Dit is juist een geniale casting, maar het is parels voor de zwijnen omdat mensen niet weten dat volgens de Griekse mythologie Achilles als jonge man een tijdje verkleed als vrouw werd om niet naar de oorlog te hoeven.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Elliot Page als Achilles is pure minachting van de kijker.
Moet zij weten.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:41 schreef Gremen het volgende:
Elliot Page speelt niet Achilles, maar Elpenor
Die speelde toch in prince of persia?quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Jake Gyllenhaal had daar ook weinig moeite mee
de ene bron zegt Achilles een ander Agememnon ... nja uberhaupt een griekse held.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Elliot Page als Achilles is pure minachting van de kijker.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 14 mei 2026 23:40 schreef Coco het volgende:
Verhaal gebaseerd op Emily Wilson's 2017 translation hertelling.
Ach, dit wordt een fiasco van jewelste.
Christopher Nolan's Odyssey Translated by Emily Wilson:
https://streamable.com/gf444j
Ken je het verhaal?quote:
Perfecte rol voor Warwick Daviesquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:25 schreef Discombobulate het volgende:
Stel je voor dat een blanke Martin Luther King speelt of weet ik veel wat voor historisch persoon je allemaal hebt.
Heb je deze vertaling gelezen? Is een uitstekend vertalingquote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Ken je het verhaal?
Nou wat je dus gaat zien is dus hoogstwaarschijnlijk niet dat verhaal.
Dit is net zoiets als naar de titanic gaan en de titanic zinkt niet!
Ik vond dat helemaal leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hoewel ik gek ben van Stephen Fry vond ik zijn hertelling een teleurstelling
jup, voorbeeld.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Heb je deze vertaling gelezen? Is een uitstekend vertaling
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:32 schreef theguyver het volgende:
Of the rings of power waarbij de orcs niet slecht zijn maar verkeerd begrepen worden!
Iemand van 1,55 moet überhaupt zo'n rol niet op zich nemen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Die speelde toch in prince of persia?
[..]
de ene bron zegt Achilles een ander Agememnon ... nja uberhaupt een griekse held.
Bekijk deze YouTube-video
Een blanke vrouw als Barack Obama.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:25 schreef Discombobulate het volgende:
Stel je voor dat een blanke Martin Luther King speelt of weet ik veel wat voor historisch persoon je allemaal hebt.
Hij wordt ook beschreven als bijzonder lang, dan is het casten van iemand van 1m55 wel onhandig.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:34 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dit is juist een geniale casting, maar het is parels voor de zwijnen omdat mensen niet weten dat volgens de Griekse mythologie Achilles als jonge man een tijdje verkleed als vrouw werd om niet naar de oorlog te hoeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |