Edit: ik sloot blijkbaar de vorige, en ik gokte dat iemand die al 600+ dagen niet meer online was, geen nieuw topic zou openen. Dus - bij deze: ik vind het wel een leuk onderwerp

/edit
.
Oorspronkelijke OP van Jacy-Jacy
quote:
Dus niet "the obvious" zoals een vrouw in lingerie, of een gespierde bouwvakker zonder t-shirt, die glanst van het zweet.
Maar aparte.
Ik vind een man die auto rijdt heel sexy, maar dat moet dan wel met schakelen zijn. Uniformen. Zware stemmen.
Als ik er meer weet dan zeg ik het. Je mag het zelf ook zeggen als je dat wilt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Sally op 06-05-2026 23:25:56 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende: :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@