Dat was wel de bedoeling ervanquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2026 00:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling ervan
Ik heb me prima vermaakt, was alleen de opener voor mijn biertje vergeten
De man met de meeste memesquote:
En sommige deelt hij gewoon zelfquote:Op donderdag 7 mei 2026 11:35 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De man met de meeste memes![]()
Staat hij toch ergens op 1
Ik hoop het van wel.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmmmm, zou dit nog goed aflopen?![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)arkeerplek~aaca3b21/
Komt vast wel goed jaquote:
Ja die is ook tofquote:
Het ligt niet aan jou.quote:Op donderdag 7 mei 2026 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
marcb1974 in K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #242
Crosspostje
Slappe hapquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
marcb1974 in K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #242
Crosspostje
TMIquote:Op donderdag 7 mei 2026 20:49 schreef Haags het volgende:
@:freshfruit voel me nog 20 hoor. Op sommige plekken.
Ohja die hadden we ook nog natuurlijkquote:
Dat is al wat beterquote:
Gaat in periodes ja.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
Laatste tijd ineens veel filmpjes over wandelen op YT.
Nu wil ik ook daar wandelen.
Niet dat dat gaat lukken, maar oke
https://www.youtube.com/@Travisfeintravel/shortsquote:Op donderdag 7 mei 2026 22:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat in periodes ja.
Waar zijn die filmpjes dan gemaakt?
Ohja dat is een eind wegquote:Op donderdag 7 mei 2026 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/@:Travisfeintravel/shorts
quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ohja dat is een eind weg
Ik kijk nu af en toe dit kanaal, Lekker zwerven
https://www.youtube.com/@:GIFGAS
Wat is er bij real aan de hand?quote:
Ja geen idee... kleedkamer dingen..quote:Op vrijdag 8 mei 2026 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is er bij real aan de hand?
Ze slaan elkaar nu zelfs het ziekenhuis is
Beterquote:Op vrijdag 8 mei 2026 01:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gevinden
https://www.nu.nl/buitenl(...)s-achtergelaten.html
quote:
Nee. Alleen even doorspoelenquote:
Waarom is dit wappie?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 06:44 schreef pullup het volgende:
Het schijnt ook weer eens wappie tijd te zijn
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |