Ik ben ook #teamman.quote:Op zondag 10 mei 2026 09:04 schreef Chandler het volgende:
Blijft een leuk topic om door te lezen
Volgens mij zit de man gewoon heerlijk in zijn vel en trekt zich geen reet aan van TS, ze doet maar. Hij krijgt toch al geen seks, dus waarom zou hij in vredes naam zijn best doen.
Top relatie!![]()
Ik ben voor de man in deze, ben wel benieuwd naar zijn reactie
Ik denk dat hier ook een biologische component een rol speelt. Vrouwen 'moeten' voor hun 40e een geschikte partner vinden om voor nageslacht te kunnen zorgen. Echter na hun 40e begint over het algemeen het lichamelijk verval dat moeilijk is te compenseren. Bij mannen is er ook verval alleen die kunnen dat nog compenseren met status/financiën. Dus de stinkend rijke, maar lelijke oude vent met een jong mooi en fris blaadje van in de 20. Andersom kom je eigenlijk zelden tegen.quote:Op maandag 11 mei 2026 09:31 schreef VEM2012 het volgende:
Ik snap al dat gedoe over oppervlakkig niet. Als je niet opgewonden raakt van iemand, dan is dat geen bewuste keuze.
Natuurlijk, er zal wel meer achter steken dan een buikje.
Van de andere kant: er loopt hier een topic waar Nederlandse vrouwen de maat genomen wordt (pun intended) omdat ze vaak in hun 30er jaren al uitdijen, maar nu het om een man gaat is het volkomen normaal? Lijkt mij niet.
Een beetje voor jezelf zorgen lijkt mij geen rare eis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |