Waarom zijn er hier dan mensen die de users aanvallen die demonstraties voor vrede steunen?quote:Op maandag 4 mei 2026 09:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je zult weinig mensen vinden die niet voor vrede staan. Alleen heeft niet iedereen de behoefte om zich vanuit een hivemind op één conflict te focussen omdat dat hip is in hun kringen, om hun eigen instabiliteit uit te leven en alle red flags te negeren over wie er allemaal rondlopen bij de demonstraties.
Je bent er nog steeds oprecht van overtuigd dat de mensen die daar staan de moreel verhevenen zijn.
En dat zijn welke 'zaken'?quote:Op maandag 4 mei 2026 09:35 schreef deedeetee het volgende:
Dat is niet in het belang van de zaken waar Amsterdam voor staat.
Op nu.nl staat een verhaal van een joodse stichting die zegt dat rechtse en antidemocratische partijen antisemetisme aanwakkeren.quote:Op maandag 4 mei 2026 07:54 schreef BeriBeri het volgende:
Linkse ongewassen gekkies zullen wel gaan schreeuwen
Kan beide waar zijn natuurlijk hè.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op nu.nl staat een verhaal van een joodse stichting die zegt dat rechtse en antidemocratische partijen antisemetisme aanwakkeren.
Dus mag ik aannemen dat ze bedoelen pvv, FVD, JA21?
Zou betalen voor deze stream.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:39 schreef Mubassie het volgende:
Dader opsporen en vanavond op de Dam zetten in een kooi. Grote camera erop en streamen maar.
Sommigen.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:52 schreef cherrycoke het volgende:
Zo zie je maar weer hoe diep we moraal zijn gezonken.
Of extreem links volk met een kortpittig kapselquote:Op maandag 4 mei 2026 09:54 schreef Red_85 het volgende:
Je weet ook al gewoon wat voor tuig dit is geweest. Ongewassen langharig tuig met zo'n terroristen theedoek.
Dat is waar, hopelijk worden ze alsnog gepakt.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:59 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze die niet hebben? De hele binnenstad hangt vol met camera's. Alleen moeten die wel worden opgevraagd, bekeken etc.
Politiewerk heeft tijd nodig en het is nog vroeg in de ochtend. Wellicht verifiëren ze even voor ze het signalement naar buiten doen (lijkt mij handig), of weten ze al wie het is en zoeken ze een moment om hem op te pakken.
Een klein beetje geduld mag soms.
DENK wel.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:02 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ja denk je? Dat de lokale en landelijke overheid dit goed vinden? Ik denk dat er geen één regeringsleider is die hier sympathie voor uitspreekt.
Ga dan lekker protesteren in Gaza. Val er de rest van Nederland niet mee lastig. Dit land is knettergek. Alleen in West-Europa zie je deze onzin. Zelfs in Arabische landen lopen ze niet dagelijks met die vlaggen rond.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Echt raar dat mensen meer aandacht geven aan het conflict waarin wij de foute partij steunen.
Ben het schoonmaakproces aan het volgen. Ik snap niet dat er geen beschermende coating op zit. Het is al de zoveelste keer daar.(Ik heb een dagje vrij en dat soort toestanden verwijderen is m'n job)quote:Op maandag 4 mei 2026 07:59 schreef MadMaster het volgende:
Laffe honden weer met hun respectloze acties…
Bekijk deze YouTube-video
Zodat je ze een podium geeft en zij vanuit daar verder kunnen gaan met hun schreeuwacties.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:39 schreef Mubassie het volgende:
Dader opsporen en vanavond op de Dam zetten in een kooi. Grote camera erop en streamen maar.
Waaruit blijkt dat ze dat niet gedaan hebben dan? Wellicht was het anders nog moeilijker te verwijderen?quote:Op maandag 4 mei 2026 10:07 schreef Mr-Proper het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Ben het schoonmaakproces aan het volgen. Ik snap niet dat er geen beschermende coating op zit. Het is al de zoveelste keer daar.(Ik heb een dagje vrij en dat soort toestanden verwijderen is m'n job)
Oh je denkt dat ik het over Gaza had?quote:Op maandag 4 mei 2026 09:59 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ga dan lekker protesteren in Gaza. Val er de rest van Nederland niet mee lastig. Dit land is knettergek. Alleen in West-Europa zie je deze onzin. Zelfs in Arabische landen lopen ze niet dagelijks met die vlaggen rond.
Oh je denkt dat hij het over Gaza heeft? Interessant.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:02 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Je gaat werkelijk de (vreselijke) situatie in Gaza vergelijken met de Holocaust?
Ga je kapot schamen.
Kom op, iedereen weet dondersgoed waar jij (hij / zij) op doelt. Kun je nu de vermoorde onschuld spelen, maar iedereen weet dat het bij dat soort figuren altijd om Gaza / Palestina & Israel draait.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Oh je denkt dat ik het over Gaza had?
Dat lijkt mij nou leuk werk.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:07 schreef Mr-Proper het volgende:
Ben het schoonmaakproces aan het volgen. Ik snap niet dat er geen beschermende coating op zit. Het is al de zoveelste keer daar.(Ik heb een dagje vrij en dat soort toestanden verwijderen is m'n job)
Ja iedereen weet dondersgoed waar het over gaat. Dat maakt deze dag met het jaar schijnheiliger voor mij. Allemaal mensen die een stel stenen staan te vereren terwijl ze op zijn best onverschillig, of in het geval van veel forumleden hier staan te juichen voor een herhaling van de geschiedenis. Ik heb katholieke roots, maar begin mij op dit punt steeds meer een calvinist te voelen.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Kom op, iedereen weet dondersgoed waar jij op doelt.
Ik jatte gewoon het werk van deze journalist.quote:Kun je nu de vermoorde onschuld spelen, maar iedereen weet dat het bij dat soort figuren altijd om Gaza / Palestina & Israel draait.
quote:Op maandag 4 mei 2026 10:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Oh je denkt dat hij het over Gaza heeft? Interessant.
Zou je het niet met hem eens moeten zijn dan?
In het Gaza/Palestina contra Israel conflict gebeuren aan beide kanten vreselijke dingen. Ik kan daar geen partij in trekken.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Kom op, iedereen weet dondersgoed waar jij (hij / zij) op doelt. Kun je nu de vermoorde onschuld spelen, maar iedereen weet dat het bij dat soort figuren altijd om Gaza / Palestina & Israel draait.
Al helemaal vandaag, zo in de herfst is het nog wel richting het acceptabele aan.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://twitter.com/i/status/2051182269730111760
Jaaaaaa, het is alweer tijd om er een onacceptabel uit te gooien!Van het lokale wethoudertje van Achtergat tot de premier, allemaal draaien ze hetzelfde scriptje af, en suffen dan weer lekker door tot de volgende, nog een stapje extremere daad.
Zou dit ook door de politie niet terug te kijken zijn? Misschien neemt ie wel op, maar overschrijft dat weer na een bepaalde tijd. Je kunt de beelden uiteraard ook extern opnemen. Misschien heeft iemand dat wel gedaan.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:12 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, dat zou zo veel helpen. Al is het alleen maar een ietwat afschrikwekkende werking.
Nu is het én niet terug te spoelen, én de trieste daders kunnen live 'genieten' van hun 'succes'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |