abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 mei 2026 @ 03:09:30 #151
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220761186
Ik hoop voor die kerel dat ie snel wakker wordt en TS dumpt.
pi_220761388
Het komt allemaal oppervlakkig over. Natuurlijk kan ik met voorstellen dat fysiek belangrijk is. Is dat het enige waarom je al jaren samen bent?
Als je niet uitspreekt wat je dwars zit, dan kan hij dit niet weten en er dus ook niets mee doen (als hij dit al zou willen). Hij kan toch niet raden wat jij wil? Stel je voor dat er een gesprek ontstaat. Wat een horror.
Jij vindt nogal veel. Je hebt bepaalde verwachtingen. Spreek die dan ook uit. Dit oogt als gedoemd om te mislukken. Mede omdat je zelf je mond houdt.
pi_220761914
Ik snap al dat gedoe over oppervlakkig niet. Als je niet opgewonden raakt van iemand, dan is dat geen bewuste keuze.

Natuurlijk, er zal wel meer achter steken dan een buikje.

Van de andere kant: er loopt hier een topic waar Nederlandse vrouwen de maat genomen wordt (pun intended) omdat ze vaak in hun 30er jaren al uitdijen, maar nu het om een man gaat is het volkomen normaal? Lijkt mij niet.

Een beetje voor jezelf zorgen lijkt mij geen rare eis.
pi_220765146
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:04 schreef Chandler het volgende:
Blijft een leuk topic om door te lezen :@

Volgens mij zit de man gewoon heerlijk in zijn vel en trekt zich geen reet aan van TS, ze doet maar. Hij krijgt toch al geen seks, dus waarom zou hij in vredes naam zijn best doen.

Top relatie! _O_

Ik ben voor de man in deze, ben wel benieuwd naar zijn reactie :+
Ik ben ook #teamman.

Ik heb ook een buikje waar mijn vrouw wel eens grappen over maakt. Maar beter dat dan zo'n vrouwtje dat gaat lopen bepalen "minder snoepen, hard werken, moet lukken", omdat zij zo nodig dwangmatig moet sporten. En dan ook nog eens seks als beloning voor hem zien, of zo. _O-
pi_220766197
Snap ik, toen mijn ex een kilo of 17 was aangekomen sinds we waren begonnen met daten had ik ook echt alle zin in seks met haar verloren. Dat doe ik nooit meer, date alleen nog met vrouwen die zorgen voor je lichaam net zo belangrijk vinden als ik
  maandag 11 mei 2026 @ 19:03:09 #156
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220766728
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 09:31 schreef VEM2012 het volgende:
Ik snap al dat gedoe over oppervlakkig niet. Als je niet opgewonden raakt van iemand, dan is dat geen bewuste keuze.

Natuurlijk, er zal wel meer achter steken dan een buikje.

Van de andere kant: er loopt hier een topic waar Nederlandse vrouwen de maat genomen wordt (pun intended) omdat ze vaak in hun 30er jaren al uitdijen, maar nu het om een man gaat is het volkomen normaal? Lijkt mij niet.

Een beetje voor jezelf zorgen lijkt mij geen rare eis.
Ik denk dat hier ook een biologische component een rol speelt. Vrouwen 'moeten' voor hun 40e een geschikte partner vinden om voor nageslacht te kunnen zorgen. Echter na hun 40e begint over het algemeen het lichamelijk verval dat moeilijk is te compenseren. Bij mannen is er ook verval alleen die kunnen dat nog compenseren met status/financiën. Dus de stinkend rijke, maar lelijke oude vent met een jong mooi en fris blaadje van in de 20. Andersom kom je eigenlijk zelden tegen.
Beati pauperes spiritu
pi_220767019
Dit topic gaat over dik worden, niet over ouder worden. Er wordt trouwens helemaal niks gecompenseerd met geld, want die jonge frisse blaadjes raken echt niet opgewonden van die ouwe vieze rijke kerel, van een relatie is geen enkele sprake. Is meer een soort onbesproken zakentransactie, hij mag haar neuken met zijn rimpelpik en zij doet net alsof ze dat leuk vind in ruil voor toegang tot een deel van zijn rijkdom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')