blijven aanhouden.
Maar ook Hitler die volledig losgezongen is van de werkelijkheid en loopt te schuiven met eenheden die niet meer bestaan. Ondertussen alles en iedereen de schuld gevend van zijn eigen falen. Of Magda Goebbels die haar eigen kinderen vermoordt om haar loyaliteit aan een instortend regime te bewijzen.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hij zit echt goed in elkaar. Tot aan de cognitieve dissonantie aan toe. Lekker dansen terwijl de hal waar je in staat kapot geschoten wordt. De kleine gesprekjes.
En idd, Ganz heeft daar echt een meesterwerk neergezet.
De biografie van Traudl Junge waar de fil op gebaseerd is is ook echt een aanrader!quote:Op zondag 10 mei 2026 18:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Heb hem laatst weer een keer in z’n geheel gezien, na 15 jaar ofzo. De film is veel gelaagder dan ik in m’n hoofd had. Het is niet alleen een militaire ondergang maar je ziet de hele nazitop ook lichamelijk, psychisch en moreel volledig instorten. En Ganz had een Oscar moeten krijgen voor die rol.
Toevallig gisteren “the zone of interest” gekeken.quote:Op zondag 10 mei 2026 18:42 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar ook Hitler die volledig losgezongen is van de werkelijkheid en loopt te schuiven met eenheden die niet meer bestaan. Ondertussen alles en iedereen de schuld gevend van zijn eigen falen. Of Magda Goebbels die haar eigen kinderen vermoordt om haar loyaliteit aan een instortend regime te bewijzen.
Ik heb nooit een film gezien die zo steengoed in elkaar zat maar tegelijk inhoudelijk zo afschuwelijk en huiveringwekkend was.
Is dat zo waarschijnlijk? Ik denk niet dat Oekraïne gaat gokken op een implosie van Rusland, zeker niet met een onbetrouwbaar Amerika en een zwak Europa.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:37 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is simpel.
1. Rusland verlaat per direct geheel Oekraïne incl de Krim.
2. Alle krijgsgevangenen terug.
3. Alle ontvoerde kinderen terug.
4. Alle schade vergoeden.
Daarna kunnen we om tafel over de rest. Oekraïne gaat nu echt het momentum niet meer weggeven voor een paar vage toezeggingen uit Moskou. En terecht.
Ze gokken al bijna 1,5 jaar op die zwakke Europa.quote:Op zondag 10 mei 2026 20:18 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Is dat zo waarschijnlijk? Ik denk niet dat Oekraïne gaat gokken op een implosie van Rusland, zeker niet met een onbetrouwbaar Amerika en een zwak Europa.
Ze hadden niet echt een keus.quote:Op zondag 10 mei 2026 20:30 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ze gokken al bijna 1,5 jaar op die zwakke Europa.
Gaat ze best goed af eigenlijk.
Ik denk niet dat Oekraïne nu nog akkoord gaat met het afstaan van grondgebied. Die geven nu de voorkeur aan doorvechten. Ik denk dat een compromis met Rusland nu zelfmoord is. Het is de dood of de gladiolen.quote:Op zondag 10 mei 2026 20:18 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Is dat zo waarschijnlijk? Ik denk niet dat Oekraïne gaat gokken op een implosie van Rusland, zeker niet met een onbetrouwbaar Amerika en een zwak Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |