Gefeliciteerd, ik hoop het hier ook te vinden!quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ken mijn partner ook via FOK! dus het kan![]()
Leuk initiatief dit
Hier hetzelfde, en was niet de eerste. Ben een oldbie uit de tijd dat heel FOK! aan het hoeren en sloeren was. Maar bij de laatste blijven hangen en huisje boompje beestje gemaakt. Tevreden mee.quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
Leuk initiatief dit
Dit gaat zonder foto's. Lekker avontuurlijk, living on the edge enzo!quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:54 schreef Grishenko_ het volgende:
Heeft het ook zin om hier een foto te plaatsen of gaat dat via dm's?
Okay super, ik heb aan de hand van je lijstje al een intro gemaakt.quote:Op woensdag 6 mei 2026 20:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit gaat zonder foto's. Lekker avontuurlijk, living on the edge enzo!
In de OP staat een lijstje wat je kan invullen en aan de hand daarvan kunnen leuke matches gevonden worden!
Ik ook! 16 jaar geleden en we hebben ook 2 fok kidsquote:Op woensdag 6 mei 2026 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
Leuk initiatief dit
Harstikke leukquote:Op woensdag 6 mei 2026 20:03 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Okay super, ik heb aan de hand van je lijstje al een intro gemaakt.
Dankjewel voor het maken van dit topic
Heb je dan ook exen hier?quote:Op woensdag 6 mei 2026 19:52 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, en was niet de eerste. Ben een oldbie uit de tijd dat heel FOK! aan het hoeren en sloeren was. Maar bij de laatste blijven hangen en huisje boompje beestje gemaakt. Tevreden mee.
Dus kom op singles, meld je aan en vind ook het geluk via dit mooie forum!
Dankjewel, hopelijk komt er ook een dm van een leuke dame mijn kant opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk initiatief en eens met eerdere reacties dat R&P meer vrolijkheid en positiviteit kan gebruiken. Hopelijk volgen de succesverhalen nog
Momenteel even geen behoefte om weer te gaan daten, maar wie weet in de toekomstBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Deze gegevens moet je delen en deze vragen dien je te beantwoorden voordat je je daadwerkelijk kunt aanmelden voor First Dates. Inclusief twee foto's dus.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:14 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik dacht dat de makers van First Dates wel foto's hadden van de kandidaten en wat meer achtergrondinformatie over de kandidaten en hun matchwensen. De informatie in de OP lijkt mij daarvoor een wel heel beperkte basis. Ik bedoel M (45) zoekt V, woonachtig in Leiden en reist met OV het hele land door, zegt op zichzelf niets over mij of over de persoon die bij mij past, wel?
Matilda Mannquote:Op donderdag 7 mei 2026 03:20 schreef Gretzl het volgende:
@:Sunshine1982 de Matilda Mann van ons aller FOK! Forum
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hahaha wat leuk!quote:Op donderdag 7 mei 2026 11:28 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Zeker
Heb de leukste gehouden zullen we maar zeggen
DM bom in 3... 2... 1...quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:19 schreef Geledruif2 het volgende:
Creatief topic! Nou ik waag een poging en wie weet wat eruit komt![]()
Vrouw, 1.58 meter, 27 jaar, omgeving Amsterdam.
quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:19 schreef Geledruif2 het volgende:
Yesssssss 1000xquote:Op donderdag 7 mei 2026 15:19 schreef Geledruif2 het volgende:
Ik hoop dat dat niet gaat gebeuren. Ik ben aan het nadenken hoe we dit kunnen voorkomen. Misschien dat persoon A hier in dit topic vraagt aan persoon B of het ok is om een DM te sturen?quote:
Ik maakte een grapje. Wel een goed ideequote:Op donderdag 7 mei 2026 15:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet gaat gebeuren. Ik ben aan het nadenken hoe we dit kunnen voorkomen. Misschien dat persoon A hier in dit topic vraagt aan persoon B of het ok is om een DM te sturen?
Zou dat niet een drempel zijn?quote:Op donderdag 7 mei 2026 15:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet gaat gebeuren. Ik ben aan het nadenken hoe we dit kunnen voorkomen. Misschien dat persoon A hier in dit topic vraagt aan persoon B of het ok is om een DM te sturen?
Laten we het aan @Geledruif2 vragenquote:Op donderdag 7 mei 2026 17:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zou dat niet een drempel zijn?
Geen idee eigenlijk wat wijsheid is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |