Maakt mij niet zoveel uit hoor. Beide vind ik primaquote:Op donderdag 7 mei 2026 17:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Laten we het aan @:geledruif2 vragen![]()
Wat heb je liever? Dat iemand jou in dit topic vraagt of je wil dm'en (en vice versa dat jij iemand hier vraagt)? Of dat iemand jou gewoon zo zonder te vragen dm't?
Haha dat zou heel mooi zijn, nu maar hopen dat er animo komtquote:Op donderdag 7 mei 2026 18:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dan denk ik dat dan toch zo DM'en het beste is?
Maar het zou wel leuk zijn dat als er een date komt het hier wordt vermeld
Goed ideequote:
Is inderdaad een leuk idee!quote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Breng wat singles bij elkaar. Wie weet wat het oplevert. In elk geval een gezellige avond
Iets van mafsquote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat is een koppel diner precies? Ken dat concept helemaal niet.
Vraag dat even aan Sunshine1982. Die organiseert hetquote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat is een koppel diner precies? Ken dat concept helemaal niet.
Ik vind het prima hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2026 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vraag dat even aan Sunshine1982. Die organiseert het![]()
→ Ik kan wel wat ideeën aandragen. Ik heb in het verleden veel datingevents bezocht.
Ik zou het verhaal iets meer jeu en kleur geven. Beetje zo:quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:47 schreef Grishenko_ het volgende:
Heey, ik ben een 32 jarige man die op zoek is naar een leuke, zorgzame vrouw. Ik woon in de regio Limburg en heb een al een huis gekocht met vaste baan. Het maakt me niet zoveel uit waar je vandaan komt, reizen lukt altijd. Mijn hobbies zijn fitness en voetbal, en ik hou ervan om met vrienden dingen te ondernemen.
Ik zou mezelf omschrijven als een lieve, humoristische man die graag samen lacht met anderen. Ik vind zorgzaamheid belangrijk en stel duidelijkheid zeer op prijs. Ik zoek naar iemand die met me mee wil lachen.
Als je interesse hebt, kan je mij altijd een berichtje sturen!
Misschien tot snel 😘
Geweldig nummer!quote:
Zeker! De keren dat ik haar live zag zelf niet aan meegedaan, maar was een erg tof moment tussen de nummers doorquote:Dat is echt een heel leuk initiatief!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |