Let vooral op wie er zwijgt of in een nietszeggende woordsalade belandt zou ik zeggen.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:02 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ja denk je? Dat de lokale en landelijke overheid dit goed vinden? Ik denk dat er geen één regeringsleider is die hier sympathie voor uitspreekt.
Hebben die vorig jaar ook geschreeuwd?quote:Op maandag 4 mei 2026 09:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hier kon je toch op wachten met dat gestoorde pro pallie volk. Reken maar dat er vanavond ook een aantal van die hersenlozen gaan schreeuwen
Daar hebben we meneer "opkomen voor vrede". Vertel me, is dit ook opkomen voor vrede?quote:Op maandag 4 mei 2026 08:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Posten mag alleen als je in je post of geweld tegen moslims goedpraat dan wel haat tegen moslims.
Zo niet dan mag het niet.
Opkomen voor vrede is zo vies toch. Bah, kots vrede kots.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:20 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daar hebben we meneer "opkomen voor vrede". Vertel me, is dit ook opkomen voor vrede?
Volgens mij kon dat toen net op tijd voorkomen wordenquote:Op maandag 4 mei 2026 09:20 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hebben die vorig jaar ook geschreeuwd?
Je zult weinig mensen vinden die niet voor vrede staan. Alleen heeft niet iedereen de behoefte om zich vanuit een hivemind op één conflict te focussen omdat dat hip is in hun kringen, om hun eigen instabiliteit uit te leven en alle red flags te negeren over wie er allemaal rondlopen bij de demonstraties.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Opkomen voor vrede is zo vies toch. Bah, kots vrede kots.
Wie zegt dat dit opkomen voor vrede is?
Niemand zegt dat toch?
Echt raar dat mensen meer aandacht geven aan het conflict waarin wij de foute partij steunen.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je zult weinig mensen vinden die niet voor vrede staan. Alleen heeft niet iedereen de behoefte om zich vanuit een hivemind op één conflict te focussen omdat dat hip is in hun kringen, om hun eigen instabiliteit uit te leven en alle red flags te negeren over wie er allemaal rondlopen bij de demonstraties.
Je bent er nog steeds oprecht van overtuigd dat de mensen die daar staan de moreel verhevenen zijn.
Waarom zijn er hier dan mensen die de users aanvallen die demonstraties voor vrede steunen?quote:Op maandag 4 mei 2026 09:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je zult weinig mensen vinden die niet voor vrede staan. Alleen heeft niet iedereen de behoefte om zich vanuit een hivemind op één conflict te focussen omdat dat hip is in hun kringen, om hun eigen instabiliteit uit te leven en alle red flags te negeren over wie er allemaal rondlopen bij de demonstraties.
Je bent er nog steeds oprecht van overtuigd dat de mensen die daar staan de moreel verhevenen zijn.
En dat zijn welke 'zaken'?quote:Op maandag 4 mei 2026 09:35 schreef deedeetee het volgende:
Dat is niet in het belang van de zaken waar Amsterdam voor staat.
Op nu.nl staat een verhaal van een joodse stichting die zegt dat rechtse en antidemocratische partijen antisemetisme aanwakkeren.quote:Op maandag 4 mei 2026 07:54 schreef BeriBeri het volgende:
Linkse ongewassen gekkies zullen wel gaan schreeuwen
Kan beide waar zijn natuurlijk hè.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op nu.nl staat een verhaal van een joodse stichting die zegt dat rechtse en antidemocratische partijen antisemetisme aanwakkeren.
Dus mag ik aannemen dat ze bedoelen pvv, FVD, JA21?
Zou betalen voor deze stream.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:39 schreef Mubassie het volgende:
Dader opsporen en vanavond op de Dam zetten in een kooi. Grote camera erop en streamen maar.
Sommigen.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:52 schreef cherrycoke het volgende:
Zo zie je maar weer hoe diep we moraal zijn gezonken.
Of extreem links volk met een kortpittig kapselquote:Op maandag 4 mei 2026 09:54 schreef Red_85 het volgende:
Je weet ook al gewoon wat voor tuig dit is geweest. Ongewassen langharig tuig met zo'n terroristen theedoek.
Dat is waar, hopelijk worden ze alsnog gepakt.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:59 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze die niet hebben? De hele binnenstad hangt vol met camera's. Alleen moeten die wel worden opgevraagd, bekeken etc.
Politiewerk heeft tijd nodig en het is nog vroeg in de ochtend. Wellicht verifiëren ze even voor ze het signalement naar buiten doen (lijkt mij handig), of weten ze al wie het is en zoeken ze een moment om hem op te pakken.
Een klein beetje geduld mag soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |