Nog niet zeker he,quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:13 schreef pullup het volgende:
Oh no Timmy![]()
https://www.hln.be/buiten(...)-overleden~a6d9092a/
Nee idd maar klinkt al niet echt goedquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog niet zeker he,
maar zo ja, echt niet verassend.
knap crematorium waar ze dat voor elkaar krijgenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog niet zeker he,
maar zo ja, echt niet verassend.
Komt vanzelf boven drijven en dan direct de bbq op?quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
knap crematorium waar ze dat voor elkaar krijgen
Het was een, zeer waarschijnlijk, domme poging puur op basis van emotie .....quote:
Demonstreren mag. Mensen in gevaar brengen mag niet. Je zal maar in een ambulance liggen die vaststaat op de A12... Dat vind ik nog erger dan een oorlogsmonument bekladden.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat valt onder demonstreren. Dat van de dam is moedwillige vernieling op de meest extreme en zinloze manier.
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Demonstreren mag. Mensen in gevaar brengen mag niet. Je zal maar in een ambulance liggen die vaststaat op de A12... Dat vind ik nog erger dan een oorlogsmonument bekladden.
Zoiets, maar dan een meter lager.quote:
lange baardenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan een meter lager.
Zo lange baard heeft Sinterklaas nog geeneens.quote:
De haren die een meter lager hangenquote:
Maar zie jou er dan niet voor aan monumenten te bekladden .......quote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb ook een baard(je) zoals de meesten van jullie weten![]()
Nee, dat zal echt nooit in me op komenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar zie jou er dan niet voor aan monumenten te bekladden .......
Deze baasquote:
Fantjesquote:
Dan had ie dat kind moet slopen, niet die autoquote:Op woensdag 6 mei 2026 16:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze wilden de laatste rolo niet geven
Kind is over een jaartje of 20 aan de beurtquote:Op woensdag 6 mei 2026 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan had ie dat kind moet slopen, niet die auto
Heyaquote:
Bloed is goed.quote:
Pus is knus?quote:
quote:
Een schizofreen is nooit alleen?quote:
Dat zegt men.quote:
Hollo pullupquote:
Het klopt niet verder, maar okequote:
Een Schizofreen heeft idd geen meerdere persoonlijkheden. Kan wel stemmen horen.quote:
Welke film?quote:
Dat das jaquote:Op woensdag 6 mei 2026 21:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een Schizofreen heeft idd geen meerdere persoonlijkheden. Kan wel stemmen horen.
Ik kan ook stemmen horen maar ben toch geen schizofreenquote:Op woensdag 6 mei 2026 21:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Een Schizofreen heeft idd geen meerdere persoonlijkheden. Kan wel stemmen horen.
Vooral niet toegeven dat je die stemmen hoort hoor,quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan ook stemmen horen maar ben toch geen schizofreen
En bloed moet.quote:
Oke, als je zo graag wil,quote:
Ik heb sinds maandag een rolluik voor mijn deur.quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, als je zo graag wil,
ze komen zo langs,
welk oog was het slecht ook al weer?
Dan komen ze langs de andere kant
Beneden of boven?quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb sinds maandag een rolluik voor mijn deur.
Das niet erg, komen gewoon netjes door het raamquote:Op woensdag 6 mei 2026 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb sinds maandag een rolluik voor mijn deur.
Als ik boven ben dan is het beneden en als ik beneden ben dan is het boven.quote:
Is goed.quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet erg, komen gewoon netjes door het raam
Is je meterkast al af?quote:
Al lang, dat is alweer even geleden.quote:
En wat is het volgende project?quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Al lang, dat is alweer even geleden.
Als jij er blij mee bent zal het wel OK zijnquote:Op woensdag 6 mei 2026 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik boven ben dan is het beneden en als ik beneden ben dan is het boven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:22 schreef chufi het volgende:
Morgen weer 2 x koffieJe bent aan het afkicken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:22 schreef chufi het volgende:
Morgen weer 2 x koffiedat zijn er 2 a 3 meer als ik neemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Voordeur zit op de eerste verdieping en dan moet je een trap op naar de tweede verdieping.quote:
Wat vindt je parkietje van het rolluik?quote:Op woensdag 6 mei 2026 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voordeur zit op de eerste verdieping en dan moet je een trap op naar de tweede verdieping.
Ja ik was al zo ver inmiddelsquote:Op woensdag 6 mei 2026 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voordeur zit op de eerste verdieping en dan moet je een trap op naar de tweede verdieping.
Het is voorbij nu, echt een drama deze filmquote:
Zo erg?quote:Op donderdag 7 mei 2026 00:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is voorbij nu, echt een drama deze film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |