quote:
Absoluut.
Woon zelf in een buurt waar al sinds eind jaren '90 een azc staat. De enige keer dat er politie was, was ergens na 2000 na wat interne onrust in het centrum zelf. Dat vertaalde zich niet naar de omgeving. Sommigen die mogen werken, spreken Nederlands, leveren een nuttige bijdrage lokaal en elders en dragen netjes belasting af.
En ik begreep van Wilders dat als je Nederlands spreekt en belasting afdraagt, je er al bent. Dus dikke prima.

Veel immigranten mogen straks het spreekwoordelijke achterste afvegen van de demonstranten en hun nu al hulpbehoevende ouders en ik weet uit ervaring dat het hard werken en flink uitbuiten wordt. Zal niet aan de kant van het demonstrerende tuig staan, mocht het ooit eenzijdig escaleren.
[ Bericht 6% gewijzigd door Beathoven op 10-05-2026 20:26:49 ]