Die reageert zo te zien op een hernieuwde opleving van de wapvraag naar Invermectine, datwasook al de go to drug tegen corona zonder enig onderzoekquote:
Ook geen slecht plekje voor een parkjequote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
Dit was waar de strandtent van @:engine stond. Daar wordt nu een parkje aangelegd.
[ afbeelding ]
Ik was onlangs op het 98e verjaardagsfeestje van een oudere damequote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:07 schreef drakin het volgende:
Hoeveel 100 jarigen kennen of kenden jullie?
Ik heb er wel eentje gekend. Vond ik altijd heel bijzonder.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:07 schreef drakin het volgende:
Je kan op die leeftijd nog goed bij de tijd zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik was onlangs op het 98e verjaardagsfeestje van een oudere dame![]()
Ze is nog redelijk fit. Ik denk dat ze de 100 wel gaat halen.
En je leefwijze heeft daar veel invloed op.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:16 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je kan op die leeftijd nog goed bij de tijd zijn.
Of helemaal niet
0quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:07 schreef drakin het volgende:
Precies, gewoon komkommers etenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En je leefwijze heeft daar veel invloed op.
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
Bonnie Tyler ligt in coma na operatie ..........
Dit is zo'n mooi nummer .........
En ........
Bekijk deze YouTube-video
Zoals het in het bericht staat bedoel je?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Kan ook zijn dat ze in coma gehouden wordt.
Ja dat geheim mogen ze weleens vertellen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En je leefwijze heeft daar veel invloed op.
geen, opa was met 95 het oudste, zover ik weetquote:Op vrijdag 8 mei 2026 19:07 schreef drakin het volgende:
Oeps.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals het in het bericht staat bedoel je?
Ja.quote:
Avond maily.quote:
quote:
quote:Duct tape is een sterke, waterdichte soort plakband
Duck tape is vooral een merknaam voor een soort duct tape
Leuk weetjequote:Op vrijdag 8 mei 2026 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Weet je ook dat het woord duck kwam van het Nederlandse woord 'doek'
Dat is beter dan op allemaal spugenquote:
Ligt eraan, nu is het wel duidelijkquote:
Naja daarom ookquote:
Maar soms wil je dat ook niet dat ze het wetenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja daarom ookJe weet in ieder geval dat er iemand al aan heeft gezeten
Dat zijn heel rare liedenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar soms wil je dat ook niet dat ze het weten
Vaak wel als ze op de donuts spugenquote:
Die moet ik hebben.quote:
Regel dat dan?quote:
Mijn parkiet zegt dat ik die voor mijn verjaardag krijg.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt dat ik die voor mijn verjaardag krijg.![]()
Dat is over 355 dagen.
Wat is daar vreemd aan?quote:
Is dat wat je opvalt ja?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
dat SBE dan nog heul lang moet wachten.
kan hem beter aan Sinterklaas vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Ik leef met je mee.quote:
Somsquote:Op vrijdag 8 mei 2026 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
2 vrouwen. De ene maar even onder een spoiler gezet voor de 'tere' zieltjes.
Maar wat is nou het verschil tussen beide dames?
quote:Op vrijdag 8 mei 2026 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
2 vrouwen. De ene maar even onder een spoiler gezet voor de 'tere' zieltjes.
Maar wat is nou het verschil tussen beide dames?
[ afbeelding ]'tere' zieltjes daar doen we hier niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Het is dezelfde vrouw,quote:
40+ waardig ... wie zijn het en waarom post je deze onzin hierquote:Op zaterdag 9 mei 2026 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is dezelfde vrouw,
alleen die 2e is nadat haar vriendje .............
Ze zal het er wel naar gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is dezelfde vrouw,
alleen die 2e is nadat haar vriendje .............
Hoort bij de TT.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
40+ waardig ... wie zijn het en waarom post je deze onzin hier
Nee dat koffie gelul is zo lamequote:
Fake shit welquote:Op zaterdag 9 mei 2026 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
'tere' zieltjes daar doen we hier niet aan.
Ook niet zegt mijn parkiet.quote:
Wat je parkiet zegt boeit me eigenlijk niet.quote:
Oh ik dacht al (maar ninja edit) Oh en een kut film, sorryquote:
Hoop van die films van vroeger wil je niet weer zien ....quote:Op zaterdag 9 mei 2026 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik dacht al (maar ninja edit) Oh en een kut film, sorry
Ben wel gecharmeerd van Kubrick films maar deze trok ik niet echt.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop van die films van vroeger wil je niet weer zien ....
Ah wist niet dat het een Kubrick was... maar 1 keer gezien vermoed ik en laatst zzapte ik gewoon doorquote:Op zaterdag 9 mei 2026 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben wel gecharmeerd van Kubrick films maar deze trok ik niet echt.
Oh en daar ben ik het niet met je eens hoor, ik vind wat er nu allemaal gemaakt wordt droevig. Er steekt niet veel met kop en schouders uit. En als we het dan toch over Kubrick hebben. Dan is Full metal jacket, 2001 wel blijvertjes.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop van die films van vroeger wil je niet weer zien ....
Ik heb niet veel verrassende films gezien de laatste paar jaar, bedoel wat blockbusters betreft, wel wat pareltjes wat misschien in kleine bioscopen heeft gedraaid.quote:
Geen uitschieters iddquote:Op zaterdag 9 mei 2026 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb niet veel verrassende films gezien de laatste paar jaar, bedoel wat blockbusters betreft, wel wat pareltjes wat misschien in kleine bioscopen heeft gedraaid.
Jij had een keer een tip (ben de naam vergeten) daar heb ik wel van genoten. Er is een tweede deel van ook en die is net zo goed. Shu of zoiets?quote:
Mijn oma is ook nog 98 gewordenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik leef met je mee.
Wel 2 99 jarigen waarvan 1 echt nog wel even meegaat. Leest nog heel wat boeken uit per week.
En een 98 jarige
Hey dat had ik ook.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben wel gecharmeerd van Kubrick films maar deze trok ik niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |